استانی 10:56 - 10 بهمن 1401

حضور ۹ فیلم کوتاه زنجان در جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرنعمتی روز دوشنبه با بیان اینکه ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن جهت حضور در جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تولید شدند، گفت: چهار عنوان از آثار مربوط به حمایت دفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری امور استان‌ها می‌باشد که در مراحل نهایی تولید قرار دارند.

وی در مورد اسامی و عوامل فیلم‌ها گفت: فیلم «کیک تولد» به کارگردانی وحید انصاری، فیلم «مساعده» به کارگردانی شبنم طارمی، فیلم «فرصت» به کارگردانی مهدی خدایی و پویانمایی «آنا» به کارگردانی میثم سیفی جزو فیلمنامه‌های تصویب شده توسط دفتر هنرهای تصویری هستند که به تولید رسیده‌اند.

رئیس حوزه هنری زنجان اضافه کرد: علاوه بر این، پس از انتشار فراخوان حمایت از تولیدات صد در استان‌ها حدود ۳۵ طرح و فیلمنامه به واحد هنرهای تصویری رسید که پس از بررسی توسط شورای تصویب فیلمنامه حوزه هنری زنجان در قالب حمایت از آثار از اثر پویانمایی «ریش ریشو» به کارگردانی جعفر صیادی حمایت به عمل آمد.

نعمتی در ادامه گفت: تعداد ۳ فیلم کوتاه تجربی در قالب ۱۰۰ ثانیه نیز توسط فعالان باشگاه مستندسازی حوزه هنری استان زنجان با عناوین «مشت آخر»، «داستان دست‌ها» و «ایران عزیز» تولید شده است.

وی افزود: تعدادی از هنرمندان فیلمساز مرتبط با حوزه هنری نیز برای شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ تولیداتی داشته‌اند.

نعمتی گفت: امسال حمایت‌های ویژه‌ای از سوی معاونت راهبری امور استان‌ها برای تولیدات فیلم ۱۰۰ در استان‌ها انجام گرفت و در حدود ۱۰۰ اثر در سراسر کشور تولید شد که این موضوع نویدبخشِ دمیده شدن روح تازه به تولید آثار ارزشمند سینمای کوتاه در استان‌ها خواهد بود.


11799639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است