استانی 17:24 - 14 بهمن 1401

دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد

به گزارش خبرنگارمهر، سرهنگ مهدی امینی ظهر جمعه در جمع مردم جوادآباد گفت: در سال ۱۳۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید کشورهای جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم می‌شدند که شوروی فرو پاشید و به کشورهای کوچک‌تری تبدیل شد اما بلوک غرب به سرکردگی آمریکا بود که آمریکای جنایتکار رو به افول است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: کشورهای جهان به دو دسته دیگر تقسیم شده بودند یا سلطه پذیر بودند، یا سلطه گر که انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) پیروزی رسید و حرف تازه ای راه انداخت که فرمودند نه سلطه پذیری نه سلطه گری بلکه سلطه ستیزی باید توسط انقلاب اسلامی انجام شود.

امینی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مهم مردم در انقلاب اسلامی نفی سلطه پذیری است، چرا که رژیم پهلوی دست ساز غرب بود و انگلیس برای تأمین منافع خود رضا خان را به حکومت رساند و زمانی که تاریخ مصرف آن به پایان رسید به جای دیگری تبعید کردند و فرزند جوان او را به حکومت رساند.

وی بیان کرد: بعد از کودتایی آمریکایی ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آمریکایی‌ها بر سرنوشت مردم ایران مسلط شدند، اما مردم با رهبری حضرت امام نظام ۲۵۰۰ ساله طاغوت را واژگون کردند و نظام مردم سالاری دینی که همان جمهوری اسلامی است، تثبیت شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: یکی از دستاوردهای مهمی که پس از پیروزی انقلاب کسب کردیم استقرار نظام مردم سالاری دینی بود یعنی مردم برای مقدرات خود نقش آفرینی می‌کنند، مردم با رأی خود از رهبر تا پایین‌ترین سطح که شورای روستا است انتخاب می‌کنند.

امینی افزود: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که نقطه اتصال بین شرق و غرب است و بیشترین چاه‌های نفتی در این منطقه یعنی خلیج فارس قرار دارد و طبیعی است غربی‌ها نمی‌پذیرند نظام مستقل و مردمی پابرجا بماند و در همین راستا از اول پیروزی انقلاب تا به الان توطئه‌های مختلفی اجرا کردند.

وی با اشاره به برخی توطئه‌های که توسط دشمنان صورت گرفته اظهار کرد: بحث‌ها قومیتی و تجزیه طلبی، ترور و خرابکاری، هشت سال جنگ تحمیلی که صدام را تحریک و حمایت کردند و جنگ نابرابر را علیه ما به راه انداختند و بیش از ۳۰۰ هزار نفر در راه خدا و دفاع از خاک و ناموس جان خودشان را از دست دادند و به شهادت رسیدند.

امینی به اغتشاشات اخیر به عنوان توطئه‌های غرب اشاره و بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی اخیر به دو محور تکیه کرده بود، یکی بحث تطهیر و ارائه تصویر کارآمدی از رژیم پهلوی و دوم زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند، اما موفق نشد.

این مقام نظامی اظهار داشت: دشمن در کنار جنگ روانی و رسانه‌ای بحث تحریم‌های ظالمانه خود و فشارهای حداکثری را دنبال می‌کند و هدفش ایجاد نارضایتی بین مردم بود، می‌خواست مردم را روبروی نظام قرار دهد، اما با شکست روبرو شد.

وی با اشاره به مصوبه پارلمانی اروپا در خصوص تروریست خواندن سپاه اظهار داشت: پارلمان اروپا قطعنامه‌ای را مصوب کرد و از شورای اروپا خواست که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی خود قرار دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: اروپا با طرح این مصوبه نشان داد مستقل نیست و دنباله رو آمریکایی‌ها است و غفلت کرد از اینکه سپاه نقش بسزایی در مقابله با تروریست دارد چرا که اگر سپاه نبود تروریست‌ها به اروپا سرازیر می‌شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بحث هسته‌ای است که این انرژی منافع بیشماری برای کشور ما دارد و آنها به دنبال گرفتن این مؤلفه قدرت از ما هستند و در این مسیر سیاست فشار حداکثری را دنبال می‌کنند.

امینی در پایان اظهار داشت: دشمن در حال دوقطبی سازی بین معیشت و سپاه برای مردم است و می‌خواهند، بگویند سپاه باعث افزایش تحریم‌ها می‌شود، اما سپاه و بسیج خادم مردم هستند.


11804181
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است