اجتماعی 16:04 - 05 بهمن 1399
یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال ۹۹ در صحن شورا به تصویب رسید.

پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی عوارض طرح ترافیک در سال آینده

به گزارش ایسنا، در جریان بررسی یک فوریت لایحه اصلاح مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا در سال ۹۹ ،سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ارائه گزارش خود درباره این لایحه گفت: تغییرات جدی در طرح ترافیک سال آینده پیشنهاد شده که یکی از آنها افزایش ۲۰ درصدی  طرح ترافیک است. پیشنهاداتی را هم درباره خریدهای ۶ ماهه و یکساله پیش‌بینی کرده ایم. حدود ۲۰ درصد برای خرید ۶ ماهه و ۲۰ تا ۳۵ درصد برای خرید سالانه تخفیف پیشنهاد شده است.

به گفته هاشمی، اگر شهروندان تهرانی خریدهای خود را به صورت یک ساله انجام دهند رسوب پول شهرداری بیشتر می‌شود و از این منابع می‌توان به عنوان وجوه اداره شده برای نوسازی تاکسی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

هاشمی افزود: در بحث صدور مجوز سالانه هم که سال قبل ۱۵۰ هزار تومان بود، امسال پیشنهاد ۱۸۰ هزار تومان داده شده است.

در ادامه بهاره آروین، در تذکری با انتقاد از شهرداری تهران گفت: لوایح عوارضی تا ۱۵بهمن فرصت تصویب دارند، امروز ۵ بهمن است و این تازه اولین لایحه است که به شورا رسیده است. سوال این است بقیه لوایح کجاست؟ در چنین شرایطی شورا در مقابل عمل انجام شده قرار می گیرد. بهتر است تمام لوایح تا سه شنبه اعلام وصول شود. 

به گزارش ایسنا، در نهایت یک فوریت این لایحه با ۱۷ رای موافق اعضا شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام


10918934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است