استانی 16:03 - 08 آبان 1399

مشکلات را با استفاده از نیروی جوان حزب‌اللهی و متخصص حل کنید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز در دیدار با استاندار جدیدخراسان رضوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی وضعیت خاصی نسبت به تمام کشور دارد، گفت: این وضعیت هم به دلیل سیاسی و هم معنوی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، اقتصاد مشهد را وابسته به زیارت عنوان کرد و افزود: در این برهه زمانی که امکان حضور زائر بسیار کم شد، این اقتصاد ضربه خورد اما خوشبختانه با همراهی استاندار قبلی توانستیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، ما هم در تلاش بودیم تا این اقتصاد را در استان پیاده سازی کنیم که نیازمند تلاش مستمر شما نیز است.

امام جمعه مشهد از استاندار جدید خراسان رضوی خواست تا از نیروی جوان حزب الهی و متخصص در استانداری استفاده کند تا با ابتکار، خلاقیت و هم فکری وضعیت استان بهبود یابد.

وی در پایان بیان کرد: خراسان رضوی به خاطر وجود مقدس امام رضا(ع) در ارتباط با تمام دنیاست که این امر نیازمند برنامه ریزی های دقیق است تا شهر بیشترین بهره اقتصادی را ببرد؛ در این استان، فرصت های طلایی و ظرفیت هایی زیادی وجود دارد که می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری را حل کند.


10785576
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است