استانی 13:21 - 16 اردیبهشت 1400
در پویش سفره‌ای به وسعت ایران
ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خبر داد. 

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد  

سیدمحمدجعفر امامیان امروز (۱۶اردیبهشت) در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این بسته های معیشتی در قالب پویش سفره ای به وسعت ایران از سوی خادمیاران رضوی تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار می گیرد.

امامیان اضافه کرد: خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هزینه تهیه این بسته های معیشتی را با کمک خیرین جمع آوری کرده اند تا در این روزهای ماه مبارک رمضان از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا دستگیری کنند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می شود این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی  در سراسر استان برسد.

 امامیان ارزش ریالی هر بسته معیشتی را حدود ۴۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته های معیشتی حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: رمضان سال گذشته نیز توزیع ۷۵۰۰ بسته معیشتی را از سوی شبکه خادمیاران رضوی در استان داشتیم،

امامیان گفت: همچنین در یک مرحله توزیع هزار کارت خرید نان به ارزش هر کارت ۴۵۰ هزار تومان را داشتیم که این کارت ها در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت تا در یک بازه زمانی سه تا شش ماهه نان رایگان از نانوایی ها تهیه کنند.

انتهای پیام


11054916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است