ورزشی 17:10 - 03 آبان 1400
تجلیل از مدال آوران کشتی با حضور وزیر ورزش و شهردار تهران
مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ امروز دوشنبه ۳ آبان با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و علیرضا زاکانی شهردار تهران در مجموع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

سجادی:  استادیوم آزادی تبدیل به پارک ورزش می‌شود/ شهردار تهران حاضر است به سرخابی‌ها کمک کند

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز دوشنبه سوم آبان در مجموع فرهنگی و ورزشی قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدرضا طالقانی، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، میرمحسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، محسن کاوه، حمید سوریان، حسن یزدانی و جمعی از پیشکسوتان رشته کشتی و فوتبال نیز حضور داشتند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل شهرداری تهران از مدال‌آوران کشتی ایران در مسابقات جهانی نروژ افزود: خوشحالم که در جمع صمیمی شما مدال آوران کشتی هستم. خاطرات زیادی از شهرری که محل برگزاری این مراسم است، دارم. هرچقدر  در چنین مراسمی حضور داشته باشیم، باز هم کم است.

وی گفت: قهرمانی شاید یکبار اتفاق بیفتد، اما مراقبت از آن، کار وزارت ورزش و جوانان است. ما همه یک درخت هستیم که ثمره و میوه آن مدال‌های شما قهرمانان است. من باغبان این درخت هستم و باید از آن به درستی مراقبت کنم. خیلی ها در گذشته در تنه این درخت یادگاری گذاشتند و با آن عکس گرفتند و رفتند.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: می‌دانید چرا رئیس جمهور دیروز کنار روسای فدراسیون‌ها رفت؟ چون من به او گفتم که دوست دارم با آنها چهره به چهره دیداری داشته باشید. من یک سال دیگر از همین روسای فدراسیون‌ها مدال می‌خواهم. رئیس جمهور نیز ترتیب این دیدار از نزدیک را داد و پیش آنها رفت.

وی افزود: درباره ورزش شهرداری باید بگویم که من در خیلی از نقاط دنیا سفر داشتم و از نزدیک می دیدم که شهرداران، افتتاح کننده مسابقات مختلف هستند.  قصد داریم در آینده شهرداران شهرهای مختلف در مسابقات حضور داشته باشند.

وزیر همچنین با اشاره به یاد و خاطره‌ای از مرحوم سیامند رحمان گفت: سیامند رحمان در سال 2010 وقتی مدال بازی‌های پاراآسیایی را گرفت، قرار شد شهردار گوانگژو مدال او را بدهد. این نشان دهنده جایگاه شهرداران در دنیا است.

وزیر ورزش با اشاره به اینکه می‌خواهیم در این دوره استادیوم آزادی تبدیل به پارک ورزش شود، خاطرنشان کرد: باید به وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز اشاره ای داشته باشم، زاکانی چند بار به من گفته که حاضر به کمک به دو تیم استقلال و پرسپولیس است و به زودی در این باره صحبت خواهیم کرد.

سجادی تصریح کرد: اعداد و ارقامی از مجموعه‌های خصوصی ورزش می دانم که صلاح نیست بگویم. من همکاران خود را در این زمینه مواخذه کرده‌ام که چرا مجموعه دولتی را به بخش خصوصی اجاره داده‌اند تا جا و مکان افراد خاصی شود.

وی در پایان افزود: باید برای موفقیت این عزیزان در بازی‌های آسیایی چین و المپیک پاریس تلاش کنیم.

در پایان این مراسم از مدال‌آوران کشتی در مسابقات جهانی نروژ تجلیل شد. همچنین از خانواده شهیدان وحید زمانی نیا، سعید صالحانی و پیشکسوتان کشتی نیز تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام


11287640
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است