استانی 19:39 - 05 بهمن 1399

انجام ۱۰۰۰ فقره آزمون از تولیدات مشمول استاندارد اجباری در ایلام

مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، کارشناسان استاندارد، مطابق وظایف تعریف شده سازمان ملی استاندارد ایران، یک هزار و ۲۴ فقره نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره‌کل و مراکز عرضه در استان ایلام انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: میزان نمونه برداری نسبت به برنامه عملیاتی مصوب سال جاری ۱۲۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: بیشترین میزان نمونه برداری و آزمون انجام شده از واحدهای تولیدی غذایی، کشاورزی، مصالح ساختمانی، مهندسی پزشکی، شیمیایی و بسته بندی سلولزی بوده که با همکاری شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل انجام گرفته است.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان یادآور شد: هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی صنایع، انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای تدوین شده است و در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.


10919189
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است