استانی 19:04 - 16 تیر 1401

اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی پور داود عصر پنجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های خاصی است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع می‌شود اعتباراتی نیز از سطح استان به صورت مستمر در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها توزیع و ابلاغ می‌شود.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بیان کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری بر اساس توزیع زمانی نسبت به اعتبارات مشابه سال گذشته ۴٧ درصد افزایش داشته است.

توزیع اعتبارات با اولویت پروژه‌های نیمه تمام

فرماندار شهرستان دیلم نیز با اشاره به سهم استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور گفت: کل اعتبارات استان بوشهر دو هزار و ١۶ میلیارد تومان، معادل ۳.۷ درصد از کل اعتبارات کشور است و سهم هر شهرستان از محل اعتبارات یاد شده، بر اساس شاخص‌های جمعیت، مساحت و سایر شاخص‌ها توزیع محاسبه می‌شود.

ناصر کشاورزی افزود: سهم شهرستان دیلم از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ١۴٠١ مبلغ ۶١ میلیارد و ٨٨٠ میلیون تومان است که اعتبارات یاد شده پس از مطالعه، بررسی و همفکری با معاونین بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: اعتبارات با اولویت پروژه‌های نیمه تمام، مطالبات پیمانکاران و پروژه‌هایی که باعث رونق و توسعه شهرستان می‌گردد در بین ٣١ دستگاه اجرایی شامل ١۶ فصل و ٢٨ برنامه توزیع شده است.

فرماندار شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و کمبودهای که در شهرستان مشاهده کردیم تمرکز در بودجه امسال به ترتیب بر حوزه عمرانی، توسعه، نوسازی و اصلاح شبکه آب رسانی، مسائل آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی شهرستان بوده و بخش غالب بودجه شهرستان را به این حوزه‌ها اختصاص داده ایم.


11617308
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است