بازار 16:56 - 14 دی 1400

4 بهترین برنامه اندروید اکانت IPTV

 

تماشای فیلم های سینمایی و سریال ها در حال حاصر به راحتی ازطریق یک دستگاه اندرویدی همچون موبایل اندروید ، تلوزیونی با سیستم عامل اندروید یا یک دستگاه اندروید باکس به راحتی در دسترس است . اما یک سوال آیا شبکه های زنده تلوزیونی هم به این راحتی قابل دسترس هستند؟

بله ، شما می توانید سرویس هایی همچون یوتیوب و SlingTV را برای دیدن محتوای زنده استفاده کنید . حتی شما برای دیدن شبکه های زنده تلویزیونی مود نظر خود نیازی به خرید اشتراک برنامه های گران قیمت نخواهید داشت . می توانید با خرید آیپی تیوی با کیفیت و تنها با نصب یک برنامه به این شبکه ها دسترسی پیدا کنید .

چه برنامه ای برای استفاده از اکانت آیپی تیوی بر روی دستگاه اندروید شما مناسب است ؟ ادامه پست را مطالعه کنید .

برنامه IPTV چیست؟

برنامه های IPTV کمی شبیه برنامه Kodi هستند. آنها برنامه های خالی هستند که نمی توانند هیچ محتوایی را بدون داشتن اکانت آیپی تیوی برای کاربر پخش کنند. شما باید سرویس IPTV خریداری شده خود را درون برنامه قراردهید تا این برنامه به شما محتوای داخل سرویس را نمایش دهند .

 

به طور معمول، نمی‌توانید از این برنامه‌ها برای تماشای مستقیم از محتوای سرویس های مثل Netflix، Hulu استفاده کنید. باید یک لینک M3U بگیرید که به برنامه IPTV اضافه کنید .

برنامه IPTV SMARTERS PRO

اگر تا به حال از مشترک سرویس IPTV بوده اید ، به احتمال زیاد ارائه کننده اشتراک آیپی تیوی برای استفاده ازاکانت و دسترسی به محتوای سرویس برنامه IPTV SMARTERS PRO  نسخه رایگان را به شما ارائه کرده است . این نرم افزار درمیان اکثرارائه کنندگان سرویس IPTV متداول است .

با وجود اینکه این نرم افزار نسخه غیر رایگان و کاملتری دارد ، شما نیازی به تهیه نسخه پولی ان نخواهید داشت . تنها کافی است که لینک M3U اکانت خود را در برنامه وارد کنید و ازهمه امکانات اکانت IPTV خود لذت ببرید .

در برنامه IPTV SMARTERS PRO می توانید به انواع محتوا مثل فیلم ، سریال ، وشبکه های زنده تلویزیونی دسترسی پیدا کنید . شما حتی می توانید برای اجرای محتوا از پلیرهای خارجی همچون VLC و PERFECT PLAYER که کدک های مختلف را پشتیبانی می کنند دراین برنامه استفاده کنید .

نرم افزار IPTV SMARTERS PRO هم درنسخه اندروید موبایل به خوبی کار می کند و هم می توانید از نسخه ANDROID TV ان به راحتی برروی دستگاه اندروید باکس استفاده کنید بدون اینکه امکانات ان ها تفاونی داشته باشد .برای استفاده حتما از اخرین ورژن ان استفاده کنید .

 

برنامه LAZY IPTV

 

 

برنامه LAZY IPTV برای اجرای اکانت آیپی تیوی از فرمت M3U هم به صورت ZIP  و فرمت GZ پشتبانی می کند .علاوه بر این میتواند از پلی لیست هایی با فرمت XSPF پشتیبانی کند .

افزودن محتوای جدید به Lazy IPTV بسیار آسان است. می‌توانید به رسانه‌ها در سیستم فایل محلی‌تان دسترسی داشته باشید ، و همچنین URL‌ ها را مستقیماً از وب یا کلیپ‌بورد دستگاهتان جای‌گذاری کنید . این برنامه با استریم های HTTP و UDP کار می کند و می تواند ویدیوها را مستقیماً از YouTube و شبکه اجتماعی VK پخش کند. همچنین یک پخش کننده صوتی داخلی برای کانال های رادیویی اینترنتی وجود دارد.

 

نکته مهم در مورد برنامه IPTV، Lazy  اینکه برای اکانت IPTV از (EPG) نیز پشتیبانی می کند. این برنامه می تواند EPG های XMLTV ذخیره شده با فرمت ZIP یا GZ را نیز بخواند.

 

 Lazy IPTV به شما امکان می دهد موارد دلخواه را نیز اضافه کنید ، از پوشه های تودرتو استفاده کنید و لیست پخش ایجاد کنید. اگر تصمیم گرفتید به برنامه دیگری بروید، می‌توانید فهرست‌های پخش خود را اکسپورت  کنید. صفحه اصلی برنامه نیز کاملاً قابل تنظیم است و گزینه ای را برای افزودن میانبر به کانال های پربیننده یا مورد علاقه شما و تغییر نحوه نمایش محتوا فراهم می کند.

 

برنامه LAZY IPTV برای استفاده روی موبایل فوق العاده است اما برای دستگاه های با اسکرین بزرگ ممکن است خیلی مناسب نباشد .

برنامه TiviMate

 

 TiviMate  بهترین برنامه IPTV برای Android TV است. متأسفانه نسخه موبایلش در دسترس نیست.

این برنامه از چندین پلی لیست ، تغییر نام کانال ها و دسته ها و دسته های پنهان پشتیبانی می کند. می‌توانید آرم‌های کانال‌های سفارشی را وارد کنید ، ترتیب ظاهر شدن کانال‌ها در راهنمای تلویزیون را دوباره ترتیب دهید و از ویژگی جستجو (که هم برای نام کانال‌ها و هم برای نمایش‌های در حال پخش در حال پخش کار می‌کند) استفاده کنید.

 

نسخه رایگان TiviMate برای افرادی که یک لیست پخش دارند و زیاد تماشا نمی کنند کافی است . اگر از کاربران حرفه ای IPTV هستید، ارزش آن را دارد که به نسخه پریمیوم ارتقا دهید .  هزینه آن 4.99 دلار در سال است و به شما امکان می دهد برنامه را روی حداکثر پنج دستگاه نصب کنید . شما همچنین می توانید با یک بار پرداخت 19.99 دلار را بپردازید و به طور مادام العمر از ان استفاده کنید . اگر به TiviMate Premium علاقه دارید، می توانید آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه آزمایش کنید.

 

برنامه GSE SMART IPTV

 

GSE Smart IPTV یکی از محبوب ترین برنامه های IPTV در  Google Play است و دلیل خوبی هم دارد. اول، این یکی از بهترین برنامه های IPTV طراحی شده برای اندروید است. طراحی واضح و چیدمان EPG تلویزیون کابلی آن باعث می‌شود فراموش کنید که حتی از یک برنامه استفاده می‌کنید.

 

دوم ، GSE Smart IPTV در پلتفرم های بسیار بیشتری نسبت به اکثر رقبای خود در دسترس است . نسخه هایی برای Android، Android TV، iOS و Apple TV پیدا خواهید کرد. این برنامه همچنین با Chromecast سازگار است. و به یاد داشته باشید، اگر می‌دانید چگونه فایل‌های APK را جانبی بارگذاری کنید، حتی می‌توانید برنامه‌های اندروید را روی دستگاه‌های Amazon Fire TV نصب کنید.

 

از نظر ویژگی ، GSE SMART IPTV از محتوای EPG در قالب‌های XML، ZIP و GZ پشتیبانی می‌کند. همچنین کنترل‌های والدین بومی و زیرنویس‌ها (فایل‌های SRT) را پشتیبانی می‌کند. این می تواند استریم های زنده را از منابع HTTP، HSL، M3U8، MMS، RTSP و RTMP پخش کند. این برنامه از تبلیغات پشتیبانی می‌کند و هم برای Android TV و هم برای دستگاه‌های Android موبایل مناسب است.

جمع بندی : هر کدام از نرم افزارهای فوق ویژگی های خاص و متفاوتی دارند . به همین دلیل با بررسی شخصی اکانت IPTV خود برروی هر کدام از نرم افزار ها نرم افزار مناسب را انتخاب کنید . توجه داشته باشید برخی ازنرم افزارها امکاناتی دارند که فقط در نسخه پولی ان فعال هستند . اما در استفاده معمول نیازی به این امکانات نخواهید . در حال حاضر که این مقاله نوشته میشود می توان گفت بهترین گزینه IPTV SMARTERS است .


11395760
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است