گوناگون 10:33 - 10 اردیبهشت 1396

رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ارسال شکایت سه نامزد انتخاباتی از اولین مناظره تلویزیونی خبر داد.



"احسان قاضی‌زاده‌هاشمی" رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شب گذشته زمان اعتراض نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به برگزاری مناظره به پایان رسیده است، گفت: سه نفر از نامزدها نسبت به برگزاری مناظره به کمیسیون شکایت کرده‌اند.



وی با تاکید براینکه سعی می‌کنیم جمع‌بندی خود را نسبت به این موضوع در اسرع وقت اعلام کنیم، افزود: کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تا قبل از روز جمعه و برگزاری مناظره دوم نظر خود را اعلام خواهد کرد.



قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: در صورت وارد بودن اعتراضات، نامزدها می‌توانند سخنان و پاسخ‌هایشان را به صورت ضبط شده ارائه کنند.

9055532
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» انتشار عکس کودکان در فضای مجازی قوانین سرسختانه ای ندارد و همین موضوع باعث شده است که خودمان یا اطرافیانمان انواع عکس ها با موضوعات مختلف از کودکان گرفته و منتشر کنیم.  
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» به همه حواسشان بود جز خودشان! حاج آقا! شما خستگی را خسته کردید! خواب به چشمهایتان حرام بود!
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دوره ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی سیاست خارجی ایران با تحول چشمگیری مواجه شد و با توجه به در پیش گرفتن سیاستی موسوم به سیاست همسایگی گام های بزرگی برداشت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در پیامی شهادت رئیس جمهوری و هیأت همراه را تسلیت گفت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» شاید بتوان گفت مهم ترین دوره ریاست امیرعبداللهیان بر وزارت خارجه، جنگ طوفان الاقصی باشد؛ جنگی که تا زمان شهادت امیرعبداللهیان 36 هزار شهید در غزه برجای گذاشت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های سه شنبه یکم خرداد ماه منتشر می شود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» براساس مصوبه کمیته تخصصی هیات مقررات زدایی تمامی مجوزهای الکترونیکی (شناسه های یکتا) صادره که اعتبار آنها منقضی شده است یا خواهد شد، تا زمان امکان فنی مرجع صدور برای تمدید این نوع مجوزها، معتبر خواهند بود.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سفیر اسبق انگلیس در ایران در توصیف جالبی از شهید رئیسی گفت: علی رغم فشار تحریم ها به اقتصاد ایران، او ناامید نشد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» روایت بغض آلود سرلشکر جعفری از شهید سید مهدی موسوی را مشاهده می کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است