اجتماعی 15:45 - 13 آذر 1400
استاندار تهران تاکید کرد
استاندار تهران بر ضرورت تقویت فعالیت‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در روستاهای صعب‌العبور و دور افتاده استان تهران تاکید کرد.

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال‌احمر

به گزارش ایسنا، محسن منصوری با تاکید بر این مهم گفت: رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر باید با تمرکز بر تقویت برنامه‌های آموزشی و امدادی خود در روستاهای صعب‌العبور و دورافتاده تهران بستر آرامش و امنیت روانی را برای اهالی این مناطق فراهم کند.

او با اشاره به شرایط سخت زندگی در برخی از روستاهای کوهستانی تهران گفت: ما در پایتخت شاهد زندگی مردم در روستاهایی هستیم که متاسفانه هنوز از داشتن جاده دسترسی مطلوب و امکانات درمانی محروم هستند و تمرکز جمعیت هلال‌احمر بر ایجاد خانه‌های هلال و آموزش کمک‌های اولیه به این جمعیت می‌تواند آنها را در رویارویی با شرایط اضطراری آماده کند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، استاندار تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت ناوگان هوایی جمعیت هلال‌احمر گفت: گرچه اغلب فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در خارج پایتخت و به خصوص حوزه امداد جاده‌ای متمرکز است، ما در استان تهران مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند دریافت خدمات آموزشی و امدادی جمعیت هلال‌احمر است و پیرحسین کولیوند باید با بهره‌گیری از تجارب خوب و ارزنده خود در حوزه بحران موجبات بهره‌مندی همه مناطق محروم و نیازمند از امکانات جمعیت هلال‌احمر را فراهم آورد.

انتهای پیام


11349762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پاکسازی اراضی شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رفیعی گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با روز شورا‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش «با زمین مهربان باشیم» به عنوان دومین پویش سال ١٤٠٣ به اجرا در آمد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با ۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس پویش فرهنگی به مناسبت این روز در پایتخت اجرا شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است