گوناگون 02:19 - 20 اردیبهشت 1403
ششمین نشست از سلسله نشست های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو با عنوان کلینیک فناوری خودرو، توسط جتکو از شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو به صورت رایگان برگزار می شود.

برگزاری وبینار رایگان «هوش مصنوعی در خودرو»

ایکوپرس- این وبینار یک‌شنبه 30 اردیبهشت ماه با موضوع «هوش مصنوعی در خودرو» به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 

هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرفته در صنعت خودرو به طور روزافزون سیستم‌های کمک راننده را توسعه می‌بخشد و در این وبینار توضیح داده می‌شود که چگونه این سیستم‌ها با استفاده از سنسورها، داده‌های محیطی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی به رانندگان کمک می‌کنند تا رانندگی ایمن‌تر و راحت‌تری را تجربه کنند.

 با افزودن سیستم‌های هوشمند کمک‌راننده به خودروها، ایمنی در جاده‌ها بهبود یافته و خطرات تصادفات کاهش می‌یابد. این سیستم‌ها با شناسایی خطراتی مانند تصادفات، ورود به خطوط مخالف و خروج از مسیر، به راننده هشدار می‌دهند و در برخی موارد، اقدامات ایمنی را به طور خودکار انجام می‌دهند. هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در این سیستم‌ها دارد؛ از تصمیم‌گیری‌های هوشمند برای کنترل سرعت تا تشخیص حواس‌پرتی راننده، همه از قدرت هوش مصنوعی بهره می‌برند. 

در این نشست علاوه بر امکان پرسش و پاسخ، نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مرتبط نیز اعلام خواهد شد.

در این وبینار سرفصل‌هایی چون، هوش مصنوعی چیست؟، کاربردهای هوش مصنوعی در خودرو، نگاهی به وضعیت فعلی زیر سیستم‌های هوشمند و نگاهی به آینده و گام‌های بعدی حوزه‌ سیستم‌های هوشمند خودرو تشریح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی yun.ir/ioh682 در این وبینار شرکت کنند.


12054043
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ​مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک صادرات ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید او را تسلیت گفتند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل هلدینگ طبیعت، شهادت رییس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت و اعلام کرد که تمام کالاهای اساسی تولید این شرکت به صورت گسترده و با تخفیفات ویژه در سطح بازار عرضه می شود تا از سواستفاده های احتمالی در این حوزه جلوگیری شود .
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سازمان اطلاعات سپاه با ورود به ده پرونده اقتصادی موفق به بازگرداندن چه میزان از اموال بیت المال شد؟
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» کسب وکارهای تکنولوژی محور مانند ارائه دهنده خدمات سرورها یا استودیو های فیلم برداری و استودیوهای تدوین صدا، نیاز مبرمی به حافظه های اکسترنال دارند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در دنیای امروزی انتخاب بین سفر هوایی و سفر زمینی برای کسانی که به دنبال یک روش حمل ونقل کارآمد هستند، بسیار مهم شده است.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» ایران در حال حاضر صادر کننده انواع سلاح به ده ها کشور دنیاست. برخی کشورهای عضو شورای امنیت سازمان ملل مشتری پر و پا قرص سلاح های ایرانی هستند و حالا بعد از عملیات «وعده صادق» قطعا بازار فروش تسلیحات نظامی ایران رونق بیشتری خواهد گرفت.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بسیاری از عوامل اطراف ما در شبانه روز که تاثیر مستقیم بر زندگی مردم دارد به ماهواره ها وابسته اند و شکننده بودن این موضوع در کشور و تحریم این حوزه توسط قدرت های سلطه طلب می تواند زندگی بسیاری از شهروندان را مختل کند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در نجف اشرف در ایام ولادت امام رضا علیه السلام توسط خادمان آستان مقدس گل آرایی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است