بازار 21:02 - 25 آبان 1398

معرفی ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

 

 

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی یکی از زیباترین ساحل های کوش آداسی است که همواره مورد توجه گردشگران نیز بوده و است . این ساحل یک ساحلی شنی به طول یک کیلومتر است که شما به آسانی می توانید با یک پیاده روی 20 دقیقه ای به آن برسید . همواره در تور کوش آداسی بازدید از این ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی گنجانده می شود . برای رفاه گردشگران و مهمانان در این شهر می توان رستوران ها و هتل های مجلل بسیاری را یافت . اگر قصد سفر و بازدید  از این پلاژ را دارید حتما در نظر داشته باشید که برای بدست آوردن بهترین هتل از قبل اقدامات لازم را در نظر بگیرید .

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی  در سفر با تور کوش آداسی  با توجه به داشتن زیبایی های بی نظیری توانسته است یکی از بخش های اصلی گردشگری در نظر گرفته شود . قدم زدن در شب های رویایی در کنار سواحل چشمگیر این ساحل می تواند یک خاطره ی فوق العاده برای شما باشد . امکانات بسیاری در این سواحل وجود دارد که برای افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند می تواند گزینه ی مطلوبی باشد در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است . علاوه بر هتل ها در این ناحیه خانه های تابستانی بسیاری نیز وجود دارد که در طول اقامت خود و بازدید از ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی می توانید در آن ها اقامت داشته باشید . موقعیت مکانی فوق العاده ی این ساحل و از همه مهمتر دسترسی آسان و قرار گرفتن در کوتاهترین فاصله از مرکز شهر و به ویژه از همه مهمتر تمیز بودن سواحل مربوطه توانسته به عظمت و اهمیت این ساحل بیفزاید . در طول اقامت خود در این ساحل  از چشم انداز بی نیر جزایر یونان بازدید کنید . و به ویژه هنگام هر شنا کردن و انجام دادن ورزش های ابی را در این ناحیه از دست ندهید . یک حمام آفتاب یا یک حمام گلی در دریای اژه می تواند یک خاطره ی به یاد ماندنی برای شما باشد. تور مارماریس ارزان سفر باتو را در سایت ببینید.

 

امکانات ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

از جمله مهمترین امکاناتی که در ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی برای شما فراهم است می توان به قایقرانی و جت اسکی و بیشتر ورزش های آبی دیگر اشاره کرد . در تور کوش آداسی همواره می توانید از این امکانات بهره مند شوید همکاران و مسئولان برگزار کننده ی تور کوش آداسی هماهنگی های لازم برای بهره مندی از امکانات ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی را برای شما انجام خواهند داد . اگر چه سواحل دیگری نیز در این ناحیه وجو دارد ولی با توجه به امکانات یاد شده و چشم اندازهای فوق العاده ی این ساحل توانسته است مورد توجه و محبوبیت بسیاری از گردشگران باشد . مگر می شود تور کوش آداسی را بدون وجود ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی در نظر گرفت . به خاطر همین امر امروزه در هر نوع چنین تورهایی بازدید از این پلاژ باشکوه وجود دارد . تا فرودگاه بین المللی ازمیر نیز فقط 84 کیلومتر فاصله دارد در طول بازدید از ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی می توانید از خانه مقدس مریم که در 20 کیلومتری این ساحل واقع شده است نیز بازدید کنید . مراکز خرید بسیاری در نزدیکی این ساحل وجود دارد به ویژه در این مراکز می توان آثار دستی ویژهای که متعلق به این ناحیه است را یافت . فرصت گردش در این بازارچه ها را از دست ندهید .

 

نکات دانستنی در مورد ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

نکات جالبی در راستا با ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی وجود دارد که در این جا قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم  . ابتدا اینکه بهترین زمان برای بازدید از این ساحل و شنا کردن در دریای اژه از بهار تا تابستان می باشد پس سعی کنید در این فصل ها به این ناحیه سفر کنید . در طول سفر خود نیز همواره از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید که دچار آفتاب سوختگی شدید نشوید . پارک های بی نیر و چشم اندازی در اطراف ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی وجود دارد حتما در طول اقامت خود از این پارک ها بازدید کنید معمولا بازدید از این پارک ها در تور کوش آداسی گنجانده می شود . نیازی به همراه داشتن لوازم ورزشی نیست زیرا مغازه های لوکسی برای خریدن لوازم ورزشی در این ناحیه  وجود دارد .  چرا با تور بدورم لحظه آخری  می توانیم راحت سفر کنیم؟

اگر شنا کردن را به خوبی بلد نیستید نگران نباشید زیرا کمک نجات هایی همواره در این ساحل وجود دارند کافی است به بخش های خیلی عمیق ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی نزدیک نشوید . مردم بومی این ناحیه اعتقاد دارند که شن های موجود در این سواحل برای برخی از بیماری ها از جمله رماتیسم بسیار مفید است بنابراین می توانید با پای پیاده بر روی این شن ها غروب هنگام قدم بزنید . اسکله های موجود در این ساحل می تواند برای رفتن عکس و فیلم برداری و فراهم کردن خاطرات مطلوب گزینه ی خوبی باشد .

 


10295523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است