استانی 18:33 - 13 آذر 1400

شئونات اسلامی در جشنواره پاییز هزاررنگ گرگان رعایت نشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهارکرد: ما به نشاط جامعه اهمیت می دهیم اما اقدام شهرداری گرگان در برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ بدون اخذ مجوز از ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن آنکه اقدامی ضدبهداشتی با عدم رعایت شئونات اسلامی در شهر دارالمومنین گرگان بوده، موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

استاندار گلستان در خصوص آمار تزریق واکسن کرونا هم گفت: تاکنون بیش از ۸۸ درصد جمعیت هدف استان حداقل یک دوز واکسن زده اند و البته ورود جدی و متمرکز در زمینه واکسیناسیون نتایج بهتری به همراه داشته است.

وی بیان کرد: توجه به واکسیناسیون جامعه اتباع امور خارجه و عشایر از اهمیت بالایی برخوردار است و خصوصاً برای اتباع باید به گونه ای برخورد شود که این رغبت آنها را جهت شرکت در واکسیناسیون افزایش دهد.

زنگانه افزود: متاسفانه آمار ابتلا در استان رو به افزایش است و اگرچه تمام شهرستان های گلستان در وضعیت آبی قرار دارند اما عادی انگاری در شرایط فعلی ما را به سمت روند افزایشی شیوع کرونا در جامعه پیش می برد و باید رعایت پروتکل ها تقویت شود.

استاندار گلستان عنوان کرد: هم اکنون ۲۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد ۴۲ بیمار در icu بستری و ۱۹ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

طبق گفته وی در کل هفته گذشته هم دو فوتی کرونایی در گلستان ثبت شده است.

زنگانه اعلام کرد: تاکنون بیش از دو میلیون و ۳۰۵ هزار دوز واکسن در استان تزریق شده که بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوز اول را دریافت کرده اند و بیش از یک میلیون و ۱۶۲ هزار شهروند هر دو دوز را تزریق کردند یعنی ۸۸ درصد دز اول و ۷۰ درصد دو دز را دریافت کرده اند.


11350048
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است