ورزشی 16:22 - 18 آذر 1398
مربی تیم فوتبال صنعت نفت می‌گوید حریف این هفته تیمش با سرمربی جدید خود متحول شده است.

سراج:‌ شاهین به راحتی باج نمی‌دهد

به گزارش ایسنا، بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین بوشهر اظهار کرد: خوشحالم دوباره به بوشهر آمده‌ام. به هر حال ما وابسته به جنوب هستیم. بوشهر شهر زیباییست و مردم خونگرم و آب و هوایی مطلوب دارد ولی ما برای یک بازی فوتبال اینجا حاضر شده‌ایم.

او درباره تفاوت صنعت نفت امسال با سال‌های دیگر گفت‌:‌ همه اطلاع دارند که شرایط باشگاه از نظر مالی نسبت به سال‌های گذشته چگونه شده است. شرایط سختی داشتیم. هیچ پولی به ما تزریق نشده است. مدیریت خوب باشگاه با به کارگیری اسکوچیچ و گرفتن چند بازیکن خیلی خوب، تیم را آماده کرده است.

او ادامه داد: ما می‌دانیم فردا بازی سختی داریم. در بازی‌های گذشته دیدیم شاهین تیمی است که با آمدن مربی جدید متحول شده و یک مربی سخت کوش پرتلاش را در اختیار دارد. آن‌ها سخت می‌بازند. می‌دانیم که آن‌ها به راحتی باج نمی‌دهند. بازی بسیار سختی داریم اما ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای برد وارد زمین می‌شویم. همانگونه که مقابل شهرخودرو و پرسپولیس بازی کردیم.

سراج درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که هر دو مربی از هم دارند، فکر می‌کنم بجای گره خوردن بازی، شاهد بازی جذابی باشیم. به هرحال دو تیم به دنبال کسب امتیاز کامل هستند. ما نمی‌خواهیم از کورس عقب بمانیم و شاهین هم به دنبال اولین پیروزی خوداست. در این شرایط اسکوچیچ شناخت بیشتری نسبت به مربی شاهین از لیگ دارد.

مربی صنعت نفت درباره بومی بودن بازیکنان تیمش هم گفت‌: اگر بخواهیم خوزستانی حساب کنیم، بالای ۸۰ درصد بازیکنان ما آبادانی هستند. همچنین امسال سه چهار بازیکن خوب از خطه شمال کشور داریم که خیلی در موفقیت تیم سهیم هستند.

بهنام سراج درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: اهل شاخه مصدوم است و سالاری دروازبان تیم هم محروم است.

انتهای پیام


10314750
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است