ورزشی 09:57 - 21 اردیبهشت 1403
مهاجم تیم فوتبال هوادار به این نکته اذعان کرد که کسب امتیاز در دیدار مقابل پرسپولیس کاری سخت و دشوار است، اما شاگردان مسعود شجاعی در پی دستیابی به این مهم هستند.

اسلامی: امتیاز گرفتن از پرسپولیس خیلی سخت است

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی برابر پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در این مدت که مسعود شجاعی هدایت تیم را بر عهده گرفته است، نتایج خوبی به دست آوردیم. در چند بازی از حریفان جلو بودیم که متأسفانه نتیجه را از دست دادیم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد جایگاه بهتری در جدول داشتیم. تمام هدف ما این است که در هر بازی فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذاریم.

 

وی در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: با تیمی پرقدرت و البته باکیفیت بازی داریم که نیازی به تعریف ندارد. آنها دنبال قهرمانی هستند و از این بازی برد می‌خواهند، ولی ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم. امتیاز گرفتن از پرسپولیس خیلی سخت است و بازی برابر این تیم برای هیچ تیمی آسان نیست، اما تمام هدف ما این است که در این بازی امتیاز بگیریم. ما در دیدار برابر پرسپولیس به فکر انجام بازی دفاعی نیستیم و می‌خواهیم کیفیت‌مان را نشان دهیم.

مهاجم تیم فوتبال هوادار در واکنش به عدم حضور هواداران در این بازی خاطر نشان کرد: این موضوع دست ما نیست، ولی فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. ما هم دوست داشتیم بازی با حضور تماشاگران باشد، چون این بازی قطعاً جذاب و تماشایی خواهد شد، ولی متأسفانه باید بدون حضور تماشاگر بازی کنیم. با این حال امیدوارم هواداران فوتبال، شاهد یک بازی باکیفیت باشند و در نهایت هم نتیجه به سود تیم ما شود.

 انتهای پیام/


12054203
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پرونده لیگ دسته اول فوتبال فرانسه در فصل 24-2023 با ثبت بیست و دومین پیروزی در کارنامه قهرمان زودهنگام این مسابقات بسته شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال رم در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری سری A موفق به کسب سه امتیاز شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» اوسمار ویرای برزیلی در حالی که مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت، با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» این روزها خبری در کشور روسیه منتشر شده است مبنی بر اینکه تنها هفت ورزشکار از کل این کشور مجوز حضور در المپیک پاریس را دریافت خواهند کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی مس سونگون معتقد است برخی از کسانی که از فساد در فوتبال گلایه می کنند، خودشان در این پرونده ها دخیل بوده اند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال الوحده با شکست خانگی برابر العین یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امارات سقوط کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بسکتبال ایندیانا پیسرز و مینه سوتا به فینال کنفرانس های شرق و غرب لیگ NBA رسیدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال به دلیل اظهاراتش علیه داوران باید دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تنیسور آلمانی شماره 5 جهان درباره قهرمانی اش در مسترز رُم و اهمیت گرنداسلم پیش رو صحبت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است