استانی 16:18 - 18 آذر 1398
ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز گفت: در حال حاضر ۱۱ مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

فعالیت ۱۱ مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز

پیمان دانش کار آراسته امروز دوشنبه ۱۸ آذر در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در نمایشگاه هفته پژوهش استان ۲۶ غرفه برای نمایش دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری و هچنین دستاوردهای تجاری سازی شده خود در اختیار داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود:  از میان ۶۰۰ دستاورد دانشجویان ۲۷  مرکز علمی کاربردی البرز،   بالغ بر ۳۶۲ مورد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز به نمایش گذاشته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: هر کدام از دستاوردهای ارائه شده از سوی مراکز دانشگاهی ما به یقین پاسخگوی نیازی از جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد مراکز نواوری البرز گفت: در حال حاضر ۱۱ مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

دانش کار آراسته در ادامه دانشگاه علمی -کاربردی را دانشگاهی کارآفرین برشمرد و افزود: در واقع این دانشگاه بین دانشگاه های نسل ۳ و ۴ کار می کند و تلاش دارد نگاه کلان به تحصیلات تکمیلی را از  سمت مدرک گرایی به سوی مهارت آموزی سوق دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز گفت:  ایده های تجاری سازی شده از سوی مراکز دانشگاهی علمی کاربردی البرز که در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان ارائه شده مشتمل بر مواردی از جمله صنایع دستی، صنایع غذایی و یا صنایع خودرو است، امسال در این زمینه ارائه تجهیزات آزمایشگاهی را نیز داریم که نشان از رشد استاندارد تولیدات ما در این بخش است.

انتهای پیام


10314712
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است