بازار 07:57 - 09 آبان 1400

کدام هتل های کیش قیمت مناسب تری دارند؟

جزیره کیش که به نگین خلیج فارس نیز معروف می­باشد،‌ از محبوب­ترین مقاصد ایرانی­ها برای سفر در فصول مختلف سال است. این جزیره هم جاذبه­های طبیعی و تاریخی فراوانی دارد و هم تفریحات و سرگرمی­های آبی و غیر آبی مانند قایق سواری، جت اسکی، پاراسل، شهربازی و همچنین پیست کارتینگ. اما ممکن است فکر کنید که هزینه سفر به این جزیره بسیار بالا خواهد بود، اما لزوما اینطور نیست. شما می­توانید با رزرو هتل­هایی که قیمت مناسب­تری دارند، هزینه سفر خود را تا حد ممکن کاهش دهید. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­های جزیره کیش که قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کرده و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل گلدیس

یکی از هتل­های خوب و در عین حال اقتصادی جزیره کیش، هتل گلدیس کیش می­باشد. این هتل ۳ ستاره که در شمال جزیره کیش ساخته شده و از هتل­های قدیمی آن است که قدمت آن به سال ۱۳۵۴ بازمی­گردد، در ۲ طبقه ۷۵ اتاق دارد. هتل گلدیس یک بار در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد تا بتوانید میزبانی بهترین از مسافرانش داشته باشد. از این هتل تا فرودگاه کیش و همچنین مرکز خرید دامون، فاصله خیلی کمی هست.

هتل تعطیلات

هتل تعطیلات کیش یکی از هتل­های اقتصادی و البته محبوب کیش می­باشد که می­توانید اقامتی به صرفه را در آن تجربه کنید. این هتل ۳ ستاره در بلوار حافظ و نزدیک میدان سیری ساخته شده است و از مزیت­های هتل تعطیلات می­توان به فاصله خیلی کم آن تا مرکز خرید لوکس سارینا ۱ کیش اشاره کرد. اگر خواستید از این هتل به مرکز خرید سارینا ۱ بروید، کافیست حدود پنج دقیقه پیاده­روی کنید و خود را به آنجا برسانید.

هتل پارمیدا

یکی دیگر از هتل­های اقتصادی جزیره کیش که قصد معرفی آن را داریم، هتل پارمیدا کیش می­باشد که در بلوار رودکی و در قسمت شرقی جزیره کیش ساخته شده است. این هتل ۴ ستاره با ۴ طبقه و ۸۱ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. از مزایای هتل پارمیدا می­توان به نزدیکی آن به پیست کارتینگ جزیره کیش و همچنین شهربازی هایلند که در کنار پیست قرار داد، اشاره کرد. اگر قصد خرید در کیش را دارید، می­توانید خود را از این هتل در کمترین زمان به مرکز خرید زیتون برسانید و خریدهایتان را انجام دهید.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هتل در جزیره زیبای کیش با بهترین قیمت، اسنپ تریپ پیشنهادات ویژه­ای برای شما دارد. کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده و نام جزیره کیش را در قسمت جستجو وارد کنید. سپس می­بایست تاریخ ورود و خروج­تان از هتل را نیز تعیین کنید. بعد از همه اینها، اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را در این جزیره به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مرتب کردن آنها به ترتیب قیمت از نزولی به صعودی، هتل­هایی که قیمت مناسب­تری دارند را انتخاب نموده و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.


11295193
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است