استانی 11:04 - 08 آذر 1400
ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید تا شدید روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مناطق مختلف این استان را در می‌نوردد.

پایان هفته بادی در انتظار زنجانی‌ها

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مناطق مختلف این استان را در می‌نوردد، اظهار کرد: زنجان در ۲۴ ساعت گذشته به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، سرعت وزش باد در برخی ساعات می‌تواند به میزان ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

وی افزود: پنج‌شنبه علاوه‌ بر وزش باد، بارش باران برای استان پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل ریزش برف باشد، بارندگی در زنجان تا اواخر وقت پنج‌شنبه تداوم خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: میزان دمای هوا طی روزهای آینده نیز به صورت تدریجی افزایش داشته و تا روز چهارشنبه هوا گرم‌تر خواهد شد، دمای هوای این استان طی روز گرم‌تر خواهد بود.

سلطانی تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی دما و گرم‌تر شدن هوای استان زنجان، به عموم مردم توصیه می‌شود میزان دمای سیستم‌های گرمایشی تنظیم شود تا در مصرف گاز صرفه‌جویی به عمل آید.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: امروز و فردا، آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعد از ظهرها نیز وزش باد پیش‌بینی می‌شود اما شدت و سرعت آن از روز سه‌شنبه بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام


11341799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است