استانی 16:30 - 08 آبان 1399

کمک‌ ۵ میلیاردی دانش‌آموزان در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و توزیع هزار بسته معیشتی با عنوان دهه هشتادی های انقلابی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، با اشاره به نقش هر فرد در جامعه، گفت: کشور تلاش دارد تا یک سرزمین عزتمند و مستقل باشد و اجازه ندهد کسی بدان چشم طمع داشته باشد لذا شروع و حرکت یک جامعه به سمت استقلال و هویت یافتن با حرکت افراد شکل می‌گیرد. 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین اظهار کرد: مدرسه و محیط آموزش و پرورش در جهت حرکت به سمت استقلال بسیار مهم است، البته باید در نظر داشت که آموزش بدون پرورش افراد منجر به انحراف خواهد شد.

وی، مسئولیت پذیری را یکی دیگر از راه‌های سعادت یک جامعه دانست که می‌تواند باعث پیروزی و استقلال یک جامعه شود و از دانش‌آموزان خواست با مسئولیت پذیری در این مسیر قدم بردارند.

سردارنظری بیان کرد: هر جامعه ای که خدا محور باشد طبیعتاً دشمن نیز خواهد داشت، جامعه ای که دشمن نداشته باشد حیات ندارد، لذا باید دانست که دشمن داشتن موجب بزرگی آن جامعه و مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی جعفری، رئیس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: حدود ۳۰۰ دانش آموز در طول دو ماه و در شش مرحله دوره یاوران انقلاب را گذراندند. همزمان با این مراسم نیز در یک هزار واحد مقاومت دانش آموزی در سراسر استان، مراسم بزرگداشتی در آستانه ۱۳ آبان برگزار می شود.

وی بیان کرد: از کمک‌های و تلاشهای دانش آموزان و واحدهای بسیج دانش آموزی در ایام کرونا می‌توان به جمع آوری ۳۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر، جمع آوری مبلغ نقدی و غیر نقدی به ارزش پنج میلیارد تومان و همچنین تولید شش هزار ماسک در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

گفتنی است، در حاشیه مراسم از فرماندهان منتخب بسیج دانش آموزی تقدیر و همچنین توسط سردار نظری از اپلیکیشن دانش آموزی نیمکت  رونمایی شد.


10785623
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است