ورزشی 17:41 - 25 شهریور 1400
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: برای کسب موفقیت و بهترین عملکرد در این دوره از بازی‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مریم ایراندوست: دختران ایران عاشق فوتبال هستند/ برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم

به گزارش ایسنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در کنفرانس مطبوعاتی تیم‌های شرکت کننده گروه G مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ایراندوست ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال ازبکستان به‌خاطر میزبانی مسابقات در پاسخ به این سوال که  با توجه به شیوع ویروس کرونا تیم ایران با چه میزان آمادگی در این مسابقات حضور یافته است؟ گفت: شرایط اپیدمی در کشورهای منطقه مختلف بوده است. مسوولان فدراسیون فوتبال ایران تمام امکانات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تیم فوتبال زنان با شرایط عالی فراهم کردند. نزدیک به ۸۰ روز در اردو بودیم و ما با آماده سازی خوبی به این مسابقات اعزام شدیم. هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم و تیم توانست در شرایط عادی به کار خودش ادامه بدهد.

او در ادامه افزود: به تیم‌های حاضر در این مرحله تبریک می‌گویم. ما کار آسانی در این مرحله نداریم چرا که از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی بازی‌ها صعود خواهد کرد و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند، اما دختران ایرانی عاشق فوتبال هستند و توانایی فراوانی دارند. استعداد در بین دختران ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب موج می‌زند و تکنیک ناب دختران مثال زدنی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه و بهترین عملکرد از تمامی تیم‌ها باشیم. ما نیز همانند تیم‌های دیگر برای کسب موفقیت و بهترین عملکرد به این مسابقات اعزام شدیم و در این دوره از مسابقات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. مسابقات سختی پیش‌رو داریم و با توجه به تدارکاتی که برای‌مان در نظر گرفته شده بدون شک برای کسب بهترین عملکرد تلاش خواهیم کرد.

برنامه رقابت‌های ایران در مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا به شرح زیر است: 

سه‌شنبه، ۳۰ شهریور: ایران - بنگلادش

شنبه، ۳ مهر: اردن - ایران 

انتهای پیام 


11231425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است