استانی 07:59 - 20 اردیبهشت 1403
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق ابهت پوشالی استکبار جهانی را لرزاند و آنها را بیش از گذشته در نمایش اقتدار خود متزلزل کرد.

وعده صادق ابهت پوشالی استکبار را لرزاند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر پنجشنبه در یادواره 32 شهید امدادگر هلال احمر در سالن ولایت اردبیل، اظهار داشت: نیروهای مسلح با اقدام به موقع و بهنگام زمینه غافلگیری استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم را فراهم کردند تا این حقیقت روشن شود که قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرتی فراتر از تصور آنها است.

وی تصریح کرد: در این عملیات که از آن به عنوان یک اقدام تنبیهی و سیلی اولیه یاد می‌شود، ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران با هیچ متخاصمی سر سازش ندارد و همواره در دفاع از کیان و مرز و بوم خود و عظمت و جایگاه ملتش کوتاه نمی‌آید.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: به دنبال این عملیات تنبیهی نه تنها جایگاه جمهوری اسلامی ایران اعتلا یافته بلکه روز به روز بر بیداری آزادیخواهان جهان افزوده می‌شود که جنبش اخیر دانشجویی نیز در همین راستا است.

نوعی‌اقدم افزود: ما یقین داریم که وعده خداوند متعال در نابودی مستکبران تحقق می‌یابد و مستضعفان بر روی زمین حکمرانی عادلانه‌ای خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز به معنای حقیقی به قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران پی برده و دیگر نمی‌تواند به بهانه‌های مختلف رفتارهای شیطنت‌آمیز خود را ادامه دهد و به یقین این حرکت‌های تحولی در کشورهای مختلف می‌تواند نویدبخش تغییر معادلات در جهان معاصر باشد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس اضافه کرد: شهدا گنجینه‌های معرفتی این کشور هستند که روح میهن پرستی و باورهای اعتقادی در آنها زنده و بالنده است و همین روحیه به نسل‌های آینده می‌تواند سرمنشأ تحول و تحرکی جدی باشد.

نوعی‌اقدم بیان کرد: در بین شهدای گران سنگ دوران دفاع مقدس اجر و پاداش شهدای امدادگر مضاعف است چرا که آنها با نیت نجات یک انسان وارد مهلکه شده و خود جانشان را تقدیم راه اسلام و میهن کردند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: 2 هزار و 500 شهید امدادگر در کشور نماد ایثار حقیقی است چرا که این شهدا در کنار روحیه معنوی، با روحیه نجات سایر انسان‌ها وارد کارزار جنگ شده و در کنار پشتیبانی از دیگران، تلاش کردند تا وظیفه و رسالت خود را نیز به شایستگی انجام دهند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از خون شهدا در واهمه و ترس هستند و به خوبی می‌دانند که اقتدار جهان اسلام و عظمت امت اسلامی از خون شهدا و مجاهدت آنها است.

انتهای پیام/131


12054121
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان گفت: شهادت رئیس جمهور محترم، داغ بزرگی است و آنچه که به ما تسکین می دهد حضور و هم دردی مردم است، ما تجربه تاریخی داریم و در برهه های مختلف خون شهیدان باعث ماندگاری انقلاب شده و ادامه راه این انقلاب برگرفته از خون شهدا بوده ...
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» شهید حسین امیرعبدالهیان با حضور در دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان اصفهان از نقش رسانه در دیپلماسی سخن گفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل امور سیاسی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون استاندار زنجان گفت: مراسم عزاداری شهدای خدمت امروز ساعت 17 در حسینیه اعظم اعظم برگزار خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» ویژه برنامه گرامیداشت شهیدان آیت آلله رئیسی، رئیس جمهور و یاران همراه امروز در سنندج برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» برخی مسئولان کاشان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کردند .
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیئت همراه آن ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان و جامعه فرهنگ و هنر استان کردستان این حادثه ناگوار را تسلیت گفته و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است