استانی 23:02 - 17 بهمن 1401

بهره‌برداری از ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های دهه فجر شهرستان چگنی، اظهار داشت: در سفر یک روزه به چگنی تعدادی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی، ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در برنامه سفر امروز مورد بهره برداری قرار گرفت بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر شده که در قالب تسهیلات و از محل بودجه به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

استاندار لرستان، بیان داشت: بخشی از اعتبارات تزریق شده به واحدهای تولیدی شهرستان چگنی از طریق جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و با فراهم ساختن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان انجام پذیرفته که امروز شاهد بهره برداری از پروژه‌های تکمیل شده در همین راستا بودیم.

زیویار، افزود: شرکت الکل سازی شهرستان چگنی یکی از همین پروژه‌ها بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان، در بخش تولید الکل طبی و صنعتی فعالیت خواهد کرد و از این مبلغ حدود ۱۸ میلیارد تومان به صورت تسهیلات در اختیار این واحد تولیدی قرار گرفته است.

وی، گفت: مرکز سلامت چگنی که از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بود با اختصاص اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تکمیل و تجهیز و در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری رسید و آماده خدمت رسانی به مردم است.

استاندار لرستان، افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای چگنی از دیگر پروژه‌های راهبردی و تأثیرگذار این شهرستان به شمار می‌آید که با بهره برداری از آن حدود ۲۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۳۰۰ نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفت.

زیویار، اظهار کرد: استخر سرپوشیده شهرستان چگنی نیز یکی دیگر از پروژه‌های نیمه تمام بود که با تزریق بیست و یک میلیارد تومان اعتبار، مراحل تکمیل و تجهیز آن به پایان رسید و در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

وی، بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیگر پروژه این شهرستان بود که با اختصاص سه و نیم میلیارد تومان اعتبار فرآیند تکمیل و تجهیز آن به پایان رسید و آماده ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان چگنی است.


11807224
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است