استانی 17:53 - 05 بهمن 1399
در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال؛
ایسنا/اصفهان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور با برد روحیه بخش گیتی پسند در خانه مقابل منصوری قرچک و شکست بازارهای روز کوثر اصفهان برابر راگا همراه بود.

برد روحیه بخش گیتی پسند/ مقاومت بازارهای کوثر مقابل راگا فرو ریخت

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور امروز (یکشنبه، ۵ بهمن) با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

ترکیب تیم گیتی پسند اصفهان:

علی اصغرحسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفائی، مهدی مهدی خانی، بهروز جعفری، مهدی مصطفایی، مسعود یوسفی، فرهاد توکلی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، حمید احمدی، قدرت بهادری.

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب منصوری قرچک:

علی‌رضا حمدالهی، محمد طاهری، محمد نجف‌زنگی، محمدحسین کوهستانی، محمد گراوند، اسماعیل وطن‌خواه، صابر خوشنما، سعید قلندری، بهروز عظیمی، مجتبی پارساپور و محمد کاووسی

سرمربی: محسن حسن‌زاده

کارت زرد: سعید احمدعباسی دقیقه ۲۳ و فرهاد توکلی دقیقه ۳۶ از گیتی‌پسند - محمد گراوند دقیقه ۲۸ از منصوری

کارت قرمز: قدرت بهادری دقیقه ۳۶ از گیتی‌پسند

گل: بهروز جعفری دقیقه ۷ و علی‌رضا وفایی دقیقه ۴۰ برای گیتی‌پسند و مجتبی پارساپور دقیقه ۲۰ برای منصوری.

به گزارش ایسنا،  پس از آنکه هفته گذشته گیتی پسند مقابل مقاومت البرز تن به شکست سنگینی داد، برای برگشت روحیه از دست رفته خود نیاز به برد در بازی مقابل منصوری قرچک داشت.

بازیکنان گیتی پسند شروع بهتری داشتند و از همان ابتدا حملات زیادی روی دروازه شاگردان حسن زاده کردند که نتیجه آن گل دقیقه ۷ بهروز جعفری بود.

در ادامه دو تیم بازی هم سطحی به نمایش گذاشتند هر چند در دقایقی بازیکنان گیتی پسند پاس های اشتباهی که داشتند منجر به از دست دادن موقعیت های زیادی شد، در حالی گیتی پسند خود را آماده برتری در نیمه اول می کرد تیم منصوری روی اشتباه دفاع گیتی‌پسند به گل تساوی دست پیدا کرد و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان وحید شمسایی برای رسیدن به گل و برتری در این دیدار از همان ابتدا فشار زیادی را روی دروازه میهمان خود داشتند، موقعیت هایی که یکی پس از دیگری از بین رفت و در یک صحنه نیز مدافع منصوری توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در دقایق پایانی بازی کمی به سمت برخوردهای فیزیکی و جنجال رفت و روی ۲ صحنه پیاپی ۲ بازیکن گیتی‌پسند کارت زرد گرفتند که در ادامه اعتراضات قدرت بهادری از گیتی‌پسند اخراج شد و در حالی که ۲ دقیقه پایانی را با ۴ بازیکن بازی می کرد موفق شد توسط علیرضا وفائی به گل دوم و پیروزی بخش خود رسید. هر چند منصوری در دقایق پایانی از سیستم پاور پلی استفاده کرد اما باز هم مقابل میزبان خود ۲ بر یک شکست خورد.

حاشیه های بازی:

* سرپرست تیم منصوری قرچک در نیمه اول به صورت لفظی با داور درگیر شد که منجر به توقف بازی شد و در ادامه داور سرپرست منصوری را با کارت زرد جریمه کرد.

* در لحظات پایانی بازی در نیمه اول و روی گل مساوی منصوری، کادر فنی گیتی‌پسند که معتقد به خطای بازیکن منصوری بودند به شدت به داور اعتراض کردند و مربی گیتی‌پسند از نیمکت اخراج شد.

* در دقایق پایانی این دیدار و روی ۲ صحنه پیاپی ۲ بازیکن گیتی‌پسند کارت زرد گرفتند و در ادامه اعتراضات بازیکنان گیتی‌پسند، قدرت بهادری با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

*  اعتراض به تصمیمات داوری تا پایان بازی نیز ادامه داشت که در نهایت منجر به گرفتن اخطار وحید شمسایی هم شد.

تیم بازارهای روز کوثر اصفهان نیز که به شهر ری سفر کرده بود در حالی که تا اواسط بازی هم پای میزبان خود راگا پیش می رفت و بلافاصله بعد از هر گل راگا، گل تساوی را وارد دروازه میزبان خود می کرد در نهایت تن به شکست ۵ بر۳ داد. محمد کشاورز، میلاد قنبرزاده، عارف بلوکی  و حمیدرضاراه انجام ۲ گل برای راگا گلزنی کردند و مسعود فلاحی و احمدرضا نظری برای بازارهای کوثر گل زدند.

در دیگر دیدارهای این هفته کراپالوند ۵ بر۳ فردوس قم را شکست داد، اهورا بهبهان ۵ بریک مقاومت البرز را از پیش رو برداشت، سن ایچ ساوه ۵ بر۴ مقابل مس سونگون شکست خورد و ایمان شیراز ۴بر۳ برابر فرش آرا مشهد مغلوب شد.

انتهای پیام


10919106
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است