بازار 11:06 - 10 آذر 1399

 چطور از دست ارورهای hrs یخچال پروفایل، مابه و جنرال الکتریک خلاص شویم؟

یخچال‌های امروزی پیشرفته شده‌اند. دیگر تنها صدای ناهنجار یخچال یا بسته نشدن درب یخچال نیست که مشکلات آن را نشان می‌دهد، بلکه این خطاها یا ارورهایی نمایش داده شده روی پنل هستند که مشکلات یخچال‌های مختلف مانند یخچال پروفایل، مابه یا جنرال الکتریک را به تصویر می‌کشند. گاهی اوقات خطایی که روی پنل یخچال نمایش داده می‌شود، به عملکرد سنسورهای یخچال مانند سنسور میزان رطوبت یخچال و... مرتبط است.

گاهی مواقع هم ارورها نشان‌دهنده بروز مشکلاتی در یخچال هستند. مشکلاتی مانند خرابی کمپرسور یخچال، برد یخچال یا حتی موتور یخچال. یکی از ارورهایی که نمایش آن روی پنل یخچال می‌تواند هر کسی را نگران کند، ارور hrs است. اگر یخچال پروفایل، مابه و جنرال الکتریک دارید، به‌احتمال‌زیاد این خطا را می‌شناسید؛ اما دلیل رخ دادن این ارور چیست را شاید ندانید و تعمیرکار هم به شما در این باره چیزی نگفته باشد.

 

ارور hrs جنرال الکتریک، مابه و پروفایل چیست؟

 عده‌ای تصور می‌کنند که ارور hrs مربوط به عملکرد قسمت‌های خاصی از یخچال مانند آب سرد کن یا یخساز است، به همین دلیل به آن بی‌توجهی نشان می‌دهند! درصورتی‌که این خطا مربوط به یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال است.

ارور hrs نشان‌دهنده این است که برد یخچال دچار آسیب جدی شده و در صورت استفاده مداوم از دستگاه، ممکن است برد دیگر قابل‌استفاده نباشد. اگر این ارور hrs چند وقت روی پنل یخچال نمایش داده شده و به آن توجه بوده‌اید، به‌احتمال‌زیاد مجبور شوید که برد یخچال‌فریزرتان را به‌طور کامل عوض کنید. البته درصورتی‌که برد برای یخچال‌های برند کمیاب باشد و در بازار موجود نباشد، حتی ممکن است نیاز باشد که یخچال را به‌طور کامل تعویض کنید و به فکر یک یخچال نو باشید.

اما درصورتی‌که چند روز است ارور hrs یخچال پروفایل ، مابه و جنرال الکتریک دیده می‌شود، باید سریعا آن را از برق بکشید و با نمایندگی مجاز تعمیرسرا تماس بگیرید. با اولین تماس مشتری متخصصین این مرکز به محل اعزام می‌شوند تا عیب‌یابی برد یخچال را انجام دهند و مشکل پیش‌آمده را حل کنند.

چرا برد یخچال صدمه می‌بیند؟

حالا که مشخص شد ارور hrs به دلیل بروز مشکل برای برد یخچال رخ می‌دهد، بی‌شک کنجکاو شده‌اید که درباره مواردی که منجر به بروز این ارور و آسیب وارد شدن به برد یخچال می‌شوند هم دانش مناسبی کسب کنید.

1. کهنه و فرسودگی برد

یکی از عمده‌ترین دلایل بروز ارور hrs، افزایش طول عمر یخچال و کهنگی و فرسودگی برد آن است. در یخچال‌هایی که مدت طولانی‌تری استفاده شده‌اند، برد یخچال ممکن است بسیار فرسوده شده باشد و دستگاه برای کارایی مناسب، نیاز به یک برد جدید پیدا کند.

2. نوسانات برق شهری

نوسانات برق شهری از دیگر مواردی است که می‌تواند عملکرد برد یخچال را دستخوش تغییر کند. درصورتی‌که از محافظ یخچال استفاده نمی‌کنید و در منطقه‌ای حضور دارید که میزان نوسان برق شهری به نسبت زیاد است، به‌احتمال‌زیاد چند وقت پس از استفاده از یخچال پروفایل، مابه و جنرال الکتریک، ارور hrs را روی پنل مشاهده خواهید کرد. چون نوسان برق شهری می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد برد یخچال شود.

3. سوختن کندانسور یخچال

شاید باور اینکه سوختن کندانسور یخچال می‌تواند منجر به صدمه دیدن برد یخچال شود سخت باشد؛ اما با سوختن کندانسور یخچال، فن‌های دستگاه از کار می‌افتند و به‌مرور دمای یخچال افزایش پیدا می‌کند. این موضوع منجر به افزایش کار موتور یخچال و فشار روی برد می‌شود و عمر آن را کوتاه می‌کند.

چطور خطای hrs را برطرف کنیم؟

اگر ارورهای hrs یخچال مابه، پروفایل و جنرال الکتریک روی پنل یخچال دائم در حرکت هستند و فرارسیدن زمان تعمیر برد یخچال را نشان می‌دهند:

  •  در اولین قدم باید دستگاه را از برق خارج کنید.
  • سپس برای عیب‌یابی و تعمیر یخچال به دنبال یک مرکز معتبر بگردید.

به خاطر داشته باشید که تعمیر خودسرانه یخچال‌فریزر و سپردن این موضوع به تعمیرکاران متفرقه و غیرحرفه‌ای، ممکن است صدمه جبران‌ناپذیری به دستگاه وارد کند.

تماس با تعمیرسرا؛ نمایندگی مجاز یخچال پروفایل، مابه و جنرال الکتریک

متخصصین تعمیر سرا با ارورهای hrs یخچال پروفایل، مابه و جنرال الکتریک و دلایل رخ دادن آن‌ها به‌خوبی آشنا هستند. تعمیرکاران این مرکز با اولین تماس، در محل مشتری حاضر می‌شوند و در کمترین زمان کلیه مشکلاتی که یخچال با آن‌ها مواجه است را شناسایی می‌کند.

پس از شناسایی علت بروز ارورها، برد یخچال تعمیر یا تعویض می‌شود و درصورتی‌که کندانسور یخچال صدمه‌دیده باشد، کارشناسان تعمیرسرا آن را با نمونه فابریک جایگزین می‌کنند.

باوجوداینکه هزینه تعمیر برد یخچال‌فریزر بسیار زیاد است، اما تعمیر سرا رضایت مشتری را سرلوحه کارش قرار داده و منصفانه‌ترین قیمت را برای تعمیر یا تعویض برد در نظر می‌گیرد.

درنهایت اینکه تعمیرسرا خدماتش را تضمین می‌کند تا مشتریان با آسودگی خاطر یخچال‌هایشان را به دست این مرکز بسپارند و سالم تحویل بگیرند.


10833924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است