استانی 15:45 - 04 مهر 1399
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبرداد
ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد: دو پروژه بزرگ ورزشی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در استان افتتاح شد.  

افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش ۵۵ میلیارد در خراسان رضوی

فرزاد فتاحی در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهید صدر اظهار کرد: در طول دو هفته گذشته، چند پروژه بزرگ ورزشی درروستاهای شهرستان خواف و سبزوار افتتاح کردیم که مجموعا حدود ۵۵ میلیارد تومان هزینه در برداشت، اما با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی، ارزش ریالی این مبلغ چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است. پروژه‌های زیادی در خراسان رضوی در حال ساخت و تکمیل هستند. می‌توانیم حدود پنجاه پروژه دیگر را تا بهمن‌ماه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم، همچنین حدود ۹۰ پروژه آماده برای افتتاح داریم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در چنین پروژه‌های ورزشی بسیار ارزشمند است، چراکه سیاست دولت و وزارت ورزش و جوانان حمایت از بخش خصوصی است. امیدوارم با پیگیری‌ مناسب، حمایت خود را از بخش خصوصی انجام داده باشیم. توسعه فضای ورزشی در روستاها و شهرها منجر به کاهش هزینه‌های درمان و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

همچنین در این مراسم، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: جامعه جوان لایق بهترین‌ها است. راه دیگری جز ورزش برای نشاط و سلامت جامعه وجود ندارد. باید زیرساخت‌های لازم برای ترغیب جوانان به ورزش را فراهم کنیم. آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه وجود دارد و بهترین راه پیشگیری از آن، ورزش است.

انتهای پیام


10733204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است