بازار 10:53 - 03 بهمن 1399
پارسی نیوز اسلایم چیست؟

اسلایم چیست ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اسلایم ماده ای خمیری که حالت ژله ای دارد و برای پرورش خلاقیت کودکان از آن استفاده میشود .این خمیر به خمیر جادویی شهرت داردوکودکان میتوانند به راحتی با آن اشکال واجسام مختلفی درست کرده وبدون اینکه جایی را کثیف کرده باشند وزحمتی برای والدین خود ایجاد کنندخلاقیت فکری و ذهنی خود را پرورش دهند وباید ذکر کرد که خمیر ژلاتینی اسلایم در رنگهاو اسانس های متنوعی قابل عرضه است .در ادامه به روش ساخت ,انواع,فواید ومضرات اسلایم اشاره خواهیم کرد،با ما همراه باشید :


اسلایم به‌دلیل ویژگی‌های جالب‌توجهش بسیار محبوب است و به‌جز سرگرمی کاربردهای دیگری هم دارد. برای مثال اسلایم می‌تواند در آموزش ساختار پلیمرها، علم مواد و واکنش‌های شیمیایی به کودکان کمک‌کننده باشد.


اما اسلایم صرفا برای کودکان نیست. فشاردادن و له‌کردن آن بین انگشت‌ها بدون اینکه ذره‌ای به دست‌ها بچسبد، می‌تواند روش خوبی برای تسکین استرس باشد. به‌همین‌دلیل بسیاری از افراد به حالت کشسانی و غیرچسبناک آن علاقه‌مند هستند.


یک ویژگی جالب اسلایم این است که از ترکیباتی خانگی و ابتدایی درست می‌شود اما بعد از مخلوط‌شدن، در عرض چند دقیقه به ماده‌ای کاملا متفاوت تبدیل می‌شود


ساختار شیمیایی اسلایم چگونه است؟ 
در اسلایم پلیمرها و فعال‌کننده بور پیوندهای شیمیایی انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کنند که نسبت به محیط اطراف مانند مایع واکنش نشان می‌دهد. بیشتر انواع اسلایم نمونه‌هایی از پلیمرها هستند. پلیمرها مولکول‌هایی هستند که از پیوند زنجیره‌هایی از اجزای تشکیل‌دهنده به یکدیگر ایجاد شده‌اند.
آب جزء اصلی اسلایم است و دو ترکیب مهم دیگر آن چسب مخصوص و بور (محلول بوراکس) هستند
10 واقعیت جالب در مورد اسلایم


احتمالاً قبلاً فیلم های رضایت بخشی از اسلایم را دیده اید و از دیدن آنها لذت می برید ، اما آیا از مزایای زیادی که اسلایم ارائه می دهد آگاه هستید؟ در حالی که اسلایم برای بازی و نگاه کردن بسیار عالی است ، اما در واقع فواید مختلف درمانی در ارتباط با آن وجود دارد . در این مقاله با ما همراه باشید تا با دنیای اسلایم بیشتر آشنا شوید!


1-اسلایم می تواند استرس را کاهش دهد 
 با تحریک حواس شما ، اسلایم می تواند هم اثرات آرام بخشی و هم تمرکز را ایجاد کند که می تواند منجر به کاهش استرس شود. احساس بازی با اسلایم می تواند به عنوان حواس پرتی موقتی از احساسات و استرس فرد عمل کند. 




2- دستکاری اسلایم و اندازه گیری مواد می تواند مهارت های حرکتی ظریف را در کودکان تقویت کند
اسلایم به بچه ها کمک می کند تقریباً با تمام حواس ارتباط برقرار کنند. آنها بر احساس ، صدا ، نگاه و بو تمرکز می کنند. این می تواند به خودآگاهی بیشتر و همچنین آگاهی در مورد دنیای اطراف آنها منجر شود. بازی حسی همچنین به رشد کودکان کمک می کند . نشان داده شده است که این مهارتهای زبانی ، مهارتهای حل مسئله و تواناییهای شناختی را تقویت می کند.


3- شما می توانید لجن را از بین ببرید.
 سرکه کاملاً اسلایم را حل می کند. خودتان امتحان کنید!




4- اسلایم را می توان به عنوان وسیله تمیز کننده استفاده کرد.
با استفاده از اسلایم میتوانید جاهایی که دسترسی به آن سخت است را تمیز کرد مانند صفحه کلید یا داشبورد ماشین!


5- تاریخچه اسلایم
اسلایم یک محصول اسباب بازی ساخت شرکت ماتل بود که در یک سطل زباله پلاستیکی فروخته شد و در فوریه 1976 معرفی شد. این ماده شامل یک ماده چسبناک غیر سمی ، سبز مایل به آب و پوسته یا مواد رنگی دیگر است که اساساً از آدامس گوار ساخته شده است.




6- اسلایم توسط برخی حیوانات برای دفع شکارچیان تولید می شود
Hagfish ، هنگامی که توسط یک شکارچی مورد حمله قرار می گیرد ، ماده شیمیایی آزاد می کند که آب اطراف آن را به اسلایم تبدیل می کند و درنده را خفه می کند!


7-یک دختر دوازده ساله دارای رکورد گینس در ساخت بزرگترین اسلایم در جهان است. وزن آن شش تن بود! 
یک کودک ده ساله نیز رکورددار کشیدن بیشترین اسلایم است. او در 30 ثانیه اسلایم خود را به 7ft 4 رساند. !




8-اسلایم هرگز خراب نمی شود
می توانید آن را تا زمانی که می خواهید داشته باشید! آن را در کیسه زیپلاک یا ظرف ضد هوا  نگه دارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. 




9-اسلایم باعث افزایش هوشیاری و زمینه سازی می شود
انجام یک فعالیت حسی ، مانند بازی با اسلایم ، می تواند به بچه ها کمک کند تا بر روی تجربه خود در لحظه فعلی تمرکز کنند ، نه اینکه نگران آینده باشند یا وقایع گذشته روز خود را پخش کنند. ذهن آگاهی عملی است برای آگاهی و پذیرش آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد. 


10-چرا فیلم های اسلایم رضایت بخش هستند 
یکی از دلایلی که تماشای فیلم اسلایم رضایت بخش است این است که  می تواند به بیماران بی خوابی کمک کند تا بخوابند زیرا باعث آرامش می شود.


خبر خوب این است که میتوانید انواع اسلایم های رنگی و با کیفیت را به راحتی از وسوسه اسلایم سفارش دهید و حس آرامش را تجربه کنید.

10915215
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است