بازار 17:07 - 20 آبان 1399

شرکت های سئو چه خدماتی را ارائه می کنند؟

استفاده از خدمات شرکت سئو یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر نرخ فروش است. با بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو، رتبه آن ارتقا پیدا می کند و کاربران بیشتری برای بازدید به سایت وارد می شوند. اگر شما نیز مایلید کسب و کار آنلاین خود را ارتقا دهید و ترافیک کاربر بیشتری داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر درباره خدمات سئو و تاثیر آن ها روی سایت اطلاعات کسب کنیم.

 

 

شرکت سئو و خدمات آن

سئو یا SEO در واقع فرایند بهبود و بهینه سازی وب سایت است. این فرایند به دلیل پیدا شدن بهتر سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. هر چقدر یک وبسایت در موتورهای جستجو مانند Google و Bing رتبه بالاتری داشته باشد، احتمال بازدید آن بالاتر خواهد بود. وقتی هم بازدید سایت بیشتر باشد، معاملات بیشتری صورت خواهد گرفت. در این بخش به برخی از خدماتی که شرکت های سئو انجام می دهند، می پردازیم.

 

۱. تکنیک های فنی

یکی از عوامل مهم در بهینه سازی وب سایت، کارکرد درست کدهای نوشته شده است. کدی که ناکارآمد باشد، هنگام بارگیری سایت، زمان بیشتری صرف می کند و بهره وری آن را کاهش می دهد. وقتی محتوای صفحه را بهینه می کنیم، از حجم کدها کم می شود و به این ترتیب گوگل راحت تر صفحه را شناسایی می کند.

 

سرعت سایت

یکی از الگوریتم هایی که گوگل برای رتبه بندی استفاده می کند، مربوط به بهبود تجربه کاربر است که به طور مداوم به روز می شود. زمان بارگیری صفحه سایت باید زیر ۲.۵ ثانیه باشد تا کاربر ارتباط بهتری با سایت برقرار کند و طبق تجربه، مجددا به سایت سر بزند. کاربر آن قدر حوصله صبر کردن برای بالا آمدن سایت ندارد!

 

سازگاری با موبایل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی، رسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت است. به این معنی که وب سایت برای تمام دستگاه های الکترونیکی و هوشمند از جمله موبایل طراحی شده باشد. با رسپانسیو بودن سایت، کاربر تجربه بهتری کسب کرده و به محتوای آن تمایل بیشتری پیدا می کند. به این ترتیب گوگل توجه بیشتری به این سایت ها می کند و رتبه آن را ارتقا می بخشد.

 

ایمنی سایت

موتورهای جستجو نیز مانند کاربران وب سایت هایی که ایمن باشند را ترجیح می دهند. سایتی که از پروتکل SSL استفاده نکند، از نظر گوگل بد افزار شناخته می شود و امنیت ندارد. کاربر نیز نمی خواهد با مراجعه به این سایت ها ایمنی رایانه خود را از دست بدهد، بنابراین از بازدید خودداری می کند و به همین ترتیب گوگل رتبه ای به آن نخواهد داد. پس استفاده از پروتکل امنیتی برای تبدیل شدن HTTP به HTTPS ضروری است.

 

۲. سئوی on page

به دو دلیل متا تگ و توضیحات آن برای رتبه بندی اهمیت دارد. اول اینکه هر دو باید شامل کلمات کلیدی باشند تا گوگل با الگوریتم های معنایی به راحتی بتواند صفحه شما را پیدا کند. دوم اینکه برای نشان دادن وجه تمایز شما با رقبایتان توضیح متا تگ لازم است. به این ترتیب مشخص می شود صفحه مربوطه چه محتوایی را در بر دارد. با اعمال عنوان مناسب برای صفحه و اضافه کردن تگ متا، نرخ پرش کمتر شده و نرخ کلیک افزایش پیدا می کند.

 

تیترهای متن

گوگل صفحاتی که از نظر بصری خوانا و مشخص باشند را شناسایی کرده و به آن ها امتیاز می دهد. عناوین اصلی با تگ های H1 و H2  مشخص می شوند تا در جستجوی گوگل بازدید بیشتری داشته باشند. برای عناوین کم اهمیت تر یا با اولویت پایین تر، از H3  و H4 استفاده می شود.

 

۳. سئوی off page

تکنیک های سئو به محتوای سایت نیز مربوط می شود، زمانی که هنوز در محدوده دامنه قرار نگرفته است. برای رتبه بندی و امتیاز دهی سایت از طرف گوگل یا دیگر موتورهای جستجو باید صفحات از لحاظ معنایی برای کاربر قابل فهم باشند. محتوای مناسب، ساده و خوانا می تواند بازدیدکنندگان زیادی را جذب نماید.

شرکت سئو و مزایای استفاده از خدمات آن

شما می توانید ماهانه و سالانه هزینه های هنگفتی برای تبلیغات انجام دهید، اما در نظر داشته باشید که دیده شدن در صفحه اول گوگل به وسیله تکنیک های سئو هزینه ای به مراتب پایین تر و نتیجه بهتری خواهد داشت. روزانه ۳.۵ میلیارد سرچ توسط مردم در گوگل انجام می شود که مدیران باید از این فرصت به درستی استفاده کنند. مزایای استفاده از خدمات سئو به این شرح است

  • به کارگیری کلمات و واژگان کلیدی
  • دیده شدن در صفحه اول گوگل
  • افزایش رتبه سایت در گوگل
  • افزایش نرخ فروش
  • هدایت کاربران بیشتر و افزایش ترافیک سایت
  • پشتیبانی فنی و حرفه ای به صورت تضمینی
  • بررسی و تحلیل نتایج و گزارش پیشرفت

 

جمع بندی

هر شرکت یا کسب و کاری برای ماندگاری در بازار نیاز دارد خود را معرفی کند. امروزه با دیجیتالی شدن زندگی و مشاغل، این معرفی از طریق صفحه اول گوگل انجام می شود که به واسطه تکنیک های سئو امکان پذیر است. برای اینکه بتوانید در کوتاه ترین زمان و با مقرون به صرفه ترین هزینه ها، کیفیت سایت خود را بالا ببرید، از حرفه ای ها کمک بگیرید. حرفه ای ترین خدمات سئو را از شرکت ایران سایت بخواهید. با استفاده از تخصص و تجربه این شرکت می توانید بهترین بهره وری را از سایت خود داشته باشید. این مجموعه با بهره گیری از تیم خبره و متخصص سئو با بیشتر از ۲۰ سال تجربه در این زمینه، شما را بدون نگرانی تا صفحه اول گوگل همراهی خواهد کرد. از این رو می توانید جهت ارتباط با شرکت ایران سایت و استفاده از خدمات مشاوره ای آن در حوزه سئو با شماره 02188886450 تماس بگیرید.


10803238
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است