استانی 21:13 - 13 بهمن 1401

توسعه زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در مناطق مرزی اهتمام دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ایستگاه پمپاژ ابراهیم سمیع در خداافرین اظهار کرد: توسعه و پیشرفت مرز از طریق حضور مردم اجرای طرح‌های کشاورزی و صنعتی اولویت دولت است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عملیاتی، جهادی و در کنار مردم استف گفت: در این راستا یکی از دغدغه‌های ما اتمام طرح‌های نیمه تمامی است که از سال‌های قبل بازمانده است.

خرم با بیان اینکه دولت اعتقادی به کلنگ زنی طرح‌های جدید و افزایش طرح‌های نیمه تمام ندارد، گفت: اگر لازم باشد ما هر سال چند بار به مناطق مختلف استان می‌رویم تا طرح نیمه تمام نماند.

وی با اشاره به اینکه سیاست استفاده بهینه از آب و افزایش بهره وری در تولید کشاوررزی رویکرد دولت است، خاطرنشان کرد: دولت مسؤول تأمین زیرساخت هاست و دولت در انجام آن کوتاهی نمی‌کند.

خرم با بیان اینکه ارسباران نگین آذربایجان و خطه قهرمان پروری است که آبادی آن تابعی از صلابت مردم آن است، از سرمایه گذاران دعوت کرد تا برای آبادی مناطق مرزی مشارکت کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعد است، به فرماندار خداافرین تاکید کرد: مشکلات مردم را به جد دنبال و به موقع حل کند.


11803590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است