استانی 19:06 - 05 بهمن 1399

طرح تنفس جنگل نباید منجر به قطع تولید شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره صنعت چوب و کاغذ استان به پدیده قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید این موضوع را جدی بگیرند چون قاچاقچیان هم عزم جدی برای سود خود دارند و هم از قدرت بسیاری برخوردارند و شما هم بخشی از حواستان را بر این موضوع متمرکز کنید.

آیت الله محمدی لائینی همچنین گفت: چوب و کاغذ یک مجموعه بزرگ است که باید آن را ستاره مازندران یا ستاره کشور نامید و وفاق و همراهی بین مدیریت و همه کارکنان شرط اصلی موفقیت است ضمن اینکه با مدیران ضعیف نباید تعارف کنید همانگونه که مدیران قوی و کارآمد را ابقاء کنید.

وی همچنین به قانون بازنشستگی‌های زودهنگام اشاره کرد و آن را به صلاح ندانست و گفت: نیرویی که با پول شما به سطحی از تخصص رسید نباید زود از دست شما خارج شود و این قانون ازجمله قوانینی است که به ضرر تولید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تنفس جنگل نباید به معنای قطع کردن نفس تولید کارخانجات چوب و کاغذ باشد و توقع ما این است که شما تلاش خود را انجام دهید تا به حقوقتان دست یابید.

وی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت منابع گفت: ما از شما توقع داریم امین باشید تا ما نیز تا جایی‌که امکان دارد از شما حمایت کنیم.

آیت الله لائینی ضمن توصیه بر ایجاد ارتباطی تنگاتنگ با مسئولین استان، خواستار بومی سازی بیشت این صنعت و کم کردن واردات شد.



چوب وکاغذ برندی در خاورمیانه است



علی نقی عمادی عضو هیئت مدیره چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ برندی در کشور و خاورمیانه است که اگر همه مساعدت کنند و به جایگاه خود برسد، منافع فراوانی برای اقتصاد استان خواهد داشت، افزود: این مجموعه که به طور مستقیم یا غیر مستقیم ۱۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد موجب رونق اقتصاد استان و شهرستان ساری خواهد شد.

وی گفت: نام این صنعت با نام مازندران یکی شده و در همه جا مجموعه ما را به نام چوب و کاغذ مازندران می‌شناسند و همین امر حکایت از آن دارد که ما یک ظرفیت عظیم برای استان مازندران هستیم.



صفریان مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: عمده مشکل ما در تأمین مواد اولیه و خرید و فروش است و به نظر می‌رسد باید ساختار بازرگانی و مالی اصلاح شود و برنامه داریم منابع بالقوه و بالفعل را شناسایی کنیم و نیروهای بازنشسته که صاحب تخصص هستند را در شرایط مناسب به کارگیریم.


10919166
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است