بازار 19:18 - 12 آذر 1398

معرفی فروشگاه فایر125- عرضه کننده تجهیزات آتش نشانی

مصنوعات فلزی  fire125 با بیش از نیم قرن فعالیت گسترده و تخصصی در زمینه تولید جعبه های آتشنشانی و ارائه تجهیزات ایمنی و آتشنشانی با مارک و برند M.F.M و نیز دارا بوردن چندین نمایندگی انحصاری در سراسر کشور و با سابقه ی حضور مداوم در نمایشگاه های تخصصی مفتخر است با محوریت قرار دادن بهترین کیفیت و استاندارد برنامه ریزی در خور مشتریان خود همواره پیشگام در عرصه صنعت باشد.در این راستا جهت تسریع در امر انتخاب این مدیریت کاتالوگ پیوست را تهیه نموده تا مصرف کنندگان گرامی به راحتی و با توجه به کد فنی محصول نسبت به تهیه و دریافت اطلاعات تکمیلی از این مجموعه اقدام نمایند.مصنوعات فلزی fire125 از این که میتواند برای جامعه مهندسین و انبوه سازان و همکاران گرامی بهترین انتخاب باشد خرسند بوده و اعتماد و اطمینان شما را چون لوحی زرین بر تارک تجربه و تویدات خود الحاق مینماید.

محصولات قابل عرضه در فروشگاه:

انواع تجهیزات اطفاء حریق

جعبه آتش نشانی فایر باکس

کاربرد جعبه آتش نشانی نگهداری از تجهیزات اطفاء حریق می باشد که امروزه در اکثر کارخانه ها، انبارها، ادارات و حتی منازل مسکونی به کار گرفته می شود. جعبه آتشنشانی جزو اولین تجهیزات اطفا حریق است که در نخستین لحظات شروع حادثه بیشترین کاربرد را دارد؛ یعنی علاوه بر اینکه می تواند زمان بیشتری برای فرار به ساکنین آن محل که دچار حادثه شده اند، بدهد از بازگشت شعله های بزرگ آتش نیز جلوگیری می کند.

 

کپسول آتش نشانی

کپسول آتش نشانی یا خاموش کننده دستی  به وسیله ای گفته می شود که برای مبارزه با آتش سوزی در لحظات نخستین طراحی و ساخته شده است و با وزن های 1 تا ۱۴ کیلو گرم (یا لیتر) به گونه ای طراحی شده که یک فرد به راحتی توانایی حمل و استفاده از آن را داشته باشد.

کپسول آتش نشانی دارای محتویاتی شامل آب، گاز co2 و پودر خاموش کننده می باشد که به وسیله فشار از شیلنگ خارج می شود و موجب خاموش شدن آتش می شود. این کپسول ها که داشتن آنها در خانه،مجتمع های مسکونی، کارخانه ها و … الزامی می باشد بسته به مکان و نیاز دارای ابعاد مختلفی می باشند.

 

 

اسپرینکلر آتش نشانی

اسپرینکلر آتش نشانی ابزاری مکانیکی و بسیار پر کاربرد آتش نشانی است که برای محافظت از اماکن در برابر آتش سوزی استفاده می شود. این دستگاه به صورت وسیع مورد استفاده قرار می گیرد بطوری که سالیانه در دنیا بیش از 40 میلیون از آن نصب می شود. نکته دیگر اینکه بیش از 99 درصد از احتراق ها بوسیله آن کنترل می شوند. با نصب این دستگاه خسارت های ساختمانی و مرگ و میر بسیار کم می شود . طریقه نصب آن هم بسیار مهم می باشد بطوری که اماکنی که اسپرینکر را طبق استاندارد نصب کرده اند کمتر دچار خسارت شده اند.

انواع شیلنگ های آتش نشانی

همان طور که قبلا اشاره شد شیلنگ آتش نشانی کاربردهای مختلفی دارند و براساس کاربرد آن ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. پر مصرف ترین شیلنگهای آتش نشانی، شیلنگ های نواری یا پارچه ای هستند. بزرگ ترین مزیت این شیلنگ ها انعطاف پذیری آن ها و استحکام بالای آن هاست که باعث شده در تمام خودروهای آتش نشانی این شیلنگ ها را ببینید.

پتو نسوز اطفا حریق

پتو نسوز همانطور که از نامش پیداست ضد آتش سوزی می باشند و آتش نمی گیرند.پتوی نسوز یکی از ابتدایی ترین وسایل خاموش کردن حریق است که برای خفه کردن آتش در اولین گام استفاده می شود.

شیر فلکه آتش نشانی

شیر فلکه وسیله ای کاربردی جهت تنظیم جریان سیال درون لوله است که در صنعت با توجه به موقعیت های مختلف انتخاب و استفاده می شوند.

شیر آتش نشانی هم شیر فلکه ای است که در مناطق مختلف نصب می شود و برای تامین آب در زمان حریق، شستشوی خیابان ها و یا حتی آب دهی باغچه ها استفاده می شود.

بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ به منظور تامین اب و فشار مورد نیاز وسایل خاموش کننده آتش در ساختمان استفاده می شود. بوستر پمپ باید دارای 2 پمپ باشد که هر یک به صورت جدا توانایی تامین آب به منظور اطفا حریق را داشته باشد.  فشار مورد نظر توسط مهندسان شماور ساختمان بر  اساس مقررات ملی ساختما و آتش نشانی محاسبه می گردد.

قرقره فایر باکس

مکانیسم قرقره فایرباکس بسیار ساده تر از قرقره هوزریل است و ترجیحا اگر از قرقره با بلبرینگ هرزگرد استفاده کردد باز شدن قرقره و کشیدن شیلنگی که به دور آن پیچیده شده راحت تر میباشد.

کار با قرقره فایرباکس برای افراد آموزش دیده امکان پذیر است.

در هنگام استفاده از شیلنگ برزنتی باید کل متراژ شیلنگ از دور قرقره فایرباکس باز شود و بعد از آن آب پاشی صورت گیرد.

قرقره هوزریل

قرقره هوزریل یکی از منابع تامین آب است که در زمان اطفاء حریق در جعبه های آتش نشانی و یا به صورت مستقل بر روی دیوار نصب می شود.

هوزریل دارای شیلنگ PVC ¾اینچ، شیر گازی، نازل آتش نشانی، لوله رابط و بست های مربوطه می باشد. شیلنگ های PVC پیچیده شده دور قرقره های هوزریل جهت خاموش کردن حریق های کوچک و عموما در واحدهای مسکونی و اداری استفاده می شوند.

نازل آتش نشانی

نازل در آتش نشانی نقشی حیاتی را ایفا می کند. از نازل برای تزریق فوم ( کف)، آب و پودر بر روی سطح یا محل مورد نظر استفاده می شود.

شیلنگ آتش نشانی و نازل سر آن بسیار مهم هستند تا آتش نشان بتواند با کمک آن ها جریان خروجی را کنترل کند و با سرعت بیشتری اطفاء حریق را انجام دهد.

جعبه کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه که در مواقع حیاتی و قبل از رسیدن اورژاس و کمک رسانی از آن استفاده می شود یکی از تجهیزات ضروری در خانه ها، نهادها ، مدارس و … می باسد. به طور کلی در این جعبه ها باید داروها و وسایلی که بیشترین استفاده را دارند قرار بگیرد.

توپ اطفا حریق

توپ اطفاء حریق یا همان گوی اطفاء حریق یکی دیگر از تجهیزاتی است که برای اطفاء حریق از آن استفاده می شود. آتش سوزی(حریق) جزو حوادثی است که همیشه برای انسانها خسارتهای جبران ناپذیری به بار می آورد به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی اقدامات و فعالیت هایی برای مقابله با آن صورت گرفته است.

خودرو آتش نشانی

خودرو آتش نشانی (همچنین در بعضی از مناطق به عنوان موتور آتش نشانی آتش نشانی شناخته می شود) وسیله نقلیه ای است که در درجه اول برای انجام عملیات آتش نشانی طراحی شده است.

اهداف اصلی یک خودرو آتش نشانی انتقال آتش نشانان به صحنه آتش سوزی، تهیه آب برای مهار آتش سوزی و حمل سایر تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان است که از دستگاه های تخصصی برای تأمین مواد مورد نیاز مهار حریق و نجات افراد استفاده می شود.

انواع تجهیزات اعلام حریق

دتکتور های اعلام حریق

در عصر حاضر تجهیزات اعلام حریق یکی از مهمترین اجزای مراکز، کارخانه ها و خانه هاست. با fire125 باشید تا به شما دتکتور های اعلام حریق را معرفی بنماییم:

وظیفه دتکتور تشخیص آتش سوزی و سپس اعلام آن به به مرکز کنترل می باشد.با اینکه این وظیفه بین همه انواع دتکتورها مشترک است اما مکانیزم عملکردی متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. دتکتورهای موجود در بازار با توجه به عملکرد، دقت تشخیص و سرعت برای مکانهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

چراغ سردرب

چراغ سر درب یک وسیله ی اخطار دهنده است و با کمک نور به کسانی که در محیط هستند اطلاع رسانی می کند. چراغ نشانگر LED دارای یک ورودی جهت مانیتور نمودن دتکتور است. بعد از تشخیص آتش سوزی توسط دتکتور، چراغ نشانگر (سر درب) روشن می شود. با توجه به برد مناسبی که دارد می تواند با وجود مقدار زیای دود، نور کافی را جهت راهنمایی اشخاص گرفتار در آتش ارسال کند.

اینترفیس آتش نشانی

اینترفیس چیست؟ با فایر 125 باشید تا کاربرد اینترفیس را برای شما تشریح کنیم. امروزه با توجه به روند پیشرفت صنعت ساختمان سازی، می توان با استفاده از امکانات و تکنولوژی های موجود، ساختمان ها و فضاها را در مقابل حریق و آتش سوزی ایمن کرد.

پنل اعلام حریق

می توان گفت اصلی ترین قسمت سیستم اعلام حریق، پنل آن است.این پنل اطلاعات را از سنسورها و دتکتور های مختلف حاضر در محیط دریافت می کند، طلاعات پایش می شوند و اخطار یا دستور مناسب با وضعیت صادر می شود.

 

 


10308657
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» بیناری اچ پی وی یکی از مهم‌ترین چالش‌های بهداشت عمومی جهانی است که از آغاز شیوع آن در دهه ۱۹۸۰، تاثیری عظیم بر سلامتی جوامع داشته است. این ویروس با انتقال سریع از طریق رابطه جنسی به عنوان نتیجه‌ای از ضعف ایمنی، باعث ابتلا به بیماری‌های مختلفی از جم...
بازار
«پارسی نیوز» گلدوزی هنری ظریف و پرطرفدار است که با استفاده از سوزن و نخ بر روی پارچه طرح و نقش ایجاد می‌شود. این هنر زیبا قدمتی دیرینه دارد و در فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف رواج داشته است. گلدوزی علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های متنوعی نیز دارد و می‌توان از آن برا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است