بازار 11:04 - 21 آبان 1399
شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی خدمات و محصولات یک کسب و کار دارد و به نوعی می توان آن را به عنوان یک بخش جدای ناشدنی در نظر گرفت! یکی از سوالات بسیار کلیشه که همواره مدیران کسب و کار ها با آن ها دست و پنجه نرم می کنند این است که “چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم؟” تا بتوانیم اثر پذیری بیشتری را از مخاطبان خودمان دریافت کنیم

تولید محتوا در اینستاگرام با آکادمی گرافیستار

شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی خدمات و محصولات یک کسب و کار دارد و به نوعی می توان آن را به عنوان یک بخش جدای ناشدنی در نظر گرفت! یکی از سوالات بسیار کلیشه که همواره مدیران کسب و کار ها با آن ها دست و پنجه نرم می کنند این است که “چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم؟” تا بتوانیم اثر پذیری بیشتری را از مخاطبان خودمان دریافت کنیم! ما در این مقاله از گرافیستارwww.Graphi-star.com قصد داریم به معرفی و بررسی چند مورد از مهم ترین راه های پکیج تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

چرا تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار اهمیت دارد؟

همان طور که اشاره نمودیم، اینستاگرام امروزه به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب و مردمی ای تبدیل شده است که اکثر افراد در طول روز، وقت بسیار زیادی را صرف تماشای محتوای ویدئویی و متنی درون اینستاگرام می کنند. شما به عنوان یک کاربر چه مدت از طول روز را صرف کار با اینستاگرام می کنید؟

بی شک افراد بسیار زیادی همانند شما وجود دارند که در طول روز در حال مشاهده و گشت و گذار در این شبکه محبوب هستند اما آن چیزی که ارزشمند بوده، این است که شما بتوانید با استفاده از تولید محتوای مناسب در اینستاگرام کاربران هدف خودتان را پیدا کنید و از آن ها بخواهید تا صفحه شما را دنبال کنند و به نوعی طرفدار شما باشند.

کاربر همیشه به دنبال محتواست! هر چه میزان محتوای صفحه اینستاگرام شما باارزش تر و جذاب تر باشد، قطعا تعداد دنبال کننده های شما نیز رو به روز گسترش می یابد. اما این که چگونه بتوانیم صفحه اینستاگرامی خودمان را تولید کنیم و درون آن محتوا ایجاد کنیم دقیقا سوال بسیاری از شما ها است که در ادامه به معرفی و بررسی روش های موجود در تولید محتوا در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

نحوه تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام

۱. بررسی الگوهای آماده

بی شک اولین قسمتی که در هر پست، مخاطب با آن روبرو می‌شود و ترغیب کننده او به خواندن ادامه پست یا رد شدن از آن است، تصویرها هستند. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدون داشتن یک کاربر حرفه‌ای نیز پست‌های اینستاگرامی عالی ایجاد کنید؛ مانند ابزارهای طراحی آنلاین که برای طراحی نقاشی‌ها و عکس‌های جذاب، در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس استفاده و یادگیری  برنامه‌ها را در اولویت کارتان قرار دهید.

۲. استفاده از عکس‌های موجود با کیفیت

هرچند استفاده از عکس‌هایی که وجود دارد خیلی کار جالبی در این دوره به نظر نمی‌رسد، اما این بدان معنی نیست که ما به هیچ وجه نباید از آنها استفاده کنیم؛ در مواقعی که مجموعه‌ای از عکس‌هایی مشابه وجود دارد، شما می‌توانید با استفاده از عکس‌های موجود و ایجاد یک فیلد متفاوت در حوزه خودتان، به تولید محتوای با کیفیت بپردازید.

۳. ترکیب فرمت‌های مختلف

این مهم است که شما به عنوان یک کاربر اینستاگرام، انواع فرمت‌های محتوا را برای کاربران خود در دسترس قرار دهید. برای اینکار می‌توانید از به اشتراک گذاشتن حداکثر ده پست، یک آلبوم بوجود آورده و همچنین با استفاده از یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، که یک روش عالی برای نشان دادن محصولات در قالب یک مثال یا صرفاً یک آموزش کوتاه یا نمایش است، به تولید محتوا بپردازید. مراقب باشید که با عکس‌های زیاد از محصول خود، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین می‌توانید با تنوع بخشیدن به مضامین محتوای عکسی، کاربران خود را تشویق به خواندن ادامه پست کنید.

جلوه های ویزه چیست؟

Visual Effects یا به اختصار  VFX، نوعی دست بردن در تصاویر برای رسیدن به نمای دلخواه و ایجاد صحنه‌هایی است که با تولید فیلم به صورت معمول  بسیار پرهزینه یا امکان پذیر نیست می باشد که ما به جلوه‌های بصری می شناسیم.

برای مثال ساختن قلعه ای بسیار بزرگ یا افزودن لشگریان یک جنگ بزرگ تاریخی به صورت واقعی بسیار پرهزینه و غیراقتصادی است. اما با تکنیک ها و نرم افزارهای موجود بسیار سریع تر و کم هزینه تر قابل پیاده سازی و اجراست. به طور معمول به اضافه کردن تصاویری غیر از زمان فیلمبرداری مانند پویانمایی واقعی شبیه سازی مایعات، آتش، مدل سازی های محیط و بسیاری از کارهایی که بیشتر با سخت افزار و نرم افزارهای مخصوص ساخته و پرداخته می شوند جلوه‌های بصری می گویند.

تفاوت جلوه‌های میدانی و جلوه‌های بَصَری در چیست؟

جلوه‌های ویژه بصری (Visual Effects یا VFX) و جلوه‌های ویژه میدانی (Special Effects یا SFX) اکثر اوقات یکسان به‌نظر می‌رسند. خصوصا زمانی که افراد اطلاعات و دانشی نسبت به‌آن‌ها نداشته باشند. اما این دو کاملا باهم متفاوتند و هرکدام نیاز به مهارت‌ها و دانش‌های مورد نیاز خود دارد.

VFX: به‌طور کلی دراین نوع از جلوه‌های ویژه، جزئیات پس‌از پایان فیلم‌برداری به پروژه اضافه می‌شوند. معمولا سکانس‌ها جلوی یک پرده سبزرنگ (به‌اطلاح پرده کروماکی) ضبط می‌شوند و درپایان با استفاده از برنامه‌ها و کامپیوترهایی با پردازنده‌های بسیار قوی جلوه‌ها را اضافه می‌کنند. به‌عنوان مثال فیلمی همچون کتاب جنگل (Jugnle Book) در جلوی یک پرده کروماکی ضبط شده و درپایان فیلم‌برداری جلوه‌های ویژه کار خودرا انجام داده‌اند.

SFX: این نوع از جلوه‌ها اساسا شامل افکتهایی است که مستقیما روی پروژه اعمال می‌شوند. همانطور که دربالا گفتیم، جلوه‌های ویژه میدانی شامل آرایش، پروتز، عروسک و لباس می‌شود.

به‌عنوان مثال، در فیلم جنگ ستارگان (Star Wars: The Last Jedi) ازاین نوع جلوه‌های ویژه استفاده شده و با استفاده ازیک عروسک، صحنه‌ها ساخته شده‌اند.

آموزش ساخت موزیک ویدیو در قالب پروژه های حرفه ای

مجموعه باندل آموزش های ساخت موزیک ویدیو تشکیل شده از ۱۰ محصول آموزش ساخت موزیک ویدیو در افتر افکت که بصورت تکی بروی سایت قرار گرفته است.که ما برای راحتی کاربران عزیز این ۸ محصول را بصورت یک مجموعه ی کلی ایجاد کردیم که قطعا مزایای بیشتری نسبت به خرید تکی دارد. این مجموعه ی آموزشی بینظیر شامل مباحث آموزشی در زمینه های طراحی و ساخت قدم به قدم موزیک ویدیو، جلوه های ویژه، موشن گرافیک و…. می باشد که هر کدام از این آموزش ها دارای فایل های استفاده شده در آموزش جهت تمرین کاربر می باشد، تمامی آموزش های ویدئویی این مجموعه به زبان فارسی و توسط بنده مجید یوسفی تهیه شده است.

آموزش ایلوستریتور (به صورت ۰ تا ۱۰۰ + ویدئو)

در حوزه‌ی طراحی طرفداران خاص خودش را دارد و کاربران از آن بسیار راضی هستند؛ ایلوستریتور که یک برنامه استاندارد در صنعت گرافیک است برای طراحی حرفه‌ای تصاویر دیجیتال یا چاپی نظیر لوگو و کاتالوگ استفاده میشود. این نرم افزار با اضافه شدن ویژگی‌های منحصربه فردی که هر ساله توسط شرکت ادوبی(Adobe) صورت میگیرد محبوبیت بیشتری را به خود جلب کرده است.

آموزش ایلوستریتور2020 به شما کمک میکند تا خلاقانه به طرح ایده‌های خود بپردازید و علاوه بر پروژه‌های شخصی و مربوط به کسب و کار خودتان، بصورت فریلنسر این خدمات را برای درامد بیشتر به دیگران ارائه کنید.

ایلوستریتور قابلیت‌های خاص و جالبی دارد و بدون شک اگر از آن سر در نیاورید، خیلی از کاربردهایش را متوجه نمیشوید؛ پس حتما سعی کنید که از منابع معتبر و متخصص آموزش ایلوستریتور را دنبال کنید. در ادامه به این سوال جواب میدهیم، “با ایلوستریتور چکارایی میشه کرد؟”


10804147
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است