بازار 19:19 - 15 بهمن 1399

معرفی بهترین رستوران های مشهد

در طول یک سفر خانوادگی و خاطره انگیز پس از گردش، تفریح و خرید قطعا صرف غذایی خوشمزه در یک رستوران با کیفیت می تواند بهترین لحظات را برای شما رقم بزند. همه افرادی که به مشهد سفر می کنند، پس از اطمینان از محل اقامت به دنبال مکانی مناسب برای خوردن وعده های غذایی می گردند.

قطعا محیطی شاد در کنار تنوع منو و بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را جزو مشخصه های یک رستوران مرغوب می دانیم. چنانچه قصد سفر به مشهد مقدس دارید با جستجو کردن تور مشهد لحظه آخر می توانید علاوه بر تهیه بلیط با قیمت مناسب در کاهش هزینه های سفر نیز موفق تر عمل نمایید.

سایت سفرباتو با بهترین گزینه های قیمت تور مشهد ارزان همواره برای انتخاب ایده آل ترین راه در جهت مسافرتی دلپذیر در کنار شما عزیزان می باشد.

 

رستوران معلق مشهد

شهر مشهد، کیلومتر 10 به سمت جاده شاندیز، دهکده زیبا و توریستی شاندیز مکان قرار گرفتن رستورانی هیجان انگیز و منحصر به فرد به نام رستوران معلق است، که تجربه صرف شام در ارتفاع را برای شما فراهم می آورد. این رستوران با ظرفیت 32 نفر در هر ساعت یک تعداد مشخصی از افراد را می پذیرد. اجرای موسیقی زنده نیز بر جذابیت محیط می افزاید.

 

رستوران پسران کریم

رستورانی کهن و با سابقه که از سال 1359 به ارائه بهترین غذاها می پردازد با نام پسران کریم در بلوار سجاد، خیابان فرهاد22، انتهای کوچه  قرار دارد. استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه خوراکی های لذیذ این رستوران را به درجه های کیفی بسیار بالایی رسانده. اگر به رستوران پسران کریم رفتید حتما از پلو ماهیچه های منحصر به فردش بچشید.

رستوران الماس

رستوران الماس به عنوان نزدیک ترین رستوران به حرم امام رضا(ع) از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. خیابان امام رضا بین امام رضا ششم و چهارم ، تابلو رستوران الماس به خودنمایی می پردازد. غذایی لذیذ در محیطی تمیز و آرام برای شما لحظات دلپذیری را به دنبال خواهد داشت.

بهترین مراکز خرید قشم

جزیره هایی که در ایران وجود دارند جاهایی بسیار دیدنی برای گردشگران و مسافران به شمار می روند، اما از طرفی هم بسیاری از افراد به خرید از بازارهای جزایر بسیار علاقه مند هستند، چرا که محصولات آن ها از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشند. یکی از این جزیره ها که دارای بازارهای زیادی است جزیره قشم می باشد،  بنابراین کمتر کسی لذت گشت و گذار در بازارهای قشم را از دست می دهد. شما با خرید تور قشم ارزان می توانید با بازدید از بازار های سنتی آن بپردازید که نمونه هایی از معماری قدیمی قشم به شمار می رود. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین مراکز خرید قشم خواهیم پرداخت.

مرکز خرید ستاره

از بازارهای مدرن و محبوب قشم می توان مرکز خرید ستاره قشم را نام برد  که به عنوان یکی از مراکز تجاری قشم شناخته می شود. این مجتمع تجاری دارای 700 واحد است  که برای افرادی که قصد دارند خرید کنند بسیار مناسب می باشد، چرا که انواع و اقسام وسایل مختلف را در این مجتمع تجاری به فروش می رسانند. بسیاری از برندهای خارجی ، ایرانی و محصولات غیر برند را می توان در مجتمع تجاری ستاره قشم پیدا کرد. این مرکز تجاری دارای 5 درب ورود و خروج است که هر کدام از درب های آن به یک خیابان منتهی می شوند. در خیابان های اطراف مجتمع ستاره چندین پاساژ دیگر هم وجود دارد.

مرکز خرید خلیج فارس

همان طور که گفته شد در اطراف مرکز خرید ستاره بازارهای زیادی قرار دارند که یکی از آن ها پاساژ خلیج فارس می باشد و در خیابان ولیعصر قرار گرفته است. این مجتمع دارای 4 طبقه می باشد و حدود 100 واحد تجاری و اداری را درون خود جای داده است. ناگفته نماند درون این مرکز خرید می توان رستوران خلیج فارس را هم مشاهده که یکی از معروف ترین رستوران های قشم به شمار می رود. در مرکز خرید خلیج فارس می توان چند نوع از برندهای خارجی و ایرانی را مشاهده کرد که به فروش لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل صوتی و تصویری و ... می پردازند.

 

مرکز خرید سیتی سنتر

باز دیگر پاساژ های مدرن قشم می توان مرکز خرید سیتی سنتر را نام برد که بیشتر به عرضه کالاهای شیک و لوکس امروزی می پردازند. مرکز خرید سیتی سنتر به دو مجتمع تقسیم می شود. این مجتمع برندهای خارجی و ایرانی مختلفی را به فروش می رسانند. در این پاساژ می توان لباس های با کیفیت تری پیدا کرد که نسبت به مجتمع خرید های دیگر محصولات خود را گران تر ارائه می دهند. در طبقه آخر این مجتمع شهربازی کوچکی را احداث کرده اند که برای سرگرم نمودن کودکان جای بسیار مناسبی است. این دو مجتمع خرید به فاصله یک خیابان از هم دور هستند که با استفاده از تونلی در طبقه آخر به هم وصل خواهند شد.  همچنین می توان بیرون مرکز خرید هم چند فست فود و کافی شاپ را مشاهده کرد که برای استراحت جای مناسبی هستند.


10936034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» نوشتن پایان نامه یکی از مهمترین مراحل تحصیلی در دوران کارشناسی ارشد و دکتر است. انجام این دو مورد با توجه به شرایط خاصی که دانشگاه‌ها برای آنها تعیین کرده اند معمولا نیاز به زمان زیادی داشته و اکثر دانشجویان ممکن است به تنها زمان لازم برای انجا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است