بازار 12:56 - 17 اسفند 1399

شغل هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان یکی از مشاغل جدید و نوپا در کشور است که در چند سال اخیر با توجه به مزایای بیشماری هوشمند کردن ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که این رشته تخصصی بوده و نیاز به دانش و مهارت هایی در زمینه برق ساختمان و برنامه نویسی دارد بنابراین تعداد افراد شاغل در این حرفه کم بوده و می توان گفت این شغل جز مشاغلی است که هنوز اشباع نشده و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن به درآمد بالایی دست یافت.

بنابراین اگر از وضعیت کار و درآمد خود ناراحتید و می خواهید یک شغل تخصص محور و درآمدزا داشته باشید، این شغل از بهترین و آینده دار ترین مشاغل در بازار کار است.

برای ورود به بازار کار شغل هوشمند سازی ساختمان چه کار کنیم؟

همانطور که اشاره شد شغل هوشمند سازی ساختمان از مشاغلی تخصصی است بنابراین باید گفت دانش و مهارت لازمه ورود به بازارکار این شغل می باشد.

متخصص هوشمند سازی ساختمان ابتدا بایستی نقشه راه هوشمند سازی را طراحی و پیاده سازی نماید، تعیین زیر ساخت ها، نیاز سنجی و امکان سنجی، خرید تجهیزات، تهیه نقشه فنی کابل کشی، نصب و راه اندازی تجهیزات و برنامه نویسی از دیگر مراحل مهمی است که این فرد باید آن را انجام دهد.

برای اجرا و پیاده سازی هوشمند سازی ساختمان تسلط داشتن در مهارت هایی از قبیل: برقکاری ساختمان، پروتکل کاری، آشنایی با نرم افزار  ETS، برنامه نویسی و مانیتورینگ بسیار حائز اهمیت می باشد.

بنابراین همانطور که می بینید این شغل از مشاغل بسیار تخصصی در بازار کار است. بنابراین اگر قصد ورود به بازار کار این رشته را دارید ابتدا و پیش از هر اقدامی با مهارت های این شغل آشنا شوید. شرکت در دوره های آموزش هوشمند سازی ساختمان فنی حرفه ای از بهترین روش های یادگیری هوشمند سازی است.

چرا که در این دوره های آموزشی به صورت کاملا عملی و تخصصی کلیه مباحث لازم از مشاوره تا نحوه پیاده سازی یک ساختمان هوشمند به شما آموزش داده می شود.

بهترین دوره هوشمند سازی ساختمان

برترین مرکز آموزشی برای یادگیری هوشمند سازی ساختمان

حال که با بازار کار هوشمند سازی آشنا شدیم، باید یک آموزشگاه مناسب برای فراگیری آن پیدا کنیم. این آموزشگاه باید ضمن آموزش به روز ترین مباحث هوشمند سازی ساختمان بایستی مدرک معتبری ارائه دهد و هنرآموزان را پس از دوره آموزشی نیز پشتیبانی کند.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فنی حرفه ای، مجتمع برق گستران به عنوان بهترین آموزشگاه برای سپری کردن دوره های فوق انتخاب شد.  این آموزشگاه دپارتمان‌های جداگانه‌ای برای برق، الکترونیک، تاسیسات، خودرو و جوشکاری دارد، این موضوع این مجتمع فنی را به یکی از بهترین مراکز فنی حرفه ای در تهران تبدیل کرده است.  در ادامه با مهم‌ترین مزایای ثبت نام در آموزشگاه برق گستران آشنا خواهیم شد.

ارائه مدرک معتبر:  مجتمع آموزشی برق گستران با ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، رزومه کاری و تحصیلی شما را غنی‌تر خواهد کرد.

قابلیت تجدید دوره: در صورتی که طی دوره برخی از مباحث را به خوبی یاد نگرفتید، نگران نباشید. می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره های هوشمند سازی این آموزشگاه ثبت نام کنید.

کارگاه مجهز و خوابگاه مخصوص: فراگیری هوشمند سازی به کار عملی در کنار آموزش تئوری نیاز دارد. موسسه برق گستران با در اختیار داشتن کارگاه‌های مجهز برق، الکترونیک و خودرو، کیفیت آموزش شما را تضمین می‌کند.

خوابگاه: اگر از شهرستان‌ها به این مرکز مراجعه می‌کنید، نگران محل اسکان خود نباشید. خوابگاه‌های این موسسه در نزدیکی دفتر مرکزی آن واقع شده است.

آموزشگاه برق گستران علاوه بر دوره هوشمند سازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با برخی از این رشته ها آشنا خواهید شد.

آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان

دوره برق ساختمان یکی از دوره های بسیار عالی و درآمدزا در این آموزشگاه است که با توجه به نقش مهم برق در ساختمان ها همه ساله کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده می نمایند. بسیاری معتقدند که بازار کار برق ساختمان دیگر منسوخ شده است اما به نگاه به پروژه های ساختمانی در شهر خواهید دید که این کار از چه بازار کار عالی برخوردار می باشد.

بنابراین باید بگوییم برق ساختمان جز آن دسته از مشاغلی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار است و امروزه نیز بازار کار آن از رونق بیشتری برخوردار می باشد.

در دوره آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای آموزشگاه برق گستران به صورت عملی و تخصصی کلیه مراحل برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنتی و رفاهی آموزش داده می شود. با شرکت در این دوره در مدت زمانی کوتاه با تمامی نکات و مراحل برق کشی آشنا شده و می توانید در این حرفه به فعالیت مشغول شوید.

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

نصب و تعمیرات کولر گازی از جمله خدمات پر تقاضا در مشاغل فنی است. علت این امر نیز افزایش نصب کولر گازی با توجه به مزایای آن در ساختمان ها می باشد. دوره های کولر گازی آموزشگاه برق گستران مناسب کلیه علاقه مندان به نصب و تعمیرات کولر گازی می باشد. در دوره های نصب به صورت کاملا عملی طریقه نصب انواع مدل های کولر گازی و دوره های آموزش تعمیر کولر گازی فنی حرفه ای نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع مشکلات الکترونیکی و مکانیکی کولر گازی آموزش داده می شود.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین های مدار بسته

دوربین مدار بسته یکی از لوازمی است که امروزه با افزایش آمار سرقت بسیار مورد استقبال قرار گرفته  و کمتر ساختمانی را می توان دید که مجهز به دوربین نباشد. نصب دوربین های مدار بسته در بسیاری از مراکز اجباری بوده و همین موضوع بازار کار این شغل را پردرآمد کرده است.

ورود به بازار کار این شغل آسان بوده و نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد. تنها کافیست با مهارت های این شغل و نصب و تنظیمات انواع دوربین های مدار بسته آشنا باشید. در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای مجتمع فنی برق گستران به صورت مرحله به مرحله و کاملا عملی نحوه نصب و تنظیمات انواع مدل های دوربین مدار بسته آموزش داده می شود.

نتیجه گیری

رشته های فنی حرفه ای از گذشته تا به امروز همواره از بازار کار خوبی برخوردار می باشند. با تغییر سبک زندگی و ورود لوازم و سیستم های جدید بازار کار برخی از این مشاغل از بین رفته و در مقابل راه برای ورود به برخی از دیگر مشاغل باز شده است. هم اکنون رشته‌های تعمیرات موبایل، تعمیرات لوازم خانگی، برق ساختمان، نصب و تعمیرات کولر و پکیج و برق صنعتی جزو  بهترین رشته های فنی برای درآمدزایی هستند.

اما برای فراگیری این رشته های فنی، باید به یک آموزشگاه معتبر مراجعه کرد. آموزشگاه برق گستران از معتبرترین آموزشگاه فنی در تهران است که به صورت عملی و تخصصی دوره های آموزش برق صنعتی فنی حرفه ای، هوشمند سازی، نصب و تعمیرات کولر و پکیج و غیره را برگزار می نماید.

با ثبت نام در دوره های برق گستران، دوره‌های مورد علاقه خود را با بهترین اساتید و مجهزترین کارگاه‌ها بیاموزید. برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید. همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.

 


10980869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است