بازار 10:54 - 14 فروردین 1400
از آنجایی که اطلاعات زیادی درباره نحوه تشخیص عطر شیخ کلاسیک 77 فیک در دسترس نیست، بهترین کار برای خرید اسانس عطر شیخ کلاسیک شماره 77 این است که اول از همه از یک مرکز فروش عطر شناخته شده و معتبر مثل عطر فرید خرید کنید.

هیچ چیز مثل یک عطر خوب نمی تواند خاطرات خوب و افراد مختلف را که شاید حتی مدت های قبل از دستشان داده باشیم را به یاد ما بیاورد، و باعث شود که تمام خاطرات و لحظات مختلف مثل یک فیلم، در یک لحظه از جلوی چشم ما عبور کند.

همچنین استفاده از عطر می تواند خیلی به تاثیری که شما روی افراد مختلف می گذارید کمک کند، تا شما حس عشق و شیفتگی، وقار یا احترام را در فرد مورد نظرتان در یک قرار عاشقانه یا حتی ملاقات کاری ایجاد کنید و فرد مورد نظرتان را در مشت خودتان بگیرید!

بطور کلی می توان گفت که عطر ها شاه کلید ورود به قلب و مغز انسان ها هستند، و می توانند پرستیژ و تاثیر گذاری شما را چندین برابر بالا ببرند.

اما هر عطری این توانایی را ندارد!

در ساخت عطر ها ظرافت، هنرمندی و روانشناسی به کار می رود.

یک نگاه ساده به ترکیبات عطر های برتر و تاپ دنیا بیندازید. به عنوان مثال در عطر دیور ساواج مردانه اصل، ترکیبات اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی و چندین چیز دیگر ترکیب شده است که این ترکیبات بصورت جدگانه شاید هیچ ربطی به همدیگر نداشته باشند، اما عطرساز ها می دانند که ترکیب اینها با همدیگر تبدیل به عطر فوق العاده ی دیور ساواج می شود که یکی از جذاب ترین های بازار عطر و ادکلن است.

اما نکته ای که وجود دارد این است که عطر های فیک و تقلبی که با قیمت هایی پایین در بازار عرضه می شوند، به هیچ عنوان نمی توانند تاثیری که عطر های اورجینال می گذارند را داشته باشند.

در این مقاله، عطر فرید که یکی از خبره های زمینه ی فروش عطر است قصد دارد شناخته شده ترین و محبوب ترین عطر های دنیا که محبوبیت آنها باعث شده تا نمونه های تقلبی آنها به شدت زیاد شود را به شما معرفی کند، و به شما بگوید که چطور نمونه اصل این عطر ها را از نمونه تقلبی تشخیص بدهید.

اما اصلا چه اصراری است که عطر اصل خریداری کنیم؟

این سوالی است که برای بسیاری از افراد به وجود می آید، و قبل از اینکه به نکات مهم خرید عطر اصل بپردازیم، بیایید این سوال پاسخ بدهیم.

اهمیت خرید عطر اصل

همانطور که گفتیم، عطر اصل با دقت و ظرافت خاصی ساخته می شود تا بتواند دقیقا آن حسی که عطر یا ادکلن برای انتقال آن ساخته شده است را القا کند.

به همین دلیل، استفاده از مواد و ترکیبات سازنده ی مرغوب و با کیفیت اهمیت بسیار ویژه ای پیدا می کند، علاوه بر اینکه استفاده ی دقیق و به اندازه ی آنها نیز خیلی مهم است، چرا که ذره ای کم و زیاد شدن یکی از ترکیبات می تواند بو و رایحه ی عطر را تغییر بدهد.

اما عطر های فیک اینطور نیستند. این عطر ها صرفا با استفاده از مواد شیمیایی، که بر خلاف ترکیبات ادکلن های اصل غیر ارگانیک و از کیفیت کمتری برخوردارند، سعی می کنند بویی مشابه به بوی عطر اصلی را تقلید کنند، که تازه به ندرت ممکن است بتوانند بو رایحه ی عطر اصلی را به وجود بیاورند.

همین امر باعث می شود که عطر های فیک و تقلبی رایحه ای به خوشایندی نمونه های اصلی نداشته باشند، به تب تاثیر عطر ها اصلی را نگذارند و همچنین ماندگاری آنها کمتر از نصف شود!

به همین دلایل است که پیشنهاد خرید اسانس عطر دیور ساواج مردانه اصل یا دیگر عطر های معروف دنیا از سوی مراکز فروش ادکلن حرفه ای مثل عطر فرید فقط به دلیل قیمت بالای نمونه های اصلی و سود بیش تر خودشان نیست!

معروف ترین عطر هایی که فیک آنها زیاد است

تا اینجای کار گفتیم که چه چیزی عطر و ادکلن های اورجینال را از نمونه های فیک و بی کیفیت متمایز می کند.

در ادامه قصد داریم برخی از نمونه عطر های پرطرفدار و محبوب دنیا را که مدل های فیک و تقلبی آنها به شدت زیاد شده است را به شما معرفی کنیم، و نکات مهمی را به شما یاد بدهیم تا بتوانید هنگام خرید عطر اصل بهتر عمل کنید.

  • عطر دیور ساواج

نمونه های تقلبی بسیار زیاد عطر ساواج که برخی از آنها حتی با نمونه ی اصلی مو نمی زنند، باعث شده تا خرید اسانس عطر دیور ساواج مردانه اصل به یک کار دشوار برای طرفداران این عطر تبدیل شود.

این عطر پرطرفدار که توسط عطرساز معروف «فرانسوا دماکی» طراحی شده است، دارای سه رایحه ی اصلی می باشد:

  • رایحه اول: ترنج و فلفل
  • رایحه ی دوم : اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سیچوان و نعناع هندی
  • رایحه ی سوم: لابدانیوم، آمبروکسان و سدر

خرید اسانس عطر دیور ساواج مردانه اصل

نکات مهم تشخیص اورجینال بودن عطر دیور ساواج شامل موارد زیر می باشند:

* درب آهنربایی

عطر دیور ساواج در هر دو نمونه ی تقلبی و اورجینال دارای درب فلزی است، با این تفاوت که در مدل اصلی درب این عطر دارای آهنربا می باشد و نماد اصلی کریستین دیور (CD) روی درب حک شده است.

* بَچ نامبر یا کد شیشه

دیگر نشانه ی مهم خرید عطر ساواج اورجینال کد شیشه یا بچ نامبری است که زیر شیشه لیزر شده است. این کد یا در نمونه های تقلبی وجود ندارد، و یا سازندگان آنها برای کاهش هزینه های خود آن را روی شیشه یا برچسب عطر چاپ می کنند.

* افشانه و پمپ فلزی

از موارد قابل ملاحظه ای که در نمونه اورجینال دیده می شود این است که لوگوی این برند روی افشانه ی نمونه اصلی وجود دارد، درحالی که در نمونه ی تقلبی این لوگو دیده نمی شود و از یک افشانه ی ساده استفاده شده است.

همچنین زمانی که افشانه ی عطر را از روی شیشه ادکلن اورجینال جدا کنید، می توانید پمپ عطر را ببینید که در نمونه ی اورجینال این پمپ از جنس فلز است و در شکل تقبلی از پمپ های مرسوم آلومینیومی استفاده شده است که کیفیت کمتری دارند و سریعا دچار نشتی می شوند.  

  • گود گرل، عطر زن های مدرن

سال 2016 بود که لوئیز ترنر (Louise Turner) عطر گود گرل را برای شرکت کارولینا هِرِرا (Carolina Herrera) طراحی کرد و با این شعار آن را روانه بازار کرد:

 بد بودن، خیلی خوبه!

این عطر رایحه شیرین و گرم دارد و وقتی اولین بار آن را اسپری می کنید نت بادام و قهوه را حس خواهید کرد که باعث افزایش هیجان و انگیزه می شود و پس از مدتی جای خود را به بوی گل مریم و یاسمین می دهد که انرژی مثبتی به شما خواهد داد.

بطور کلی این عطر نیز دارای سه رایحه است و رایحه ی اول را بوی بادام و قهوه، رایحه دوم شامل بوی مریم و یاس و رایحه سوم را بوی غلاف کاکائو و لوبیای تونکا تشکیل می دهد.

سوالی که بجا می ماند این است که چطور باید اقدام به خرید اسانس عطر گول گرل کارولینا هررا اصل کنیم و به دام فیک فروشان نیافتیم؟

نمونه های تقلبی عطر ها امروزه بسیار زیاد شده اند و به تدریج فیک فروشان یاد می گیرند که چطور با شناخت جزئیات بیش تر، محصولات بی کیفیت خود را بجای عطر های اصل روانه بازار کنند.

با این حال، عطر فرید اینجاست تا نکات مهم خرید گود گرل اورجینال را در اختیار شما قرار بدهد.

خرید اسانس عطر گول گرل کارولینا هررا اصل

* به رنگ جعبه محصول توجه کنید

رنگ جعبه های عطر گود گرل در سه نوع سفید، طوسی و مشکی دیده می شود.

  1. رنگ سفید مخصوص تستر های فیک و تقلبی است که باید از خرید آنها اجتناب کنید!
  2. رنگ طوسی برای تستر عطر های اورجینال است،
  3. و رنگ جعبه ادکلن گود گرل اصل، مشکی است.

* حواستان به قیمت ها باشد

بدیهی است که عطر های اصل به دلیل ترکیبات خاص و با کیفیت خود، بوی خاصی که دارند و ماندگاری بالایشان از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

بطور کلی قیمت عطر های گود گرل اصلی معمولا 100 تا 150 هزار تومان از تستر های اصلی گران تر هستند، درحالی که تستر های فیک تقلبی دارای قیمت پایینی هستند، و حتی از روی قیمت آنها نیز می توان متوجه تقلبی بودنشان شد.

* کد حک شده زیر شیشه

عطر های اورجینال گود گرل نیز مثل عطر های دیور ساواج در زیر شیشه خود دارای بارکد هایی هستند که با استفاده از دستگاه های ماشین چاپ روی شیشه قرار گرفته اند، و یا با استفاده از لیزر در زیر شیشه حک شده اند.

تفاوت این بارکد ها با نسخه های فیک این است که نمی توان آنها را به راحتی و با ناخن جدا کرد، درحالی که در عطر های تقلبی این کد ها با استفاده از برچسب چاپ می شوند و از کیفیت پایینی برخوردار هستند که می توان به راحتی با ناخن آنها را جدا کرد.

  • عطر تام فورد توباکو وانیل

عطر تام فورد توباکو وانیل یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین عطر هایی است که توسط شرکت تام فورد به فروش می رسد.

در این عطر که دارای بوی گرم و شیرین است، رایحه تنباکو و وانیل قالب بوده و این عطر را هم برای آقایان و هم برای خانم ها تبدیل به گزینه ای ایده آل، محبوب و لوکس می کند.

اولین رایحه ی این عطر را تنباکو تشکیل می دهد که با برخی از ادویه های تند ترکیب شده است.

نت بعدی این عطر شامل دانه تونکا، پوست کاکائو، وانیل و گل توباکو سفید می باشد که باعث شیرین شدن بوی آن می شود.

رایحه ی آخر و سوم را نیز خشکبار و صمغ های گیاهی تشکیل می دهند.

استفاده از این عطر در روز های سرد زمستان می تواند یکی از بهترین و دلربا ترین عطر های دنیا باشد که تمام توجهات را به سوی شما جلب می کند.

خرید عطر تام فورد توباکو وانیل اصل

در زمانی که قصد خرید عطر تام فورد توباکو وانیل اصل را دارید، به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید:

* وزن عطر

اولین نکته ای که هنگام خرید عطر تام فورد توباکو وانیل باید به آن توجه کنید وزن جعبه ی عطر است که به همراه خود عطر، تقریبا برابر با 365 تا 370 گرم می باشد، و تفاوت فاحش در وزن این ادکلن می تواند از مهم ترین نشانه های فیک بودن عطر باشد.

* عطر بدون سلفون نخرید!

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید عطر اورجینال باید به آن توجه کنید این است که بسته بندی و جعبه ی اکثر محصولات شرکت های با کیفیت دارای سلفون هستند تا از جعبه ی عطر محافظت کنند.

بنا بر این شما حواستان باشد که عطری که به شما فروخته می شود حتما دارای یک سلفون ضخیم در سر تا سر، آن و بسته بندی شکیل و زیبا باشد.

* نوشته های روی جعبه

دیگر نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، نوشته هایی است که روی جعبه ی تام فورد نوشته است.

بطور کلی شرکت های ساخت عطر، نوشته های پشت جعبه مثل مشخصات، کشور ساخت و ترکیبات را می نویسند. هنگامی که عطر شما فیک باشد، با دست کشیدن روی این نوشته ها می توانید کیفیت بالا یا پایین نوشته ها را حس کنید

این نوشته ها در عطر های اصلی بسیار شفاف و خوانا هستند، درست برعکس عطر های فیک.

  • عطر شیخ کلاسیک شماره 77

عطر شیخ کلاسیک 77 یک عطر مردانه، خاص و سلطنتی با بوی گرم و شیرین است که در سال 2007 وارد بازار شد.

اولین باری که این عطر بی نظیر را اسپری کنید بوی گرم و شیرین که حاصل رایحه لیمو و سیب است را احساس خواهید کرد که کمی بعد حس تلخی ملایمی که ناشی از اسطوخودوس ونعناع هندی است به آن اضافه می شود.

سه رایحه ی اصلی این عطر متشکل از ترکیبات زیر می باشد:

  1. اسطوخودوس، لیمو، ترنج و ریحان
  2. دارچین، سیب، میخک و گل شمعدانی
  3. مشک، نعناع هندی، خزه، وانیل، سدر و گل لادن

از آنجایی که اطلاعات زیادی درباره نحوه تشخیص عطر شیخ کلاسیک 77 فیک در دسترس نیست، بهترین کار برای خرید اسانس عطر شیخ کلاسیک شماره 77 این است که اول از همه از یک مرکز فروش عطر شناخته شده و معتبر مثل عطر فرید خرید کنید.

خرید اسانس عطر شیخ کلاسیک شماره 77

همچنین نکات دیگری که بالاتر به آنها اشاره کردیم مثل بسته بندی جعبه و بارکد ها را نیز حتما مدنظر قرار بدهید.

عطر فرید، معتبر ترین مرکز فروش عطری است که می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید، لذا در صورت تمایل به مشاهده محصولات و خرید عطر و ادکلن های اصل، همین حالا به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

در آخر از شما عزیزان بابت همراهی ما تا انتهای مقاله متشکریم.


11008889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است