بازار 17:47 - 15 آبان 1400

هدیه مؤسسه دانش بنیان فناوری هوشمند شبکه زر به دانش آموزان ایرانی به مناسبت ۱۳ آبان

مؤسسه دانش بنیان فناوری هوشمند شبکه زر به عنوان نخستین مجموعه رسمی و دارای مجوز فناوری بلاکچین ایرانی، همزمان با فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان و روز دانش آموز و تشکیل بنیاد راهبری شبکه زر به تمام دانش آموزان رمز ارز بین المللی ایرانی هدیه می دهد.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه فناوری نوین و هوشمند شبکه زر که رمز ارز بین المللی ایرانی اسمارت زر را برای اولین بار در دنیا با پشتوانه و تضمین بیمه عرضه کرده در مراسم بنیاد راهبری شبکه زر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت روز دانش آموز، تعداد ۲۰ هزار رمزارز بین المللی ایرانی بیت زر با نماد BZAR که در سامانه معتبر باینانس نیز ثبت شده است، به دانش آموزان سراسر کشور که آینده سازان ایرانی اسلامی هستند اعطاء می گردد.

دکتر عباس جم زر تاکید کرد: ثبت نقاشی و آثار هنری دانش آموزان ایرانی در قالب توکن NFT به صورت بین المللی فراهم گردیده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت zarnft.com از امکانات این بخش بهره مند شوند.

این دانشمند حوزه بلاکچین ، رمز ارز و فناوری نوین مالی یادآور شد: در راستای آینده مالی روشن تر برای فرزندان، خانواده ها می توانند با اختصاص دادن مبلغی در ماه و خرید رمز ارزهای با پشتوانه دارایی و انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری، آینده فرزندان خود را تضمین نمایند و دیگر نگران آینده مالی آن ها نباشند اما با توجه به تورم واقعی و نه اعلامی موجود در جامعه، دیگر خانواده ها قادر نیستند مثل گذشته پول های خود را برای آینده فرزندانشان در قلک یا حساب های بانکی آنها پس انداز کنند، با این کار فقط روز به روز ارزش پول آن ها کاهش پیدا می کند بنابر این بهترین هدیه برای یک دانش آموز امروزی ارزهای رمزپایه است.

جم زر ادامه داد: با خرید رمز ارز و آموزش درست و حرفه ای آن می تواند سرمایه گذاری بسیار سوددهی برای آینده فرزندانمان باشد. ارزهای دیجیتالی در آینده قصد دارند نظام مالی و پولی دنیا را متحول کنند و در طول ۱۰ سال اخیر ارزش آنها بیش از ده هزار برابر رشد داشته است و حال که رمز ارزی ایرانی با پشتوانه و تضمین بیمه ای برای والدین ایرانی وجود دارد فرصت مناسبی است تا هم نسل آینده با شیوه های به روز سرمایه گذاری آشنا شوند و هم سود مناسبی در قبال این سرمایه گذاری عاید خانواده ها شود.

به گفته رئیس هیئت مدیره موسسه رمزپایه و دانش بنیان فناوری هوشمند شبکه زر، ارزهای دیجیتالی هم از افزایش قیمت خود رمزارز و هم از افزایش قیمت دلار در ایران می تواند به سرمایه گذاران ایرانی سود بدهد و همین امر می تواند جذابی سرمایه گذاری در آن را چندین برابر کند.

دکتر جم زر تاکید کرد: با هدف حمایت از دانش آموزان عزیز به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز پویشی برای ورود دانش آموزان و خانواده هایشان به حوزه رمز ارز راه اندازی شده و در صورتی که والدین برای فرزندان خود اقدام به خرید توکن هوشمند زر (SZAR) کنند از طرف مؤسسه اعتباری فناوری هوشمند شبکه زر، توکن زر هدیه نیز دریافت خواهند کرد و خانواده ها می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزییات این طرح تا پایان آبان ماه به وب سایت  smartzar.io مراجعه کنند و به صورت رایگان ثبت نام نمایند.

گفتنی است در چند سال اخیر ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده بسیاری همچون بیت‌کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتال هستند؛ چراکه این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته اند به پول زیادی دست پیدا کنند.

چنین شرایطی با عرضه رمز ارز ایران اسمارت زر با ویژگی های منحصر به فرد برای ایرانیان نیز فراهم شده که می تواند آینده اقتصادی بسیاری از مردم را تغییر دهد.


11306109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است