به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره که عصر روز گذشته ۲۶ مهر در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
در این مراسم، نشان عالی ۶ ستارهی مسئولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی، به دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با دریافت این دو نشان موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینهی مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.
نخستین دورهی جشنوارهی روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف بهبود و ارتقای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و شرکتها، تقویت مؤلفههایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیتهای مسئولیت اجتماعی و نگاه فراتر از کمکهای خیریهای، توسط مؤسسهی فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شده است.
در این جشنواره به ارتباط بین روابطعمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابیها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیادهسازی الگوهای بینالمللی در فضای کسبوکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، نخستین ارائهدهندهی ۵G در ایران، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گستردهای از جمله احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیبدیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بستههای اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راهاندازی نخستین مرکز ارتباط با مشتریان ویژهی ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا و…، سعی کرده تا در حوزهی سرمایهگذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR – CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدماترسانی کند.