گوناگون 18:12 - 29 دی 1400
شاید واژه مادر فقط یک کلمه باشد، اما دنیایی از محبت و عاطفه را در وجود خود پنهان کرده که با هیچ جمله و شعر و داستانی نمی توان توصیفش نمود.

ایده جشن روز مادر و روز زن، یک روز پر از لحظه های غافلگیرکننده

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رستوران ارکیده، وقتی روز مادر نزدیک می شود باید روزی را به مادرانمان اختصاص دهیم. خریدن هدیه مناسب هر چقدر هم که با وسواس و دقت خاصی انجام شود، مسلما تنها راه سورپرایز و خوشحال کردن نیست. شاید لازم باشد که کمی خلاقیت به خرج دهید و ایده های نو و جدیدی را در غالب یک ” برنامه یک روزه برای مادر ” ترتیب بدهید. البته احترام و وقت گذاشتن برای مادر باید کار هر روزه مان باشد، ولی روز مادر یک بهانه زیبا برای نشان دادن محبتمان به خاص ترین حالت ممکن است. یکی از راه های جذاب برای سوپرایز کردن مادر، ترتیب یک میز شام در خانه یا در رستوران است. ولی چه طور؟ با ما باشید تا تمام ایده های سوپرایز مادر و همسرانتان را با شما در میان بگذاریم.

سوپرایز روز مادر در کافه و رستوران

ایده جشن روز مادر و روز زن، یک روز پر از لحظه های غافلگیرکننده

پیشنهاد ما برای سورپرایز در وقت ناهار یا شام است که غذای مورد علاقه مادرتان را یا سفارش دهید و یا او را به رستورانی که این غذای خوشمزه را در منویش دارد ببرید و  از تمام اعضا خانواده خواهش کنید که دور هم باشید. برای یک مادر هیچ چیز لذت بخش تر و زیباتر از خانواده نیست. پس از قبل با همه اعضای خانواده و یا هر شخصی که می دانید برای مادرتان عزیز است هماهنگ کرده و در وقت ناهار یا شام دور هم جمع شوید. برای هرچه بهتر شدن این ایده، از ایده های تزیین میز ناهارخوری استفاده کنید و تا می توانید سلیقه به خرج دهید زیرا این روز روز مادر است. در نهایت هم فراموش نکنید که بگویید : مادرم دوستت دارم.

رستوران های ارکیده، به پاس این روز بزرگ تم های اختصاصی مهیا کرده و با هفت شعبه متفاوت که برای سلایق مختلف تاسیس شده، پذیرای شما و مادران ایران زمین  است. فقط کافی است ببینید مادرتان دوست دارد در دل طبیعت غذا بخورد یا دوست دارد در یک فضای بسیار شیک و با یک ویوی زیبا از تهران کنار فرزندانش این روز را روزش را بگذراند. ما پیشنهاد می کنیم اگر مادرتان عاشق طبیعت است، او را مهمان شعبات شهریار و جاده چالوس کنید. در صورتی که مادرتان، عاشق فضاهای مدرن است سعادت آباد، اقدسیه و آرژانتین را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر هم که دوست دارید در یک ویوی رو به دریا، یک میز زیبا برای مادر و یا همسرتان بچینید شعبه متل قو را به شما پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد دیگرمان نیز رستوران گردان کرج است که می تواند یک تجربه منحصر به فرد باشد.

از طرفی جوانانی که به تازگی ازدواج کرده اند و دوست دارند روز زن را در کافه یا رستوران جشن بگیرند، کافی است یکی از شعبات را انتخاب کنند و یک روز رویایی برای همسرشان بسازند.

من که خارج از ایران زندگی می‌کنم و از مادرم دور هستم باید چکار کنم؟

اگر شما در شهر یا کشور دیگری هستید و نمی‌توانید این روز را کنار مادرتان جشن بگیرید، رستوران های ارکیده باز هم برایتان یک سوپرایز دارد. کافی است با رستوران های ارکیده تماس بگیرید و سفارش یک پک یادباش با متن اختصاصی برای مادرتان بدهید. این هدیه از طرف شما برای مادر عزیزتان ارسال می شود و شما فقط بعد از اینکه مطمئن شدید هدیه به دستش رسیده، با او تماس بگیرید و حس و حالتان را تلفنی هم به او بگویید. صدای شما با ارزش‌ترین هدیه برای مادری است که از فرزندش دور است.

افرادی که مادران خود را از دست داده‌اند، می‌توانند این روز را برای مادران دیگر جشن بگیرند. سفارش غذا برای مادرانی که تنها هستند یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برایشان انجام دهید.

چطور برای روز مادر رزرو میز، تم اختصاصی روز زن و مادر را انجام دهم؟

کافی است با شعبه مورد نظرتان تماس بگیرید و یا فرم رزرو را پر کنید. همچنین می توانید با شماره از من بپرس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید تا واحد پشتیبانی ارکیده شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی


11417886
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است