بازار 13:07 - 15 تیر 1401

ایمپلنت فوری چیست و اشاره به بهترین کلینیک ایمپلنت دندان

ایمپلنت فوری دندان چیست؟

ایمپلنت فوری یا ایمپلنت دندان یک روزه یکی از رایج ترین روش ها برای کاشت ایمپلنت های دندانی یک روزه است. ایمپلنت فوری برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می شود. قیمت ایمپلنت فوری گرانتر از ایمپلنت دندان معمولی است.

ایمپلنت های فوری دندان مانند ریشه دندان در استخوان فک قرار می گیرند و پایه ای قوی و بسیار قوی هستند که جایگزین دندان از دست رفته می شوند.

روند درمان ایمپلنت طبیعی و ایمپلنت فوری یکسان نیست، اما مدت زمان درمان و بهبودی بیشتر شبیه به یکدیگر است.

در روش ایمپلنت فوری متقاضی باید شرایط خاص و ویژه ای داشته باشد تا بتواند از این روش برای خود استفاده کند و البته نکته دیگری که تفاوت این دو روش است هزینه ایمپلنت فوری است. معمولاً هزینه ایمپلنت فوری کمی بیشتر از ایمپلنت معمولی است و این به دلیل طراحی و ساخت روکش موقت و برخی درمان های اضافی است که باید برای کاشت فوری ایمپلنت استفاده شود.

سه گزینه اصلی برای جایگزینی دندان های از دست رفته وجود دارد: پروتزهای متحرک، پروتزهای ثابت (یا بریج) و ایمپلنت های دندانی. پروتزهای متحرک و ثابت به دلیل برخی محدودیت های مالی و آسیب های دهانی همیشه قابل استفاده نیستند و با صلاحدید پزشک توصیه می شوند. اما ایمپلنت های دندانی بهترین و بادوام ترین راه حل برای عدم وجود دندان های از دست رفته هستند و در صورت مراقبت از آنها می توانید برای مدت طولانی بدون مشکل و درد از آن لذت ببرید.

ایمپلنت فوری یکی از بهترین راه ها برای جایگزینی دندان از دست رفته است، زیرا همزمان با کشیدن دندان و جایگزینی دندان از دست رفته در استخوان فک قرار می گیرد.کاشت فوری ایمپلنت زمان جراحی دندان را کاهش داده و در نتیجه راحتی و زیبایی بیشتری را برای دندان ها و دهان به ارمغان می آورد.

 

ایمپلنت فوری در تهران

ایمپلنت دندان یکی از شگفت انگیزترین اتفاقاتی است که در دندانپزشکی رخ داده است. شاید افرادی که ده ها و صدها سال پیش زندگی می کردند نمی توانستند تصور کنند که جایگزینی برای دندان های آسیب دیده و از دست رفته دارند. نه یک جایگزین مصنوعی و آزار دهنده! بلکه جایگزینی است که کاملاً با دندان های طبیعی انسان سازگار است و در صورت مراقبت صحیح تا سال ها به عنوان یک دندان طبیعی عمل می کند.

ایمپلنت دندان از پایه محکم و مقاوم ساخته شده از تیتانیوم خالص ساخته شده است. این میله باریک با یک جراحی کوچک وارد فک می شود و پس از تطبیق کامل، روکش دندانی روی آن قرار می گیرد و به این ترتیب دندانی طبیعی، زیبا و مقاوم به جای دندان از دست رفته کاشته می شود. .

کاشت فوری روشی برای جایگزینی دندان و کاشت آن در دهان به جای دندان از دست رفته است، این دندان کاشته شده کاملا شبیه دندان اصلی است و هیچ تفاوتی در کارایی آن وجود ندارد.

در مراحل خدمات ایمپلنت فوری در تهران، یک قطعه فلز در داخل لثه کاشته می شود و سپس با پوسته ای ساخته شده از مواد مستحکم که کاملاً با بافت بدن سازگار است، پوشانده می شود.

تراشیدن دندان مجاور در مراحل نصب فوری ایمپلنت ضروری نخواهد بود.

کاشت ایمپلنت فوری دندان

قرار دادن فوری ایمپلنت دندان اولین راهی است که جراح برای کاشت ایمپلنت دندان در ذهن خود تصور می کند. کاشت ایمپلنت فوری دندان را جراحی در 1 تا 3 روز پس از کشیدن دندان نمی گویند، اما ایمپلنت فوری دندان را تا 2 ماه پس از کشیدن دندان می توان کاشت کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کاشت فوری ایمپلنت های دندانی چگونه انجام می شود.

ایمپلنت فوری

قرار دادن ایمپلنت فوری دندان دقیقا همزمان با کشیدن دندان های اصلی در حفره های خالی دهان انجام می شود. اگر بین سوکت دندان و پایه ایمپلنت فضای خالی وجود داشته باشد، از پیوند استخوان در اطراف پایه ایمپلنت دندانی استفاده می شود. جراح اغلب این روش را زمانی انتخاب می کند که حفره های خالی در استخوان توانایی پشتیبانی از پایه ایمپلنت را داشته باشند. اگر 1 تا 2 ماه بعد از کشیدن دندان صبر کنید، بافت اصلی لثه بهبود می یابد، که یک مزیت برای کاشت ایمپلنت دندانی موفق تر است. حوصله بیشتر برای قرار دادن فوری ایمپلنت دندان، نتیجه را در زیبایی ایمپلنت دندان موثر می کند.

مراحل ایمپلنت فوری

ابتدا متخصص ایمپلنت از تکنیک خاصی برای برداشتن دندان موجود یا بقایای آن استفاده می کند. این روش بافت اطراف لثه را حفظ می کند و به متخصص ایمپلنت دندان اجازه می دهد تا به بهترین نتایج ممکن و عملکردی دست یابد.

بلافاصله پس از برداشتن دندان آسیب دیده یا پوسیده، ایمپلنت دندان قرار می گیرد. در صورت لزوم، از مواد پیوند استخوان برای پر کردن کامل اطراف ایمپلنت با حفظ خطوط طبیعی استفاده می شود.

در این مرحله، همانطور که متخصص ایمپلنت شما توصیه می کند، می توان تاج را بلافاصله پس از جراحی قرار داد. اگر این امکان وجود ندارد، قرار دادن تاج را می توان پس از چند روز انجام داد. همچنین، ممکن است همزمان یک محافظ دهانی متحرک نیز توصیه شود. پس از اینکه ایمپلنت شما یک پیوند قوی با ساختار استخوان موجود شما ایجاد کرد، می توانید تاج دائمی خود را دریافت کنید که دقیقاً مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسد و عمل می کند.

حرفه ای ترین خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت فوری در کلینیک دکتر علی سجودی ارائه میگردد. چنانچه تمایل به انجام ایمپلنت و یا سایر امور دندانپزشکی دارید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88082941-021 تماس گرفته و یا به وب سایت https://drsojodi.com مراجعه فرمایید.


11616032
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است