استانی 14:58 - 19 بهمن 1401

ظرفیت مخازن آب قائمشهر ۶۰ درصد افزوده شد

مصطفی زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر از کلنگ‌زنی تعویض خطوط اصلی آبرسان شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این اتفاق بسیار مهمی است که در شهرستان در حال اجراست و سایز لوله‌ها از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ اینچ تعویض می‌شوند.

زمانی همچنین از افزودن ۶۰ درصدی ظرفیت مخزن آب شهرستان خبر داد و عنوان کرد: بمنظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به طور مستقیم و دو میلیارد تومان بطور غیر مستقیم از کف مخزن شهرستان عملیات برداشت صورت گرفت و حدود ۶۰ درصد به ظرفیت مخزن اضافه شد و با اجرای این طرح ظرفیت مخزن به ۲۱ میلیون لیتر مکعب آب رسید.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان قائمشهر با اشاره به تعویض شبکه فرسوده منطقه شهدای بالاتجن، روستای کاوان آهنگر، ملک خیل و حاجیکلا ارزلو، گفت: در ایام دهه مبارک فجر شبکه‌های آبرسانی فرسوده این روستاهابه طول ۳۸ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان، تعویض و مرمت شد.

وی همچنین از کلنگ زنی جمع اوری فاضلاب در یکی از خیابان‌های قائمشهر در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: در این طرح آب فاضلاب جمع آوری و به سمت تصفیه خانه هدایت می‌شود که مبلغ ۸۰۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.


11809054
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است