استانی 22:14 - 20 مرداد 1399
ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک آیتم تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود.

تاکید استاندار چهارمحال‌وبختیاری بر رعایت حقوق شهروندی توسط دستگاه‌های اجرایی

اقبال عباسی ۲۰ مردادماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهیدرجایی، اظهار کرد: ارزیابی با دقت و براساس چارچوب‌های تعیین شده صورت بگیرد تا جای هیچ گلایه و اعتراضی برای دستگاه‌های اجرایی در این جشنواره باقی نگذارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک آیتم تأثیرگذار در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی در نظر گرفته شود، اگر دستگاهی در ارسال گزارش حقوق شهروندی در نظام اداری کوتاهی کرد، با مدیر دستگاه مربوطه برخورد لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط هدفمند و تأثیرگذار مدیران دستگاه‌های اجرایی با اهالی رسانه، تاکید کرد: مدیران باید برای این مسئله وقت اختصاص دهند و همچنین باید هزینه‌ای در نظر بگیرند و ارتباط مناسبی را داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن هفته دولت قرار داریم، گفت: تشریح وظایف دولت در حیطه‌های مختلف اعم از سیاست خارجی، رعایت حقوق شهروندی، مدیریت بحران، دولت الکترونیک، آموزش مجازی و مواجه با کرونا در دستور کار مدیران قرار بگیرد تا مردم به طور کامل در جریان امور باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: درآمدهای دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است، همچنین افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های جاری دولت را نیز افزایش داده است، اما باید مردم شاهد تلاش دولتمردان در حل مشکلات باشند تا امید در آن‌ها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ارائه اقدامات دولت در هفته دولت به شیوه متفاوت باید در دستور کار قرار بگیرد، تأکید کرد: نباید خدمات دولت به روش‌های کلیشه‌ای برای مردم بازگو شود، برنامه‌ریزی حرفه‌ای برای ارائه عملکرد نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار قرار بگیرد.

عباسی در پایان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی از منظر رعایت حقوق شهروندی مورد بازرسی قرار بگیرند، رعایت مصوبات ستاد کرونا توسط دستگاه‌های اجرایی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی است که برخی از دستگاه‌ها نسبت به آن بی‌توجه هستند و باید به مدیران این دستگاه‌ها تذکرات لازم داده شود.

انتهای پیام


10661200
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است