بازار 10:19 - 27 دی 1399

برای تعمیرات لوازم برقی خانگی به کجا مراجعه کنیم؟

با رواج یخچال فریزرهای ساید در ایران، تعمیرات این نوع یخچال ها نیز با گذر زمان بسیار مورد توجه قرار گرفتند. در حال حاضر، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید فریجیدر در تهران و شهرستان ها دایر است. البته این فقط فریجیدر نیست که نمایندگی اختصاصی دارد، تعمیرات یخچال جنرال الکتریک نیز از جمله تخصص های شرکت های تعمیر کننده لوازم برقی بوده و لازم به ذکر است که خدمات این شرکت ها، نمایندگی کولر اسپیلت آمانا را نیز شامل می شود. در این متن، قصد داریم تا قدری بیشتر با خدمات شرکت های تعمیرات لوازم برقی و یخچال فریزرهای ساید بای ساید آشنا شویم.

شرکت های تعمیرات لوازم برقی چه خدماتی را ارائه می دهند؟

خدمات شرکت های تعمیر لوازم برقی در کل به 4 دسته تقسیم می شود. خدمات نصب، خدمات تعمیر، خدمات گارانتی و خدمات سرویس دوره ای.

خدمات نصب لوازم برقی

مهم نیست که وسیله برقی خود را از کجا خریده اید اگر نیاز به نصب دارید، می توانید با شرکت های تعمیر لوازم برقی تماس گرفته و درخواست نصب خود را مطرح کنید. این خدمات، معمولا برای کولرهای گازی رایج است اما می تواند شامل نصب تلویزیون به دیوار یا نصب گازهای رومیزی و هود نیز باشد. گروه های تعمیر لوازم برقی در کمتر از 24 ساعت دستگاه را نصب و راه اندازی می کنند. بعضی از این شرکت ها خدمات سراسری داشته و در هرکچای ایران که باشید می توانید از خدمات آن ها استفاده کنید.

خدمات تعمیر لوازم خانگی

خدمات تعمیر شرکت های تعمیرکننده لوازم برقی بسیار وسیع است و انواع برندهای لوازم برقی را شامل می شود. برای مثال برای تعمیرات یخچال فریزر ساید بای ساید فریجیدر، تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، تعمیر کولر اسپلیت آمانا، تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک، تعمیرات جاروبرقی، توستر، مایکروفر، LED_LED، قهوه ساز و سایر وسایل برقی می توانید با این شرکت ها تماس بگیرید.

خدمات گارانتی

شما می توانید دستگاه خود را توسط شرکت های تعمیر لوازم برقی تمدید گارانتی کنید تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه های احتمالی نشوید.

خدمات سرویس دوره ای

همان طور که می دانید، اکثر وسایل برقی نیاز به سرویس دوره ای دارند. اگر دستگاه های برقی مخصوصا یخچال و کولر گازی را سالی یک بار سرویس کنید، با مشکلات احتمالی کمتری مواجه خواهید شد. خدمات سرویس در بعضی شرکت های تعمیرات لوازم برقی هر 6 ماه یکبار انجام می شود.

نمایندگی های شرکت های تعمیرات لوازم برقی شامل چه برندهایی می شود؟

شرکت های تعمیر لوازم برقی، معمولا نمایندگی تعمیر تمام برندها ازجمله آمانا، جنرال الکتریک، فریجیدر، مابه و سایر برندهای معروف را دارند. اما بعضی شرکت ها در تعمیر یک یا چند برند تخصص ویژه ای دارند. در این مورد، پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب برند در موقع خرید لوازم خانگی به وجود نمایندگی آن در شهرتان توجه کنید. با توجه به تحریم بودن ایران، بعضی برندها با مشکلات نمایندگی و وجود قطعات اصلی در کشور مواجه اند.

تعمیرات کولر گازی شامل چه مواردی می شود؟

گروه تعمیرات شرکت های تعمیرات لوازم برقی برخی خدمات که عنوان کرده است را ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  • تعویض یا تعمیر بلوور پنل داخلی کولر گازی
  • تعویض و تعمیر کمپرسور کولر گازی
  • تعمیر و جایگزینی مدار کوار گازی
  • عیب یابی و رفع آن
  • تعویض خازن کولر گازی
  • رفع نشتی کولر گازی
  • تعویض و تعمیر فیوز حرارتی
  • تعویض و تعمیر دمپر
  • رفع مشکل صداهای آزار دهنده

مزایای استفاده از تعمیرات شرکت های تعمیرات لوازم برقی

تعمیر وسیله برقی به وسیله یک متخصص بسیار اهمیت دارد. اگر وسیله شما دارای ضمانت نامه معتبری باشد استفاده از هرگونه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مقدور است. نیروهای موجود در شرکت های تعمیرات لوازم برقی کاملا متخصص بوده و ملزم به رعایت نکات زیرند:

  • استفاده از قطعات اصل
  • پاسخ دهی سریع به تماس های مشتریان از طریق فرم آنلاین و ایمیل
  • استفاده از قطعات نو به این معنی که آن ها نمی توانند از قطعات دست دوم استفاده کنند
  • اعزام به محل در زمان تعیید شده توسط مشتری

قبل از اینکه با نمایندگی شرکت های تعمیرات لوازم برقی تماس بگیرید، اطلاعات درستی از دستگاه را از طریق دفترچه راهنما به دست آورید تا بتوانید به راحتی به سوالات کارشناسان پاسخ دهید؛ مثلا اگر برای یخچال نیاز به تعمیرات دارید، بهتر است اطلاعاتی مانند مدت زمانی که از دستگاه استفاده کرده اید، مدل آن، سایر و ابعاد و مکان استقرار یخچال در آشپزخانه را بدانید. اگر شما ساکن تهران باشید، تکنسین ماهر شرکت های تعمیرات لوازم برقی به منزل شما آمده و در کمتر از چند ساعت مشکل را حل خواهند کرد.

جمع بندی

برای تعمیر لوازم خانگی خود دیگر لازم نیست نگران پیدا کردن تعمیرکار باشید. گروه آریا ریپیر با سال ها تجربه درخشان در این زمینه می توانند مشکلات وسایل برقی شما را به راحتی حل کنند. تعمیر انواع برندهای لوازم برقی مانند جنرال الکتریک، مابه، آمانا و فریجیدر تخصص این گروه بوده و با مشکلات رایج این برندها آشنایی کامل دارند. خدمات شرکت تعمیرات لوازم برقی آریا ریپیر تنها شامل تعمیر لوازم برقی نمی شود بلکه گارانتی، سرویس دهی دوره ای و نصب در محل نیز از دیگر خدمات این گروه محسوب می شوند. چنانچه به خدمات تعمیر آریا ریپیر نیاز دارید، بهتر است قبل از تماس با تیم پشتیبانی، دفترچه دستگاه را پیدا کنید تا بتوانید از روی آن به سوالات کارشناسان پاسخ دهید. تعمیر در منزل، استفاده از قطعات فابریک و نو از دیگر مزایای این گروه است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت aryarepair.com مراجعه نمایید.

 


10906328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است