بازار 12:57 - 18 دی 1401

فاکتور خرید بلوک مفصلی

چکیده : شرکت دارای 984 کارمند و متخصص است که هرکدام در جایگاه خود برای بهبود کیفیت و افزایش طول عمر محصولات تلاش می‌کنند. بهتر است بدانید این شرکت از سال 1388 تا به امروز موفق به انجام 13691 پروژه شده است، پس شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده کنید rayanpeybeton.ir 09122123017

 

شرکت دارای 984 کارمند و متخصص است که هرکدام در جایگاه خود برای بهبود کیفیت و افزایش طول عمر محصولات تلاش می‌کنند. بهتر است بدانید این شرکت از سال 1388 تا به امروز موفق به انجام 13691 پروژه شده است، پس شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده کنید. قیمت نیوجرسی بتنی به عوامل مختلف بستگی دارد معمولاً قالب های نیوجرسی در وزن های متنوعی عرضه و استفاده می شود بنابراین وزن قالب ها یکی از عوامل موثر بر قیمت نیوجرسی محسوب می شود دقت کنید که تعیین قیمت نیوجرسی می بایست بر اساس مشخصات فنی آن صورت گیرد. نیوجرسی که مشهور به مانع بتنی است برای گذرگاه ها و جاده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در این زمینه ساختار اجرایی به صورت کاملاً دقیق بررسی شده است. . rayanpeybeton.ir 09122123017

 

فاکتورهای تعیین قیمت نیوجرسی بتنی از نیوجرسی ها برای جلوگیری از انتشار آتش در باغات و همینطور دشت ها و جنگل ها نیز استفاده می شود این دستگاه توانسته سطح هدایتگر مخصوصی داشته باشد تا مسیر جریان سیالات به طور دقیق طی شود و به عنوان مانع موقت نیز از آن یاد می شود. در بسیاری از مناطق از نیوجرسی به عنوان جدا کننده مسیرهای ترافیکی استفاده می شود. همینطور در پیچ ها نقش حفاظ کناری برای جاده را ایفا می کند. تامین امنیت خودروها بخشی از کاربرد نیوجرسی است. قیمت نیوجرسی بتنی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود.

قیمت نیوجرسی با توجه به ساختار آن یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت نیوجرسی بتنی ساختاری است که برای آن استفاده شده است. قالب های نیوجرسی بتنی در ساختار متنوعی عرضه می شوند برخی از مدل ها ساده هستند و طبعاً قیمت ارزانتری دارند برخی به صورت سیستم برگردان ساده هستند که به نسبت مدل قبل کمی گرانتر هستند و مدل هایی با سیستم برگردان چرخشی لولایی و مفصل دار نیز وجود دارد که هر یک بر حسب ساختاری که دارند قیمت گذاری می شوند و به طبع قیمت نوع ساده آن ارزانتر است. ساختاری که برای قالب های نیوجرسی در نظر گرفته می شود روی وزن آن ها اثر می گذارد و این موضوع باعث می شود که قیمت نیوجرسی بیشتر شود. دقت داشته باشید که قیمت نیوجرسی بتنی قطعه مفصلی بر اساس تعداد تکه های مورد استفاده سنجیده می شود. بگذارید یک مثال ساده بزنیم فرض کنید که قالب مفصلی نیوجرسی سه تیکه مدنظر باشد در این میان چنین قالبی به نسبت مدل دو تیکه قیمت بیشتری دارد.

خرید و فروش قالب بتن نیوجرسی: مشتریان محترم میتوانند جهت ثبت سفارش و خرید نیوجرسی بتنی یا بصورت حضوری اقدام نمایند و یا اینکه سفارشات خود را از طریق سایت،ایمیل یا تلگرام به واحد فروش شرکت ارسال کنند تا بر اساس نقشه و درخواست آنها، قالب مورد نظر طراحی و ساخته شود. تمامی قالب های ساخته شده بر اساس استاندارد وزارت راه و شهرسازی میباشند که با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار خریداران محترم قرار میگیرد.

تعیین قیمت نیوجرسی بر اساس مشخصات فنی موضوع دیگری که برای تعیین قیمت نیوجرسی مطرح می شود مشخصات فنی آن است. مشخصات فنی از عوامل مهمی است که کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید. مثلاً نیوجرسی مفصلی دارای قالب مخصوصی است که دهانه قالب باز است و حباب های هوای کمتری در داخل سازه های بتنی نیوجرسی حبس می شود و در نهایت بتن ها در داخل این قالب ها ریخته می شود. عدم برون ریزی بتن از بخش داخل قالب ها سبب می شود که بتن ریزی در قالب مفصلی سرعت بالایی داشته باشد. این مدل از قالب ها معمولاً کمی گران قیمت هستند.

قیمت نیوجرسی بر اساس روش تولید قالب برای تولید قالب های نیوجرسی نیاز به رعایت یک سری تکنولوژی است و معمولاً وقتی از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود کیفیت و تراش بهتری روی قالب ها زده شده و در نهایت پروسه آبکاری صورت می گیرد. این پروسه ها روی قیمت نهایی نیوجرسی تاثیر زیادی می گذرد. روش های آبکاری متفاوت هستند و هر یک از روش ها سبب می شود که قیمت نیوجرسی متفاوت شود و این موضوع می بایست پیش از خرید بررسی شود.

قیمت نیوجرسی بر اساس نقشه قالب موضوع دیگری که معمولاً کمتر به آن اهمیت داده می شود نقشه نیوجرسی بتنی است که سبب می شود محصول در موقعیت دقیقی قرار بگیرد. نقشه های نیوجرسی به واسطه طراحان رسم می شود و هرچه این نقشه دقیق تر کشیده شود سبب یکپارچگی بالاتر شده و کار بدون هیچ درز و شکافی تولی می گردد. بررسی ها نشان می دهد که ارائه نقشه های مخصوص نیوجرسی بسیار دشوار است. مشخصات دقیق در خصوص نیوجرسی بر اساس نقشه ای که از آن به ثبت رسیده است مشخص می شود. قالب هایی که برای نیوجرسی استفاده می شود روش های تولید مختلفی دارند. برخی از آن ها باید بارها و بارها اندازه گیری شوند و این موضوع سبب می شود که تغییراتی در قالب صورت بگیرد. مثلاً در طراحی نیوجرسی مفصلی باید تحمل ضربه و مقاومت کششی و ... سنجیده شود و در این زمینه ساختار دقیق برای قالب اهمیت زیادی دارد. دیوار نیوجرسی مشخصات نیوجرسی مفصلی به نسبت سایر مدل ها کمی پیچیده تر است. در واقع در اجرای این مدل از نیوجرسی نیاز به استاندارد خوب و سطح مقاومت کششی بالا است و شفت تمام مکانیزه برای کار اجرا می شود.

مشخصات فنی بتن

نیوجرسی بتنی به جز سه نوع اصلی بدون اتصال با اتصال کام و زبانه و مفصلی در ابعاد وزن ها و شکل های متغیری تولید می شوند این را مد نظر داشته باشید که مصالح مصرفی تمام این بلوک ها سیمان سنگدانه افزودنی آب میلگرد و مفصل برای نیوجرسیهای مفصل دار است. که در ساخت تمام آن ها باید از استانداردهای مخصوص به خود پیروی کرد.

خوشبختانه تهران کرج قزوین در طرح فروش خود توانسته نیوجرسی با ساختار های متنوع وزن های متفاوت و جنس های متنوع را در نظر بگیرد و در این زمینه شرایط بسیار بهبود یافته است. از سوی دیگر روش تولید و همینطور ساختار قالب برای شما توضیح داده می شود و تعداد اجزا و قطعات به کار برده شده نیز اهمیت زیادی دارد. قیمت قالب های نیوجرسی بتنی بر اساس قیمت پروفیل و آهن سنجیده می شود و تعرفه ثابتی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود.

قیمت گذاری ها در زمینه نیوجرسی بر اساس موقعیت پروژه نیز سنجیده می شود. در هر صورت شما می توانید به سادگی مشاوره لازم پیش از خرید را دنبال کنید و مشخصات فنی محصول را پیش از پرداخت هزینه مورد بررسی قرار دهید.

پیدایش موانع نیوجرسی بتنی و آشنایی با انواع آن: قالب نیوجرسی بتنی یا حفاظ بتنی چیست؟ در سال 1950 توسط مؤسسه تکنولوژی استیونس زیر نظر اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی در ایالت نیوجرسی آمریکا برای جداسازی مسیرها از قطعاتی بتنی استفاده گردید که جهت جدا کردن مسیر های ترافیکی جاده ها و حفاظ کناری مخصوصا در پیچ های تند جاده ای به منظور تامین ایمنی راه‌ها استفاده می‌شدند به همین خاطر به این موانع، نیوجرسی (Jersey Barrier) گفته می‌شود. موانع نیوجرسی بدلیل برتری ایمنی بالا نسبت به گاردریل ها و… مورد توجه بیشتری قرار گرفت که این قطعات براساس استاندارد های هر سازمان دارای اشکال گوناگون می باشد.

قطعات نیوجرسی بتنی که از بتن مسلح ساخته می شوند دارای استحکام بسیار بالایی بوده و امکان تخریب و تغییر شکل آن ها در برخورد با اجسام سنگین بسیار پایین است. از این رو دارای خاصیت حفاظتی بالایی هستند.

برای تولید موانع نیوجرسی، مانند هر قطعه‌ی بتنی دیگری نیاز به قالب‌بندی می‌باشد. قالب های فلزی نیوجرسی بتنی در گروه قالب‌های خاص قرار می‌گیرند و توسط ورق‌های فلزی تولید می‌شوند. قالب های نیوجرسی برای ساخت موانع نیوجرسی بر اساس نیاز مشتریان در سایزها و مدلهای مختلف تولید میشوند.

انواع قالب های نیوجرسی بتنی: نیوجرسی‌ها را می‌توان براساس نحوه‌ی قرارگیری آن‌ها در کنار هم به سه نوع ساده، مفصلی و فاق و زبانه‌ای تقسیم‌بندی نمود. در قالب های نیوجرسی‌ ساده، در انتهای قطعات نیوجرسی ساخته شده قطعه‌ای برای متصل کردن آن‌ها به یکدیگر وجود ندارد. نیوجرسی‌های فاق و زبانه‌ای به شکلی ساخته می‌شوند که انتهای آن‌ها داخل یکدیگر قرار می‌گیرند و در ننیجه قطعات نیوجرسی به خوبی در کنار یکدیگر سرهم می‌شوند. مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین نوع نیوجرسی‌ها نیز قالب نیوجرسی مفصلی می‌باشد که در آن‌ها نیوجرسی‌ها توسط مفصل‌های فلزی به خوبی به یگدیگر متصل می‌شوند.

اجزا تشکیل دهنده قالب های خاص نیوجرسی: شاسی – دیواره اصلی – درپوش ها – محدودکننده فواصل – جک های دو پیچ – بولت و مهره – شاهین برای حمل و نقل – ویبراتور های پرتابل

وزن و ابعاد نیوجرسی بتنی: برآورد وزن نیوجرسی بتنی با هر شکل و ابعادی را می توان به سادگی انجام داد. به این صورت که پس از محاسبه ی حجم قطعه ی نیوجرسی، می توان عدد به دست آمده را در وزن مخصوص بتن که حدود 2500 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد ضرب نموده و وزن قطعه را محاسبه کرد. برای به دست آوردن حجم نیز کافی است مساحت مقطع آن را حساب کرده و در طول نیوجرسی ضرب کنیم. وزن هر تیپ از این موانع متغیر است. در زیر به وزن چند تیپ از این موانع بتنی اشاره می کنیم.

کاربرد موانع نیوجرسی بتنی

کاربرد موانع نیوجرسی بتنی موانع نیوجرسی بتنی برای کاربردهای مختلفی از جمله موارد زیر مورد استفاده قرار می‌‌گیرند:ایجاد حاشیه‌ی ایمن برای جاده‌ها و به حداقل رساندن خسارت‌های جانی و مالی هنگام انحراف خودرو از مسیر و برخورد به کناره‌ی جاده جداکردن مسیر‌های رفت و آمد در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها مهار آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع استفاده به عنوان مانع در برابر سیل استفاده به عنوان موانع موقت در کاربردهای ترافیکی تفکیک فضای پارکینگ،ایستگاه های تاکسی، فضاهای خصوصی باغ و ویلا، فضای پمپ بنزین و …. مانع نیوجرسی بتنی سفارش خرید و استعلام قیمت ساخت و فروش انواع قالب های فلزی نیوجرسی بتنی در ابعاد سفارشی

مشخصات فنی قالب های خاص نیوجرسی بتنی: در ساخت نیوجرسی بتنی، مانند هر قطعه ی بتنی دیگری باید الزامات مربوط به ساخت قطعات بتنی و مشخصات فنی یک قطعه ی بتنی با کیفیت رعایت شود. مهم ترین الزامات و مشخصات فنی در ساخت یک قطعه ی بتنی در درجه ی اول مواد و مصالح مورد استفاده در ترکیب بتن و سپس نحوه ی اجرای صحیح بتن ریزی و رعایت نکات اجرایی مانند ویبره ی مناسب می باشد. با رعایت این نکات یک نیوجرسی بتنی با مشخصات فنی مناسب ساخته خواهد شد. در ادامه استانداردها و آیین نامه های مربوطه را ذکر کرده ایم: سنگدانه یا مصالح سنگی: بزرگترین اندازه ی مصالح سنگی مورد استفاده در ساخت نیوجرسی بتنی باید حداکثر 25 میلی متر باشد. الزامات استاندارد ملی ایران – شماره ی 302 ، باید در استفاده از مصالح سنگی رعایت شود. آرماتور: آرماتورهای مورداستفاده در ساخت موانع نیوجرسی باید مطابق با شماره ی 3132 استاندارد ملی ایران باشند. آب: آب مصرفی در ساخت قطعات بتنی به طور کلی نقش مهمی ایفا می کند و باید مطابق با آیین نامه ی بتن ایران باشد. مفصل: با توجه به عدم وجود استاندارد و آیین نامه های داخلی در این موضوع، مفصل های مورد استفاده در ساخت نیوجرسی های مفصلی باید مطابق با استاندارد DIN EN 10293 آلمان رده ی GS 20MN5 باشند.

افزودنی های بتن: استاندارد ملی ایران به شماره ی 2930 الزامات مربوط به افزدونی های بتن را عنوان کرده است و باید در ساخت موانع نیوجرسی نیز این موضوع در نظر گرفته شود.

ساخت قالب بتنی نیوجرسی: کارخانه نیوجرسی بتنی معمولا بر اساس نقشه های وزارت راه و شهرسازی به طراحی و ساخت موانع بتنی می پردازند. همان طور که گفته شود، قالب نیوجرسی بتنی که جزو قالبهای خاص بتن بشمار می آید در اشکال و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می گردد به همین جهت لازمست که نقشه و یا ابعاد دقیق نیوجرسی مورد نظر به واحد فنی مهندسی ارسال گردد. در طراحی و تولید این قالب های فلزی بتنی معیارهای کیفیت و استاندارد مدنظر قرار میگیرد تا مطلوب ترین و با کیفیت ترین قالب به مشتری تحویل داده شود. البته این نکته را باید مدنظر قرار داد که ساخت قالب نیوجرسی بتنی مثل بقیه قالب های خاص بتن کمی زمانبر است و نسبت به قالب های مدولار به زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارد. استفاده از ورق ضخیم یا نازک هنگام ساخت قالب موانع خاص نیوجرسی دارای اهمیت زیادی است چرا که روی قیمت و کیفیت قالب تاثیرگذار است.

غالبا قالب نیوجرسی بتنی بوسیله ارگانهای دولتی مثل شهرداری و یا شرکتها مورد سفارش قرار میگیرد. بعد از سفارش ، نقشه طراحی شده قالب نیوجرسی از طریق تلگرام یا واتساپ و یا از طریق ایمیل جهت ساخت به کارخانه تولیدکننده قالب ارسال می گردد تا با بررسی جزییات نقشه قالب، نسبت به ساخت آن اقدام کنند.ساخت قالب های نیوجرسی مثل دیگر سیستم های قالب بندی خاص کمی زمانبر است و از نظر هزینه ساخت هم گرانتر است.

قیمت قالب بتن نیوجرسی: قیمت قالب بتن نیوجرسی را می توان براساس وزن آن و قطعات مورد استفاده در ساخت و اسمبل کردن آن تعیین کرد. بسته به اینکه کدام یک از انواع نیوجرسی که در بالا گفته شد شامل نیوجرسی ساده، فاق و زبانه ای و مفصلی مورد نظر کارفرما باشد و همچنین نحوه ی استفاده از قالب، قیمت قالب نیوجرسی بتنی می تواند متفاوت باشد. عوامل دیگری همچون ضخامت ورق های فلزی مورد استفاده برای ساخت قالب در نحوه قیمت گذاری بی تاثیر نیستند. همچنین بالارفتن قیمت آهن آلات و فلزات موجب افزایش قیمت قالب های بتن نیوجرسی میشوند.

نوع نقشه تولید نیوجرسی و مصالح بکار رفته در ساخت موانع نیوجرسی، از مهمترین عوامل تعیین کننده در قیمت قالب بتنی نیوجرسی به شمار می آیند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب شعار ماست. برای تولید انواع قالب ها از ورق های فلزی استاندارد استفاده میشود تا محصول ساخته شده دارای کیفیت مطلوب باشد و در نهایت مشتریان محترم با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایند.

نقشه نیوجرسی

در تصویر زیر نقشه قالب نیوجرسی و ابعاد استاندارد آن را ملاحظه میکنید. ابعاد نقشه مذکور مورد تایید وزارت راه و شهرسازی بوده و در صورت نیاز بر اساس ابعاد سفارشی مشتریان، قالب مربوطه طراحی و تولید می گردد.

پس از برآورد وزن و جزئیات قالب خاص نیوجرسی و عقد قرارداد با کارفرما، طراحی دقیق قالب مورد نیاز برای تولید قالب بتنی نیوجرسی انجام می‌شود . سپس نقشه‌های ساخت قالب نیوجرسی به واحد تولید ارائه می‌گردد. قطعات مورد نیاز برای تولید و طراحی قالب‌ نیوجرسی باید با دقت زیاد ساخته شده و در نهایت مونتاژ شوند. قطعات تشکیل دهنده قالب های فلزی نیوجرسی معمولاً شامل ورق‌های بدنه، درب‌ها، سولجر، پایه‌ی زیرین، جک‌های شاغول‌کننده، پشت‌بند‌ها که معمولاً قوطی هستند و . . . می‌باشد.

در تولید نیوجرسی بتنی علاوه بر بتن از میلگرد جهت افزایش استحکام بتن استفاده میشود، چرا که در کنترل میزان فشار و کشش وارده بتن، میلگرد نقش قابل توجهی داشته و مانع بروز صدمات ناشی از تصادفات می شود. قالب نیوجرسی به عنوان مانع بتنی در انواع مدل ها تولید می شود. شرکت تولیدکننده انواع قالب های نیوجرسی در همه ابعاد و اندازه میباشد.

بطور کلی برای تولید قالب های خاص نیوجرسی باید مراحل زیر را طی نمود:

تعیین ابعاد و ضخامت ورق فلزی برای ساخت قالب(معمولا 4 میل)

برش ورق های فلزی و جوشکاری آنها

درز بندی و درزگیری قالب بتن

مانع نیوجرسی بتن

روش های تولید موانع نیوجرسی عبارتند از:

روش بتن ریزی ایستاده: در این نوع تولید قالب به صورت ایستاده مونتاژ شده و بتن ریزی از قسمت بالایی نیوجرسی انجام می گیرد. برای تسریع در تولید می توانیم از کف های اضافه استفاده کنیم و بدنه های جدا شده از قالبی که قبلا بتن ریزی کردیم، در کف هایی که آزاد هستند مونتاژ کرده و بتن ریزی کنیم.

روش بتن ریزی برعکس: در این نوع تولید قالب به صورت واژگون تولید و بتن ریزی از قسمت کف نیوجرسی انجام می گیرد. بعد از بتن ریزی و گیرایی اولیه بتن می توان قالب یا بتن را از نقاط ثقلی که در قالب یا بتن تعبیه شده توسط جرثقیل چرخانده و روی کف قرار دهیم.

روش اتوماتیک: تمام موارد تولید به صورت اتوماتیک می باشد. تمام موارد فوق الذکر بصورت پیش ساخته بوده و بعد از تولید و عمل آوری به محل نصب حمل می شود.

قالب نیوجرسی مفصلی: قالب نیوجرسی مفصلی (مانع بتنی) که به منظور چند خطه کردن مسیر راه های شهری و برون شهری و افزایش ایمنی خودروها در هنگام بروز سوانح مورد استفاده قرار می گیرد. در کشورمان ایران برای نخستین بار در آزاد راه تهران- قم توسط اداره راه، مسکن و شهرسازی مورد استفاده قرار گرفت. به منظور اجرای این طرح از 1400 قطعه بتنی مفصلی با طول هر قطعه 6 متر استفاده شد. هزینه اجرای این طرح در آزاد راه تهران به قم به نقل از مدیریت راهداری استان قم چیزی بالغ بر 1.800.000.000 تومان بوده است که شامل هزینه های طراحی، تولید، حمل و نصب قطعات بتنی در مسیر راه بوده است.

یکی از مهم ترین قطعات در قالب های نیوجرسی ، مفصل می باشد که دو نیوجرسی را به یکدیگر متصل می نماید. این قطعه به صورت دو مادگی و یک نری تشکیل یک دست کامل را می دهد که دارای وزن تقریبی حدودا 13.2 کیلوگرم می باشد.

استفاده از قالب نیوجرسی مفصلی در بزرگراه ها و اتوبان ها به این دلیل می باشد که در لحظه خروج وسایل نقلیه از سطح سواره جاده میزان خسارات به حداقل مقدار ممکن برسد و از واژگونی خودرو جلوگیری کند.

انواع نیوجرسی مفصلی

قالب نیوجرسی مفصلی که یکی از پرکاربردترین حفاظ های پیش ساخته بتنی به شمار می آید در 2 نوع متداول طراحی و تولید می شود که عبارتند از:

قالب نیوجرسی مفصلی 4 متری (قالب متوسط)

قالب نیوجرسی مفصلی 6 متری (قالب بزرگ)

مصالح مورد استفاده در ساخت قالب نیوجرسی مفصلی بر اساس نوع کاربرد متفاوت خواهد بود. حال در ساخت قالب نیوجرسی مفصلی مطابق ضوابط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از سیمان پرتلند تیپ 1 و 2، سنگدانه مطابق استاندارد ملی ایران، افزودنی های مختلف به صورت پودر و مایع، آب مطابق استاندارد، میلگرد استاندارد A3 با مقاومت کششی بالا و مفصل مقاوم استفاده می شود که مرغوبیت مصالح و متریال به کار رفته در ساخت موانع نیوجرسی و نوع نقشه بر قیمت نیوجرسی مفصلی تاثیرگذار خواهد بود. قالب نیوجرسی مفصلی با توجه به مقاومت، استحکام و ماندگاری و سایز قالب از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد و هزینه تهیه و ساخت قالب نیوجرسی مفصل دار بتنی به نوع قالب بندی نیز مرتبط می باشد. بنابراین فاکتورهای بسیاری در تعیین قیمت قالب های نیوجرسی مفصلی موثر خواهد بود.

 به طور دقیق در هر 24 ثانیه یک نفر در جهان به خاطر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهد، تصادفاتی که دلیل عمده آن واژگونی اتومبیل‌ها و نبود حاشیه صحیح و استاندارد جاده‌ای است. با وجود این آمار تکان دهنده، مسئولین و مهندسان راه و شهرسازی به فکر راه چاره‌ای برای حل این مشکل شدند که تا حدودی بتواند رقم تصادفات و واژگونی خودروها را کاهش دهد. به این منظور برای جداسازی جاده‌ها و هدایت خودروها به مسیر درست از نیوجرسی بتنی استفاده کردند. 

این وسیله توانسته است به طور مستقیم بر آمار تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای تاثیر بگذارد و از خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی ناشی از این حوادث جلوگیری کند. در این مقاله درباره این وسیله کاربردی و انواع آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم، اگر شما هم به این حوزه علاقه‌مند هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا دانش خود را در این زمینه بیافزایید.

نیوجرسی بتنی وسیله‌ جداکننده مسیرها و فضاها در جاده‌ها و خیابان‌ها است که از سال 1950 تولید می‌شود، با توجه به ساختار و طراحی این نوع بلوک‌ها در هنگام برخورد اتومبیل‌ها با این قطعات، کمترین آسیب به خودروها وارد می‌شود؛ علاوه بر این از ورود خودروها به مناطق خطرناک جاده‌ای جلوگیری می‌شود.

به دلیل تاثیر شگفت‌انگیز این وسیله بر آمار تصادفات جاده‌ای، کشور ایران نیز از این وسیله استقبال کرده است و از سال 1375 در جاده‌های کشور نیز از این محصول استفاده می‌شود. با ایجاد کارخانه‌ها و تولیدکننده‌های داخلی نیوجرسی، این محصول توانسته است به یکی از کاربردی‌ترین و رایج‌ترین محصولات تبدیل شود.

انواع نیوجرسی

بلوک نیوجرسی با توجه به جنس و موارد مصرفی دارای انواع مختلفی است که در ادامه به توضیح هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بلوک نیوجرسی پلاستیکی 

به دلیل وزن بالای سایر محصولات و مشکل حمل و نقل، شرکت‌های تولیدکننده بلوک نیوجرسی اقدام به ساخت نیوجرسی پلاستیکی کردند. بعد از حمل و جابجایی این وسیله به مقصد موردنظر می‌توان حجم داخلی این بلوک را با آب پر کرد تا وزن سنگینی داشته و ایستایی بهتری داشته باشد.

بعد از پر کردن آب، وزن این بلوک از 9 کیلوگرم به یک بلوک بسیار سنگین تغییر می‌یابد. این محصول امکان تخلیه آب را نیز فراهم کرده است و شما می‌توانید بعد از استفاده، بدون مشکل آب آن را تخلیه کرده و جابجا نمایید. این نوع نیوجرسی معمولا در جاده‌ها و خیابان‌های داخل شهر، یا در محوطه‌های پارکینگ و پارک برای جداسازی فضاها استفاده می‌شود.

بعد از آشنایی کامل با انواع مختلف نیوجرسی‌‌ نقاط تمایز نیوجرسی‌های بتنی و اتصالات مختلف آن‌ها را شناختید. حال وقت آن رسیده است درباره نحوه خرید نیوجرسی بتنی مطلع شوید. شما می‌توانید این محصول پرکاربرد را از شرکت رایان پی بتن تهیه نمایید، این شرکت یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده قطعات بتنی مانند نیوجرسی است که از سال 1388 در این حوزه فعالیت می‌کند. 

بلوک نیوجرسی پلی اتیلن

این نوع بلوک‌ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده و وزن اندکی دارند، همین امر باعث سهولت حمل و جابجایی آن‌ها شده است. به دلیل جنس این نوع نیوجرسی‌ها، معمولا در پروژه‌های موقت و داخل شهری از آن‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزایا و ویژگی‌های متفاوت این بلوک را می‌توان امکان اتصال و نصب چراغ دانست که دید در شب را نیز بهبود می‌بخشد. برای استفاده جاده‌ای، داخل این بلوک‌ها را با خاک و مواد دیگر پر می‌کنند تا ضربه و باد نتوانند آن‌ها را به راحتی جابجا کنند.

از ویژگی‌های شرکت رایان پی بتن می‌توان به مساحت گسترده آن (5000 متر مربع) و ابعاد سالن آن (800 متر مربع) اشاره کرد. این شرکت از آخرین و به‌روزترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در تولید محصولات خود استفاده می‌کند که همین امر باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی مانند نیوجرسی و دال بتنی می‌شود.

انواع اتصالات نیوجرسی بتنی

همان طور که در بخش قبلی گفته شد، نیوجرسی بتنی جز پرمصرف‌ترین نیوجرسی‌ها است که کاربردهای بسیاری در مکان‌های مختلف دارد. به دلیل اهمیت این نوع، در این قسمت درباره انواع اتصالات این نوع نیوجرسی توضیحات جامعی در اختیار شما قرار می‌دهیم طراحی سایت. نیوجرسی بتنی جز پرکاربردترین و محبوب‌ترین نوع نیوجرسی است که از مواد داخلی سیمان، سنگ دانه، آب و میلگرد تهیه می‌شود. استاندارد و شرایط ساخت این محصول به گونه‌ای است که آن را به عنوان مستحکم‌ترین بلوک نیوجرسی معروف کرده است. این بلوک‌ها را در ارتفاع و طول‌های مختلفی می‌سازند، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را تهیه نمایید. همچنین به دلیل مقاومت بالا در پروژه‌های دائمی و حاشیه بندی جاده‌ها و خیابان‌ها از نیوجرسی بتنی استفاده می‌شود.

بلوک‌ نیوجرسی بدون اتصال: این بلوک‌ها را نمی‌توان به یکدیگر متصل کرد. معمولا از این نوع بلوک در مناطقی که دارای مسیر پر پیچ و خم هستند استفاده می‌شود. همچنین در جداسازی فضاها مانند پمپ بنزین‌ها، پایانه‌ها و غیره از این نوع بلوک استفاده می‌شود.

نیوجرسی بتنی مفصلی: این نوع نیوجرسی‌ها معمولا دارای محلی برای عبور دادن میلگرد هستند تا اتصالات محکمی شکل دهند. معمولا از این نوع نیوجرسی‌ها در مناطق حاشیه جاده‌ها استفاده می‌شود.

نیوجرسی بتنی کام و زبانه: این نوع بلوک‌ها به عنوان نر و ماده نیز معروف هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاملا به یکدیگر متصل می‌شوند و دیواره‌ای مقاوم و مستحکم به وجود می‌آورند. از این وسیله معمولا در جاده‌ها و خیابان‌ها و همچنین در حاشیه رودخانه‌ها نیز استفاده می‌کنند. این نیوجرسی‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند که شما می‌توانید بنابر محل موردنیاز، در سایز و ابعاد مختلفی آن‌ها را تهیه نمایید.


11780337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است