استانی 16:16 - 08 آبان 1399
رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد
ایسنا/گیلان رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری دو مامورنما در شهر رشت خبر داد.

دستگیری ۲ مامورنما در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی‌های صورت گرفته دو متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان وسایلی از قبیل، ۳ دستگاه بی سیم، ۳ عدد افشانه دفاع شخصی، یک رشته دستبند، تعدادی بست پلاستیکی، ماسک و کلاه پوششی، تعدادی احکام ماموریتی یکی از ارگان‌های دولتی، تابلو ایست و شوکر کشف شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳ فقره اخاذی از شهروندان با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ۵ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان به معرفی کلیه متهمان این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و از شهروندان خواست، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


10785596
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است