اجتماعی 10:07 - 13 آذر 1400
حبیب کاشانی در دیدار مردمی منطقه ۱۴ تاکید کرد:
عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: ضروری است دستورالعمل خاصی متناسب با شرایط مناطق شهر تعریف شود. چراکه نمی توان با یک دستورالعمل کلی تهران را اداره کرد.

ضرورت تدوین دستورالعمل متناسب با شرایط مناطق برای برون رفت از مشکلات شهری

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در پی دیدارهای دوره ای خود از مناطق با حضور در منطقه 14 ضمن دیدار با شهردار و معاونین از نزدیک به بررسی مشکلات شهروندان منطقه 14 شهرداری تهران، پرداخت.

خزانه دار شورای شهر تهران در جمع مدیران شهری این منطقه گفت: خدمت به مردم، رفع دغدغه ها و رسیدگی به مطالبات شهروندان، فرصت مغتنم و ارزشمندی است که خیر و برکت آن راهگشای بسیاری از مسائل شهری می شود.

حبیب کاشانی خدمت به مردم شریف دارالمومنین تهران را افتخاری عظیم برشمرد و افزود: با همت و تلاش مدیران و بدنه اجرایی می توان کارهای بزرگ انجام داد تا زمینه ساز رشد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شود.

عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در ادامه مشکلات قابل توجه در حوزه بافتهای فرسوده را محدود به منطقه ۱۴ ندانست و خاطر نشان کرد: لازم است شورا و شهرداری امکانات مناسبی را برای برون رفت از این مهم در نظر بگیرند. لذا ضروری است دستورالعمل خاصی برای هرمنطقه با توجه به وسعت، تراکم جمعیت و بافت فرسوده تعریف شود. چراکه نمی توان با یک دستورالعمل کلی تهران را اداره کرد. ضرورت توجه به حمل و نقل عمومی از اولویتهای مدیریت شهری در دوره جدید است.

در ادامه این دیدار محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ نیز بر توجه بیش از پیش به سرانه های هفتگانه شهری منطقه ۱۴ تاکید کرد و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و افزایش حس تعلق و رضایتمندی آنها را مهم برشمرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه بیشترین تراکم جمعیتی را میان مناطق شهر تهران داراست، افزود: اما از نظر اعتبارات رتبه ۲۱ را دارد که همین امر موجب شده تا سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه باتوجه به فعالیتهای منطقه بسیار کم باشد.

سالاری پور همچنین مشکلات بافت فرسوده در منطقه را قابل توجه ارزیابی کرده و خاطر نشان ساخت: مشوقهای بافت فرسوده در شرایط فعلی به هیج وجه قابل توجه نیست و همین امر موجب فرسودگی بافت های ارزشمند شهری شده است.

بر اساس این گزارش حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به همراه شهردار منطقه ۱۴ با شهروندان این منطقه دیدار کرد و ضمن بررسی مسائل و درخواست های شهروندی پاسخگوی آنها بود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه ۱۴ طی فراخوان قبلی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.

انتهای پیام


11348869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است