استانی 19:33 - 13 آذر 1400

میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت به خوزستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور زنگنه منش ظهر امروز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: صنایع قدرتمند خوزستان هیچ بازدیدی از مراحل آماده سازی این استان برای میزبانی نداشته و این در حالی است که همیشه اعلام می‌کردند که نیروی متخصص و دارای مهارت نیست؛ آنها از این رویداد می‌توانند تکنسین‌های مورد نیازشان را تأمین و تربیت کند اما غافل شده‌اند.

معاون آموزشی پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: هرچند برخی از صنایع خوزستان برای حمایت حضور داشته‌اند ولی انتظار این بود که شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ استان نیز همکاری و همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان و آینده سازان کشور در این مسابقات حضور دارند، بیان کرد: فراتر از آنچه در آخرین مسابقات جهانی است با استفاده از توانمندی مربیان و کارشناسان بومی خوزستان در سایت، یک میزبانی شایسته برای مسابقه ملی مهارت رشته تهویه و تبرید تدارک دیده شده است.

معاون آموزشی پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان یادآور شد: میزبانی مسابقات آزاد ملی مهارت (بدون شرایط سنی) نیز در رشته تهویه و تبرید به استان خوزستان واگذار شده است.

وی با اشاره به کاربردی بودن رشته تهویه و تبرید عنوان کرد: در این دوره از مسابقات پنج کارآموز نخبه را برای رشته تهویه و تبرید معرفی کرده بودیم که دو نفر از آنها به اردوی جهانی هم راه یافتند؛ همچنین نمایشگاه دستاوردهای این دوره از مسابقات نیز برگزار می‌شود.


11350143
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است