استانی 21:52 - 17 بهمن 1401

افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانون‌گذاری در ۱۱ استان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر دو شنبه در دیدار معاون اجرایی، مشاور امور استان‌ها و مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش مجلس اظهار کرد: افتتاح اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان موجب می‌شود تا اطلاعات خاص در حوزه اقلیم، فرهنگ و سایر موضوعات در تصمیم سازی مرکز پژوهش مجلس مؤثر باشد.

استاندار خراسان ادامه داد: وجود مرکز پژوهش مجلس موجب می‌شود در بسیاری از لوایح و طرح‌ها اتکای نمایندگان مجلس به گزارش این مرکز باشد؛ لذا با تمام امکانات و اختیارات استان از این مرکز پژوهش حمایت خواهیم کرد.

پورموسی، مشاور امور راهبردی مرکز پژوهش مجلس نیز گفت: استان‌ها دارای ظرفیت‌های بالقوه ای در حوزه قانونگذاری و حکمرانی هستند که می‌تواند به مرکز پژوهش‌های مجلس کمک کند. پ

وی هدف از تشکیل اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری در استان‌ها را مداخله در حل مسائل استان در جهت بهبود قانونگذاری و روش‌های نظارت بر امور مجلس عنوان کرد.

فرهادی، معاون اجرایی مرکز پژوهش مجلس در این دیدار گفت: مبنای تصمیم گیری بسیاری از سازمان‌ها گزارش‌های مرکز پژوهش است اما عدم حضور پژوهشگران سایر استان‌ها به شدت احساس می‌شود چون درخواست‌های نمایندگان به مرکز پژوهش بسیار بالاست که عمده آنها محلی است.

وی افزود: در گام نخست یازده استان را جهت افتتاح مرکز پژوهش مجلس انتخاب شده که یکی از آنها خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: نیازهای نمایندگان مجلس در این مرکز مورد پژوهش قرار می‌گیرد تا طرح‌های ارائه شده به مجلس از پختگی لازم برخوردار باشد


11807174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است