اقتصادی 10:27 - 19 مرداد 1399
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: هرچند که در حال حاضر شرایط پیک مصرف نسبت به گذشته بهبود یافته است اما هفته آینده نیز نیازمند مدیریت مصرف مشترکان هستیم.

هفت روز دیگر رعایت کنید

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تامین و پیک مصرف برق کشور، اظهار کرد: این هفته، هفته گرمی خواهد بود و در تهران و برخی از نقاط کشور شاهد افزایش دما هستیم اما احتمالا به عدد پیک هفته گذشته نخواهیم رسید، با این وجود لازم است تا آمادگی لازم را برای گذر از این شرایط حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تقاضای ما این است که مردم توصیه های مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند، تصریح کرد: وضعیت اکنون نسبت به گذشته بهبود یافته است اما همیشه آماده هستیم در تامین برق مشترکان مشکلی ایجاد نشود.

به گفته سخنگوی صنعت برق تمام تلاش ما این است که نیروگاه ها و شبکه برق کشور آمادگی لازم را داشته باشند تا امسال را نیز همچون سال گذشته بدون اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

رجبی مشهدی با اشاره به این که تنها رعایت سه نکته در ساعت‌های مذکور کافی است که از خطر خاموشی احتمالی عبور کنیم، اضافه کرد: بهترین راهکار برای کاهش مصرف به صورت فوری، تنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی است.

وی درخصوص دیگر راهکار موثر در کاهش مصرف نیز گفت: همچنین مشترکان می‌توانند استفاده از وسایل پرمصرف برقی را به پیش از ظهر و یا آخر شب موکول کنند.

سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: مشترکان با رعایت این نکات بسیار ساده که هیچ مشکلی را در آسایش آن‌ها نیز ایجاد نمی‌کند، می‌توانند علاوه بر کاهش مصرف برق خود، کمتر شدن مبلغ قبض برق خود را نیز مشاهده کنند.

با گرمتر شدن دمای هوا، رکورد مصرف برق امسال شکسته شد و از مرز ۵۸ هزار مگاوات فراتر رفت.

انتهای پیام


10658221
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودرو‌های سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش می‌دهد، بیش از ۳ هزار خودرو از این مدل را فراخوان می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است