بازار 21:01 - 30 بهمن 1401
ماکان آریا پارسا کیست و چطور به موفقیت رسید؟ دیدگاه های کارآفرینی و کسب و کار از نظر ماکان آریا پارسا، بررسی جامع تحصیلات دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

 

ماکان آریا پارسا یکی از کار آفرینان خلاق و پر انرژی کشور عزیزمان ایران است که توانسته بارها عنوان کارآفرین نمونه کشور را کسب کند، همچنین ایشان در زمینه مدیریت کسب و کار، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی بسیار توانمند هستند و جز مطرح‌ترین مشاوران کشور به حساب می آیند. از دیگر فعالیت های ایشان می توان به تالیف و ترجمه بیش از کتاب ۲۰ عنوان کتاب اشاره کرد. ماکان آریا پارسا به عنوان یک فرد موفق و پیشرو در حوزه کارآفرینی، برای کمک به کارآفرینان نوپا و انتقال تجربه به آنها، صدها ساعت سمینار در مورد مسائلی همچون کسب و کار و عبور از بحران ها برگزار کرده و تجربیات خود را به آنها انتقال داده است. ایشان تا کنون ده ها لوح تقدیر از مسئولین بلند پایه استانی و کشوری کسب کرده اند.

ماکان آریا پارسا سوابق علمی و پژوهشی بسیاری دارد که از اعتبار زیادی برخوردار هستند، او همیشه در تلاش بوده است تا عمر خود را وقف یادگیری کند تا بتواند آموخته هایش را به دیگران ارائه دهد. او  یک سخنران انگیزشی نیز هست که دوره ها و سمینارهای متعددی در زمینه های مدیریت منابع انسانی، ارتباطات، بازاریابی و فروش، رموز موفقیت، هدف گذاری آینده، تسخیر قلب مشتریان و … برگزار می کند که می توان با شرکت در این سمینارها از نکات ارزشمند آن بهره مند شوید.

 

تحصیلات ماکان آریا پارسا

ماکان آریا پارسا فارغ التحصیل دکترای کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، مدیریت MBA از دانشگاه Steinbeis Berlin آلمان در مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی می باشد. توانمندی اصلی ایشان در حوزه مشاوره کسب و کار، بازایابی و تربیت نیروی انسانی است. در ادامه بخشی از عناوین تحصیلی و دستاوردهای دکتر آریا پارسا را مشاهده می کنید:

 

ماکان آریا پارسا و فعالیت در شبکه های اجتماعی

ماکان آریا پارسا بر این باور است که شبکه های اجتماعی، بعد از فراگیر شدن اینترنت و استفاده مردم از آن، گسترش و رشد بسیار فزاینده‌ای داشته است و آمارها نشان می دهد که در ایران بیش از ۵۰ میلیون نفر  از شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام فعال هستند و زمان زیادی در این پلتفرم ها سپری می کنند و این یک آمار فوق العاده است.

حال وجود این همه کاربر در شبکه های اجتماعی چه سودی برای کسب و کارها دارد؟ در واقع این فضا یک فرصتیست که کسب و کارها با حضور پررنگ خود و فعالیت تخصصی، محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند و بتوانند ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشند و بدین وسیله گوی سبقت را از رقبای خود بربایند!

تعداد دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی یک فاکتور مهم و تعیین کننده در موفقیت شما خواهد بود. در حال حاضر اکثر کسب و کارها در این فضا مشغول به فعالیت هستند که به همین علت میزان رقابت در آن بسیار شدید است. از همین زمان شما در این فضا از رقبای خود پیشی می گیرید که بتوانید محتوای جذاب و کاربر پسند تولید کنید. بطور مثال یک باشگاه ورزشی تازه تاسیس یا گمنام ، بدون استفاده از امکانات شبکه های اجتماعی برای معرفی خود، به زحمت بتواند مخاطبان خود را پیدا کند. بزرگترین کارخانجات تولیدی کالاهای مصرفی و تکنولوژی های روز نیز فارغ از این اصل نیستند.

اگر شما بتوانید به خوبی مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید، بدون شک موفقیت های بزرگی را از این طریق کسب خواهید کرد. طبق بررسی هایی که تا به حال انجام شده است، احتمال خرید محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام در حال افزایش است.

البته فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فقط بخشی از فضای اینترنت را تشکیل می دهند و شما باید فعالیت های خود را در سایر بخش ها هم تقویت کنید. زندگینامه ماکان آریا پارسا به خوبی نشان می دهد که این فرد از ظرفیت های فوق العاده بستر اینترنت استفاده کرده و کسب و کارهای خود را از این طریق رشد داده است. مسلما چنین شخصی می تواند راه رسیدن به موفقیت در این مسیر به شما هم نشان دهد.

در واقع باید قبل از هر چیز نیاز مشتریان خود را بسنجید و بعد از آن برای تولید محتوا دست به کار شوید.

 


11818948
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است