استانی 17:01 - 04 مهر 1399

هیئت های مذهبی منتخب در قروه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و دیگر مسئولان شهرستان از ۷۲ هیئت مذهبی که در مراسم عزاداری محرم فعالیت مؤثری داشتند تجلیل شد.

در این مراسم امام جمعه قروه با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی نقش تأثیرگذاری در معرفی اهداف امام حسین (ع) دارند، همراهی این هیئت‌ها در برگزاری مراسم محرم را مناسب دانست.

حجت الاسلام عابدین رستمی سپس با اشاره به وضعیت شهرستان قروه، اظهار داشت: این شهرستان آرمان شهری است که در آن کُرد و ترک و فارس، شیعه و سنی در کنار هم و باهم زندگی می‌کنند و اتحادی که در قروه دیده می‌شود بی نظیر است.

وی از وجود ۴ حوزه علمیه، ۴ شعبه دانشگاهی گفت و افزود: قروه از نظر استعدادها و زیرساخت‌های طبیعی همانند وجود معادن سنگ و آهن و کشاورزی بهره مند است و هم اکنون ۷۰ درصد از طلای کشور در قروه تولید می‌شود و در بخش کشاورزی هم در تولید گندم این شهرستان رتبه دوم استان را داراست.

رستمی از نهادهای فرهنگی فعال در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در دوران کرونا با کمک گروه‌های جهادی بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی برای آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

امام جمعه قروه فعالیت روحانیون و بسیجیان را در شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و توجه به مسائل حساس شهرستان را ضروری دانست.


10733270
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است